Als ze mijn lul ziet kiest ze mij toch!quote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef zovty het volgende:
[..]Ik zag 'r het eerst.
.
Weg jij! KST! KST! KST!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
ik post m wel zonder mn gezicht, maar dat begrijp je wel..
En als je het lichaam ervoor hebt, waarom niet?
If you have it, flaunt it!
Maar ik denk niet dat jij dat ook kan zeggen met je 114kg.
Ga toch krassen, vals kutwijf!
quote:Op maandag 28 december 2009 11:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
114 kilo, nee dat haal ik bij lange na niet
Laat maar eens zien dan.quote:Op maandag 28 december 2009 11:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze mijn lul ziet kiest ze mij toch!
Toch welquote:Op maandag 28 december 2009 11:13 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Dan geef ik je 105. Maatje 36 heb je sowieso niet..
Wat is jouw maatje?quote:Op maandag 28 december 2009 11:13 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Dan geef ik je 105. Maatje 36 heb je sowieso niet..
Wat ben jij toch romantisch.quote:Op maandag 28 december 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is jouw maatje?
Zal ik anders je maatje worden? Om lange strandwandelingen mee te maken en keihard te kontebonken?
quote:
Dan is de prostitutie misschien wat voor je. Heb je dat wel eens overwogen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef SuperTrash het volgende:
Had ik maar ieder uur zo'n man om me heen die zulke dingen in mn oor fluistert..
quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan is de prostitutie misschien wat voor je. Heb je dat wel eens overwogen?
Oh, loop ik je voor de voeten?quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Oke. Je mag nu wel ff afstand nemen, hoor.
Mevrouwtje all up in my bizzzz.
-edit-quote:
Ik benieuwd naar de reaktie van betreffende user.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Wow! Ik smelt zowat...
Had ik maar ieder uur zo'n man om me heen die zulke dingen in mn oor fluistert..
Da's toch al jaren zo.quote:Op maandag 28 december 2009 05:57 schreef SuperTrash het volgende:
Wat een kutregel zeg!
Nou, nou.. Wil ik eens effe vroeg de stad in gaan, zijn de winkels pas om 1 uur open!
Hahaha. Ik lach je echt uit, bitch.quote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, loop ik je voor de voeten?
Maar ik laat je met rust, geniet van de aandacht op internet. Je zult het in het openbaar wel niet krijgen.
Wil je mijn vriendinnetje zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Hahaha. Ik lach je echt uit, bitch.
Jaloezie is vieze emotie.
Maar jij bent ook vies. Dus dat is ok!
Doeiii schat! Een fijne dag vandaag!![]()
Ik vind je lief hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef SuperTrash het volgende:
M'n eerste KLB topic en ik krijg gelijk zulke hatelijke meiden in mn topic.
Hey! Je bent kinderleidster! Zoo leuk!quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendinnetje zijn?
Da's je ontgroening.quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef SuperTrash het volgende:
M'n eerste KLB topic en ik krijg gelijk zulke hatelijke meiden in mn topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |