Je weets! Pies uit brotha!quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef donthate het volgende:
hahah station duivendrecht zegt al genoeg zal je wel vaker rare gasten tegen komen![]()
Zuid oost nigga
Ik kijk wel beter uit, ik wil geen mes tussen m'n ribbenquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
1. Kenmerken van de dader onthouden.
2. De politie waarschuwen
3. Omstanders mobiliseren
?
Moet je eens doen in zuid oost geef je 2sec heb je een mes in je ribbenquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
?
Ja maar in Arnhem toch niet?quote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet je eens doen in zuid oost geef je 2sec heb je een mes in je ribben
quote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet je eens doen in zuid oost geef je 2sec heb je een mes in je ribben
Duidelijk Amsterdam Zuid-Oost veteranenquote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je weets! Pies uit brotha!
[..]
Ik kijk wel beter uit, ik wil geen mes tussen m'n ribben![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
?
Nee maar hij komt uit amsterdam zuid oost:p In arnhem kan je dat doen maar daar in de bijlmerquote:
True, een vriend van mij keek een keer een getinte mede-Nederlander te lang in de ogen en zijn reactie was: "Ik steek je neer, vriend"quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar hij komt uit amsterdam zuid oost:p In arnhem kan je dat doen maar daar in de bijlmer
Als je lang genoeg na iemand kijkt heb je al een groot probleem
woon je zelf ook in de bijlmer?quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
True, een vriend van mij keek een keer een getinte mede-Nederlander te lang in de ogen en zijn reactie was: "Ik steek je neer, vriend"![]()
![]()
Ik kom ook van origine uit de provinciequote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef SillyWalks het volgende:
Ik maakte dat soort dingen in de jaren '80 en '90 veel vaker mee. Zaten ze te "chinezen" in de koekblikken.
En mensen die Damsco zeggen moeten in de provincie gaan wonen.
K ook daarom schrok ik ook zo erg van zuid oost hahahquote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kom ook van origine uit de provincie
Geen idee, ik woon er niet.quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dit dan ook normaal in Rotterdam?
Hopi boys jwz.quote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef donthate het volgende:
[..]
woon je zelf ook in de bijlmer?
Maar ligt er ook waar aan he Die G wijk(ben ff de naam kwijt) En hoptilledaar loop je echt niet fijn hoor vooral als blanke niet
yeah right.quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar hij komt uit amsterdam zuid oost:p In arnhem kan je dat doen maar daar in de bijlmer
Als je lang genoeg na iemand kijkt heb je al een groot probleem
Zolang de junkies maar niet achter het stuur zitten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kom ook van origine uit de provincie
bruinquote:Op maandag 28 december 2009 01:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Kan je beter je neus vol stampen als je arm vol met bruin spuiten
Dan weet je zeker dat die kinderen niets gaan gebruiken.quote:Op maandag 28 december 2009 01:52 schreef Choad het volgende:
Als mensen dat doen vind ik dat wel onbeleefd dus dan pak ik de fietsketting uit mijn jaszak en haal ik een paar kleer flink uit zodat ze het wel afleren. Zitten ook kinderen in de metro soms toch
Je vergeetquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
?
WTF gast... je bent een wiggerquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Blinker het volgende:
Is dit tegenwoordig de norm in Damsco?
quote:Op maandag 28 december 2009 04:02 schreef Seksgod het volgende:
Wat een ranzige straat woon jij echt ranzig x100.
Ik denk dat dat komt omdat het weer eens zo typisch is dat een feyenoordsupporter NIET uit r'dam komt. Ajax en feyenoord de 2 grootste provincieclubs die er zijn...quote:
Zeker waar, support your locals.quote:Op maandag 28 december 2009 10:34 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het weer eens zo typisch is dat een feyenoordsupporter NIET uit r'dam komt. Ajax en feyenoord de 2 grootste provincieclubs die er zijn...
Als je uit Oss komt ben je voor FC Oss kankerlul
grote kans dat je een mes tussen je ribben krijgt al probeer je de omstanders te "mobiliseren"quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
?
je vergeet er 1:quote:Op maandag 28 december 2009 10:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hou op man. Echte kerels noemen het Damsco![]()
quote:
Ik kan zo 10 mooiere steden opnoemenquote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Tahiti het volgende:
Amsterdam (binnenstad) is zeker een van de mooiste steden ter wereld
Damsco = Amsterdamquote:
Gaarnequote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik kan zo 10 mooiere steden opnoemen
Ja, ik vind het ook zeker een van de mooiste. Maar om nu te zeggen dat het de mooiste is, dat is iets overdreven.quote:Op maandag 28 december 2009 18:26 schreef Tahiti het volgende:
Amsterdam (binnenstad) is zeker een van de mooiste steden ter wereld
dus gewoon amsterdamquote:Op maandag 28 december 2009 18:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Damsco = Amsterdam
Amsterdam = Damsco
quote:
in willekeurige volgorde:quote:
Kwestie van smaak.quote:Op maandag 28 december 2009 19:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
in willekeurige volgorde:
-londen
- florence
-barcelona
- sint petersburg
- rome
- praag
- venetie
- parijs
-istanbul
- miami