quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee
Nou die van mij zie ik anders nog steeds niet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee, maar onze overlijdensberichten komen wrs ook op deze site te staan (voor de diehards).
Moet ik je een handje helpen? Ik woon zo'n beetje om de hoek.quote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou die van mij zie ik anders nog steeds niet.
Linksom of rechtsom?quote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Moet ik je een handje helpen? Ik woon zo'n beetje om de hoek.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn vriendin spreekt alleen Engels. De vorige vertelde ik het gewoon niet.
Maarja, ik ben dan ook geen diehard poster...
quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan laat maar je hebt er de ballen niet voor.
Dat inderdaad. Ik praat ook nooit over Fok! want alleen het woord uitspreken vind ik al iets vreemds hebben. Fok! is op internet en mijn leven is echt. Dat is misschien ook de reden dat ik geen hyves, facebook, twitter etc heb. Dat is nét wat te dichtbij.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het eigenlijk pas griezelig en vervreemdend als het virtuele wereldje van hier onderwerp van gesprek wordt aan de keukentafel. Een soort van twilight zone krijg je dan.
quote:
Onze verstokte vrijgezel.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Het heeft toch iets sektarisch, als je probeert uit te leggen wat het is. "En wat zijn dat dan voor wezens?" ()
Aan de andere kant: sinds het gewone volk aan het Hyven is geslagen, snapt men ook beter waarom FOK! zo leuk kan zijn.
Ik vind het eigenlijk pas griezelig en vervreemdend als het virtuele wereldje van hier onderwerp van gesprek wordt aan de keukentafel. Een soort van twilight zone krijg je dan.![]()
Ah, de jongen die de beha van RaisinGirl had aangeraakt, claimde die.quote:Op zondag 27 december 2009 22:44 schreef Ringo het volgende:
Het heeft toch iets sektarisch, als je probeert uit te leggen wat het is. "En wat zijn dat dan voor wezens?" ()
Aan de andere kant: sinds het gewone volk aan het Hyven is geslagen, snapt men ook beter waarom FOK! zo leuk kan zijn.
Ik vind het eigenlijk pas griezelig en vervreemdend als het virtuele wereldje van hier onderwerp van gesprek wordt aan de keukentafel. Een soort van twilight zone krijg je dan.
Ja, dat-ie eens goed gebitchslapped moet worden idd, door RaisinGirl.quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef Stali het volgende:
We hebben het nu over Ringo aan de eettafel..
Je leeft in vroegere tijden, dude.quote:Op zondag 27 december 2009 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat-ie eens goed gebitchslapped moet worden idd, door RaisinGirl.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Te lang achter de pc.
Opmerkingen als, zitten toch allemaal stumpers op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |