Zeker, jij toch ook?quote:Op maandag 28 december 2009 18:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij ziet haar in gedachten al je eigen leger uitpersen he?
Bedoel je deze?quote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ach trek je toch niks aan van sommige mensen joh. In elk topic wat ik open wordt mijn befaamde foto gepost die in mn fobo staat en ik heb er gewoon schijt aan. Zou jij ook eens moeten doen. TSJAAAKKAAA

quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Je bent ook een debiel dat je die foto niet weghaalt
Haha, geweldig.quote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
De grootste faler ben jij hoor vriend. Beetje stoer komen praten op de digitale snelweg.
Zorg er maar voor dat je morgen om 15:30 op het Centraal Station in Den Bosch ben, dan praten we wel verder. Tot die tijd houden we contact
Eeeyz, jij moet niet denken dat jij bang voor mij bent jaaquote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Haha, geweldig.
"KOM NAAR HET FIETSENSTALING WE PAKKEN JU NA SCHOOLTIJD 15:00"
Kneus.
Rustig aan Michielosquote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
De grootste faler ben jij hoor vriend. Beetje stoer komen praten op de digitale snelweg.
Zorg er maar voor dat je morgen om 15:30 op het Centraal Station in Den Bosch ben, dan praten we wel verder. Tot die tijd houden we contact
ja! Mag ik nu een cola?quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Kan dat nog, Kabouter Wesley quotes?
Joel krijgt weer zijn gelijk....quote:Op maandag 28 december 2009 11:46 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik zet al mn geld erop dat ze fokking lelijk is...
Ga eens heel gauw in je eigen topic kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef pr0tege het volgende:
KUCH * TS is een vieze pepslet * KUCH
quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw in je eigen topic kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ga eens heel gauw in je eigen topic kijken
quote:Op maandag 28 december 2009 19:10 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Je bent ook een debiel dat je die foto niet weghaalt
Omdat je dat pas krijgt bij een PIMP-abonnement.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Lauwra het volgende:
[..]
haha die smiley!waarom zie ik m er op fok niet tussenstaan
quote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Remsjo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |