Je weets! Pies uit brotha!quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef donthate het volgende:
hahah station duivendrecht zegt al genoeg zal je wel vaker rare gasten tegen komen![]()
Zuid oost nigga
Ik kijk wel beter uit, ik wil geen mes tussen m'n ribbenquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
1. Kenmerken van de dader onthouden.
2. De politie waarschuwen
3. Omstanders mobiliseren
?
Moet je eens doen in zuid oost geef je 2sec heb je een mes in je ribbenquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
?
Ja maar in Arnhem toch niet?quote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet je eens doen in zuid oost geef je 2sec heb je een mes in je ribben
quote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet je eens doen in zuid oost geef je 2sec heb je een mes in je ribben
Duidelijk Amsterdam Zuid-Oost veteranenquote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je weets! Pies uit brotha!
[..]
Ik kijk wel beter uit, ik wil geen mes tussen m'n ribben![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Ensaf het volgende:
Dus jij:
?
Nee maar hij komt uit amsterdam zuid oost:p In arnhem kan je dat doen maar daar in de bijlmerquote:
True, een vriend van mij keek een keer een getinte mede-Nederlander te lang in de ogen en zijn reactie was: "Ik steek je neer, vriend"quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar hij komt uit amsterdam zuid oost:p In arnhem kan je dat doen maar daar in de bijlmer
Als je lang genoeg na iemand kijkt heb je al een groot probleem
woon je zelf ook in de bijlmer?quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
True, een vriend van mij keek een keer een getinte mede-Nederlander te lang in de ogen en zijn reactie was: "Ik steek je neer, vriend"![]()
![]()
Ik kom ook van origine uit de provinciequote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef SillyWalks het volgende:
Ik maakte dat soort dingen in de jaren '80 en '90 veel vaker mee. Zaten ze te "chinezen" in de koekblikken.
En mensen die Damsco zeggen moeten in de provincie gaan wonen.
K ook daarom schrok ik ook zo erg van zuid oost hahahquote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik kom ook van origine uit de provincie
Geen idee, ik woon er niet.quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dit dan ook normaal in Rotterdam?
Hopi boys jwz.quote:Op maandag 28 december 2009 01:12 schreef donthate het volgende:
[..]
woon je zelf ook in de bijlmer?
Maar ligt er ook waar aan he Die G wijk(ben ff de naam kwijt) En hoptilledaar loop je echt niet fijn hoor vooral als blanke niet
yeah right.quote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee maar hij komt uit amsterdam zuid oost:p In arnhem kan je dat doen maar daar in de bijlmer
Als je lang genoeg na iemand kijkt heb je al een groot probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |