Ik doelde niet op jou, jou ken ik niet eensquote:Op maandag 28 december 2009 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik dissident was?.
Hoezo, mij ken je niet?!quote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, jou ken ik niet eens
Dat denk ik ook.quote:Wanneer je al zoveel jaar op dit forum zit dan haal je het er niet meer uit, denk ik.
Mja dat vind ik dan toch weer wat minder. Alsof je elkaar mail zit te lezen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Mijn vriendin weet wie ik ben op FOK! en kijkt weleens in mijn Posthistory, geen problemen mee.
FOK!ken is gewoon een hobby, net als tennissen of schilderen.
Dat was ook 2002 ofzo. Muziek, C&H en een topicreeks in GC waar elke mod gillend weg liep behalve ikquote:Op maandag 28 december 2009 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent Witchfynder, maar ik kan me je niet herinneren als mod
Nou dankje daar gaan we echt blij van worden en het boeit ons ook zooo erg.quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee, maar onze overlijdensberichten komen wrs ook op deze site te staan (voor de diehards).
Och, zo raar of eng vind ik dat niet. Ik denk dat mijn liefste mijn dood uiteindelijk ook wel even zou melden op fok. Zou 'ie eindelijk een keertje postenquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
Beetje eng idee, maar onze overlijdensberichten komen wrs ook op deze site te staan (voor de diehards).
het zal je verbazen hoeveel mensen het 'boeit' om te weten waar een (al dan niet veel gerespecteerd) gebruiker is gebleven als hij/zij na actief te hebben gepost ineens in het niet verdwijntquote:Op maandag 28 december 2009 18:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou dankje daar gaan we echt blij van worden en het boeit ons ook zooo erg.
OT: boeiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |