Ouchquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Nee, misschien trekken de leuke ervaringen van je moeder me NET over die ene streep.
Ga weg, engerd!
Op fok roepen dat je een goed lichaam hebt dan roep je het over je afquote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef SuperTrash het volgende:
M'n eerste KLB topic en ik krijg gelijk zulke hatelijke meiden in mn topic.
omg de pabo is zooo veeettquote:
maar dat is ook lief toch?!quote:Op maandag 28 december 2009 11:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
omg de pabo is zooo veeett
maar ik ben daar niet slim genoeg voordan moet je kunnen rekenen en spellen enzo
Die van mij kunnen net schrijven dus die hou ik wel bij
Ik durf te wedden dat je niet eens weet waar Beeg ligt,misschien is het wel een miljoenenstad in Omanquote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ik vergeef het je... Ik denk ook niet dat je beter weet, aangezien je in Beeg woont. Een kutdorpje waar je geeneens een winkelcentrum hebt.
Laat staan leuke meisjes...
ja die zijn lievvvquote:Op maandag 28 december 2009 11:34 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
maar dat is ook lief toch?!
schattige 6 jarige kindjes..
Waar heb je het over?!?!quote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je niet eens weet waar Beeg ligt,misschien is het wel een miljoenenstad in Oman
Ik verwijs je naar pagina 2quote:Op maandag 28 december 2009 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar heb je het over?!?!
Het gaat hier over korte jurkjes, topografie doe je maar op sgool ofzoo
damn
quote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je niet eens weet waar Beeg ligt,misschien is het wel een miljoenenstad in Oman
En daarom moet jij wachten tot de uitverkoop om je low budget dress te scorenquote:Op maandag 28 december 2009 10:46 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Dat je zoiets durft te zeggen over een LBD.
Shame on you!
ADSL is voor armoedzaaiersquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Google Maps!
Oh nee, zo snel is jullie verbinding nog niet. Jullie kunnen volgend jaar pas gebruik maken van adsl!
Ja, hier in Utrecht gebruiken we ADSL en dan kan je op Google Maps.
Je mist wat...
waar lees jij in welke winkel ik het jurkje ga halen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daarom moet jij wachten tot de uitverkoop om je low budget dress te scoren
Wat ben je een simpele ziel zeg, hoezo zouden er uit dorpen geen leuke meisjes kunnen komen?quote:Op maandag 28 december 2009 10:58 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Ik vergeef het je... Ik denk ook niet dat je beter weet, aangezien je in Beeg woont. Een kutdorpje waar je geeneens een winkelcentrum hebt.
Laat staan leuke meisjes...
Nou idd.quote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik voel liefde in dit topic.
adslquote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef SuperTrash het volgende:
[..]
Google Maps!
Oh nee, zo snel is jullie verbinding nog niet. Jullie kunnen volgend jaar pas gebruik maken van adsl!
Ja, hier in Utrecht gebruiken we ADSL en dan kan je op Google Maps.
Je mist wat...
Omdat ik jou op een misverstand wijs ben ik een hatende heks?quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef SuperTrash het volgende:
Ik ga een lbd bij de strictly halen en bij de h&m gewoon iets leuks.
(nog een hatende heks)
Shop ze en trek manliefs bankrekening maar eens goed leegquote:Op maandag 28 december 2009 11:43 schreef SuperTrash het volgende:
Jongens en lieve Melanie..
Ik ga nu maar weer eens. De kleding in de winkels komt niet vanzelf mijn kant op lopen..
Ik post vanaaf nog even mijn fototje van t jurkje.
Speciaal voor moppie!
tot dan!
X
De winkels gaan pas 5 kwartier na jouw post open.quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef SuperTrash het volgende:
Ik ga een lbd bij de strictly halen en bij de h&m gewoon iets leuks.
(nog een hatende heks)
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef kwib het volgende:
[..]
De winkels gaan pas 5 kwartier na jouw post open.
Ligt Beeg echt zo ver van de bewoonde wereld
quote:Op maandag 28 december 2009 11:53 schreef kwib het volgende:
[..]
De winkels gaan pas 5 kwartier na jouw post open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |