Te lang achter de pc.quote:
Hij is meer onwetend..quote:Op zondag 27 december 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
je partnerkeuze mag zorgwekkend heten obli
Die opmerking ken ik ook van een ex inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 21:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Te lang achter de pc.
Opmerkingen als, zitten toch allemaal stumpers op?
Dan kom je toch weer terug bij je ex-ex denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Stali het volgende:
Zou het een breekpunt in een relatie kunnen zijn?
Stel dat mijn partner en ik uit elkaar zouden gaan en we ontmoeten allebei nieuwe partners die FOK! niet kennen. Je zit dan al zoveel jaar op FOK! ook in een nieuwe relatie zal ik hier toch echt niet wegblijven.
Ik vind "partner" wel HET jeukwoord van de 20ste eeuw, trouwensquote:Op zondag 27 december 2009 21:13 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap werkelijk het hele gedoe van jullie partners niet......
Als er niets ernstigs gebeurd is dan is het inderdaad wel een mogelijkheid.quote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom je toch weer terug bij je ex-ex denk ik
/carequote:Op zondag 27 december 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind "partner" wel HET jeukwoord van de 20ste eeuw, trouwens
Klopt, de vrouw die hier woont heeft een neukovereenkomst met mij.quote:
Jij woont toch wel in het buitenland hč?quote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend fokt niet, hij kan geen Nederlands. Maar hij zit wel op andere fora en snapt het wel.
Ik leg het niet meer uit, praat er weinig over en op mijn pc komt ie al helemaal niet!quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Steve het volgende:
Het is volgens mij best lastig uitleggen aan iemand die niet FOK!t.Maar op den duur lijkt het me toch wel dat je eens verteld waarom de F5-knop zo snel slijt...
"We hebben elkaar leren kennen via internet."quote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben aan de ambtenaar van de burgerlijke stand destijds proberen uit te leggen wat Fok is en hoe we elkaar daar ontmoet konden hebben enzo..
Ik geloof niet dat ze het snapte
Dit dus.quote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef Salvad0R het volgende:
Boeiend.
Maar jullie kwamen beiden nog op Fok!, geen beef dus?quote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben aan de ambtenaar van de burgerlijke stand destijds proberen uit te leggen wat Fok is en hoe we elkaar daar ontmoet konden hebben enzo..
Ik geloof niet dat ze het snapte
Niet veel verschilquote:Op zondag 27 december 2009 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"We hebben elkaar leren kennen via internet."
Standaard reactie: "Owh, een datingsite. Dus dat werkt echt."
Daar gaat het hier toch helemaal niet omquote:Op zondag 27 december 2009 21:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij woont toch wel in het buitenland hč?
Owh, wat doe ik hier dan nog?quote:
Ja, mooi is dat.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef Sander het volgende:
Al mijn ex-vriendinnen hebben het uitgemaakt omdat ik op internet zat.
Of wacht, denken jullie dat er verschil is tussen op FOK! hangen en internetten?
startpagina hier is ook fokquote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat.
Inloggen op internet is voor mij als eerst forum.fok.nl en dan pas mail.
Oja, dat ook.quote:Op zondag 27 december 2009 21:36 schreef gateway het volgende:
tenzij er weer foto's uit de reeks foksters sexy en gewaagd ofzo langskomen, dan vraagt ze weleens wat mjah,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |