Te lang achter de pc.quote:
Hij is meer onwetend..quote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
je partnerkeuze mag zorgwekkend heten obli
Die opmerking ken ik ook van een ex inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Te lang achter de pc.
Opmerkingen als, zitten toch allemaal stumpers op?
Dan kom je toch weer terug bij je ex-ex denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Stali het volgende:
Zou het een breekpunt in een relatie kunnen zijn?
Stel dat mijn partner en ik uit elkaar zouden gaan en we ontmoeten allebei nieuwe partners die FOK! niet kennen. Je zit dan al zoveel jaar op FOK! ook in een nieuwe relatie zal ik hier toch echt niet wegblijven.
Ik vind "partner" wel HET jeukwoord van de 20ste eeuw, trouwensquote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap werkelijk het hele gedoe van jullie partners niet......
Als er niets ernstigs gebeurd is dan is het inderdaad wel een mogelijkheid.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom je toch weer terug bij je ex-ex denk ik
/carequote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind "partner" wel HET jeukwoord van de 20ste eeuw, trouwens
Klopt, de vrouw die hier woont heeft een neukovereenkomst met mij.quote:
Jij woont toch wel in het buitenland hč?quote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend fokt niet, hij kan geen Nederlands. Maar hij zit wel op andere fora en snapt het wel.
Ik leg het niet meer uit, praat er weinig over en op mijn pc komt ie al helemaal niet!quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Steve het volgende:
Het is volgens mij best lastig uitleggen aan iemand die niet FOK!t.Maar op den duur lijkt het me toch wel dat je eens verteld waarom de F5-knop zo snel slijt...
"We hebben elkaar leren kennen via internet."quote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben aan de ambtenaar van de burgerlijke stand destijds proberen uit te leggen wat Fok is en hoe we elkaar daar ontmoet konden hebben enzo..
Ik geloof niet dat ze het snapte
Dit dus.quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Salvad0R het volgende:
Boeiend.
Maar jullie kwamen beiden nog op Fok!, geen beef dus?quote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben aan de ambtenaar van de burgerlijke stand destijds proberen uit te leggen wat Fok is en hoe we elkaar daar ontmoet konden hebben enzo..
Ik geloof niet dat ze het snapte
Niet veel verschilquote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"We hebben elkaar leren kennen via internet."
Standaard reactie: "Owh, een datingsite. Dus dat werkt echt."
Daar gaat het hier toch helemaal niet omquote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij woont toch wel in het buitenland hč?
Owh, wat doe ik hier dan nog?quote:
Ja, mooi is dat.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef Sander het volgende:
Al mijn ex-vriendinnen hebben het uitgemaakt omdat ik op internet zat.
Of wacht, denken jullie dat er verschil is tussen op FOK! hangen en internetten?
startpagina hier is ook fokquote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.
Inloggen op internet is voor mij als eerst forum.fok.nl en dan pas mail.
Oja, dat ook.quote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef gateway het volgende:
tenzij er weer foto's uit de reeks foksters sexy en gewaagd ofzo langskomen, dan vraagt ze weleens wat mjah,
quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee
Nou die van mij zie ik anders nog steeds niet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee, maar onze overlijdensberichten komen wrs ook op deze site te staan (voor de diehards).
Moet ik je een handje helpen? Ik woon zo'n beetje om de hoek.quote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou die van mij zie ik anders nog steeds niet.
Linksom of rechtsom?quote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Moet ik je een handje helpen? Ik woon zo'n beetje om de hoek.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn vriendin spreekt alleen Engels. De vorige vertelde ik het gewoon niet.
Maarja, ik ben dan ook geen diehard poster...
quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan laat maar je hebt er de ballen niet voor.
Dat inderdaad. Ik praat ook nooit over Fok! want alleen het woord uitspreken vind ik al iets vreemds hebben. Fok! is op internet en mijn leven is echt. Dat is misschien ook de reden dat ik geen hyves, facebook, twitter etc heb. Dat is nét wat te dichtbij.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het eigenlijk pas griezelig en vervreemdend als het virtuele wereldje van hier onderwerp van gesprek wordt aan de keukentafel. Een soort van twilight zone krijg je dan.
quote:
Onze verstokte vrijgezel.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Het heeft toch iets sektarisch, als je probeert uit te leggen wat het is. "En wat zijn dat dan voor wezens?" ()
Aan de andere kant: sinds het gewone volk aan het Hyven is geslagen, snapt men ook beter waarom FOK! zo leuk kan zijn.
Ik vind het eigenlijk pas griezelig en vervreemdend als het virtuele wereldje van hier onderwerp van gesprek wordt aan de keukentafel. Een soort van twilight zone krijg je dan.![]()
Ah, de jongen die de beha van RaisinGirl had aangeraakt, claimde die.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Het heeft toch iets sektarisch, als je probeert uit te leggen wat het is. "En wat zijn dat dan voor wezens?" ()
Aan de andere kant: sinds het gewone volk aan het Hyven is geslagen, snapt men ook beter waarom FOK! zo leuk kan zijn.
Ik vind het eigenlijk pas griezelig en vervreemdend als het virtuele wereldje van hier onderwerp van gesprek wordt aan de keukentafel. Een soort van twilight zone krijg je dan.
Ja, dat-ie eens goed gebitchslapped moet worden idd, door RaisinGirl.quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef Stali het volgende:
We hebben het nu over Ringo aan de eettafel..
Je leeft in vroegere tijden, dude.quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat-ie eens goed gebitchslapped moet worden idd, door RaisinGirl.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Te lang achter de pc.
Opmerkingen als, zitten toch allemaal stumpers op?
Ja, ga weg ringo, jij altijd.quote:Op zondag 27 december 2009 23:04 schreef Stali het volgende:
Moven nu, dit is mijn topic en ik vind het wel interessant.
Het gaat automatisch, dat snap ik ook. Ik heb een tijdlang een knappe FOK!ster goedemorgen mogen kussen (quote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Onze verstokte vrijgezel..
Makkelijk lullen als je geen partner op FOK! op hebt.
Het is inderdaad zo dat er hier nieuwsberichten aan tafel besproken worden en dat deez of geen lul of erger is. Maar nieuws an sich is gewoon altijd wel gesprek van de dag natuurlijk.
Usernaam van die Fokster?quote:Op zondag 27 december 2009 23:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gaat automatisch, dat snap ik ook. Ik heb een tijdlang een knappe FOK!ster goedemorgen mogen kussen (), in een ver verleden. Ik begon het op een bepaald moment raar te vinden, en zij volgens mij ook, om IRL te bepraten wat er in het virtuele was 'gebeurd'. Het zijn toch twee werelden, waarvan het nog maar de vraag is in hoeverre die iets met elkaar te maken hebben. Alsof je in code spreekt, over een andere dimensie.
Latere vriendinnekes heb ik eigenlijk nooit over FOK! verteld. Maar zo lang duurden die relaties ook niet.
En nu ben ik een solitaire zonderling geworden.
Ben je op zoek naar iemand die je beter begrijpt en aanvoelt, Oblivion?quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Immer gezeik...
Geen notie van wat FOK! is, het ook niet willen weten.
Het afdoen als onzin...
Zal ik nog even doorgaan?
Moet ik zeker niet naar jou zoeken?quote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar iemand die je beter begrijpt en aanvoelt, Oblivion?
Niet als het om een luisterend oor gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 23:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Moet ik zeker niet naar jou zoeken?
PF en studie?quote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef marcel-o het volgende:
Mn vriendin is een ex-Partyflocker dus ze kent t wel![]()
t is dat ze er geen tijd voor heeft ivm studie, anders had ze ook wel fokker geweest.
Ze heb wel een profiel hier ...
met 2 posts![]()
hahaquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef E.T. het volgende:
Het wordt op een gegeven moment lastig als je fokkers redelijk goed kent ondertussen en dan irl namen en nicknames door elkaar gaat gebruiken in de gesprekken aan de keukentafel
Iemand die je goed kent bij zn nickname van Fok noemen?quote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef E.T. het volgende:
Het wordt op een gegeven moment lastig als je fokkers redelijk goed kent ondertussen en dan irl namen en nicknames door elkaar gaat gebruiken in de gesprekken aan de keukentafel
Dat vind ik van veel mensen die hier mod zijn (geweest)quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef Witchfynder het volgende:
. Ze vond het alleen choquerend dat ik hier mod ben geweest.
Helpt het als ik zeg dat ik dissident was?quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik van veel mensen die hier mod zijn (geweest)
Ik doelde niet op jou, jou ken ik niet eensquote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik dissident was?.
Hoezo, mij ken je niet?!quote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, jou ken ik niet eens
Dat denk ik ook.quote:Wanneer je al zoveel jaar op dit forum zit dan haal je het er niet meer uit, denk ik.
Mja dat vind ik dan toch weer wat minder. Alsof je elkaar mail zit te lezen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Mijn vriendin weet wie ik ben op FOK! en kijkt weleens in mijn Posthistory, geen problemen mee.
FOK!ken is gewoon een hobby, net als tennissen of schilderen.
Dat was ook 2002 ofzo. Muziek, C&H en een topicreeks in GC waar elke mod gillend weg liep behalve ikquote:Op maandag 28 december 2009 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent Witchfynder, maar ik kan me je niet herinneren als mod
Nou dankje daar gaan we echt blij van worden en het boeit ons ook zooo erg.quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee, maar onze overlijdensberichten komen wrs ook op deze site te staan (voor de diehards).
Och, zo raar of eng vind ik dat niet. Ik denk dat mijn liefste mijn dood uiteindelijk ook wel even zou melden op fok. Zou 'ie eindelijk een keertje postenquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
het zal je verbazen hoeveel mensen het 'boeit' om te weten waar een (al dan niet veel gerespecteerd) gebruiker is gebleven als hij/zij na actief te hebben gepost ineens in het niet verdwijntquote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou dankje daar gaan we echt blij van worden en het boeit ons ook zooo erg.
OT: boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |