Ik prop deze post in mijn oren.quote:Op zondag 27 december 2009 20:11 schreef BrandX het volgende:ik ben benieuwd tong, waar je allemaal verder nog mee op de proppen komt
Dan kunnen we lang wachten. Dus die verplichting stel ik niet.quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef bambino het volgende:
Moeten we nu wachten tot swj eerst wat post?
Voor SWS met grappen als een baard ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:14 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het is misschien wel een tvp waard.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kunnen we lang wachten. Dus die verplichting stel ik niet.
Zeiden de maitresses ook tegen Tiger Woodsquote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar... dat is iets wat er in gaat, niet iets wat er uit gaat
quote:Op zondag 27 december 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeiden de maitresses ook tegen Tiger Woods
Nou ?quote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
Rond een uur of negen moet ik weg.
Kunnen jullie SWS in de tussentijd wakker maken ?
Bij jou of bij mij ?quote:
Leuk.quote:
Kasteeltje had niet gerijmd.quote:
Werd er vrijdag aangebeld. Doe ik open. STOND HET WEEKEND VOOR DE DEUR!111!!!EINZ11!`~XdXd':":ddD'.quote:Op maandag 28 december 2009 06:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Wilde ik vanochtend naar het toilet gaan, was ie bezet. HET WEEKEND ZAT ER OP!111!!EINZ11!`~XdXd':'':ddD'.
Vrijdag ging opeens de deurbel. Ik stak daar mooi een stokje voor door nog net op tijd de deur dicht te smijten.quote:Op maandag 28 december 2009 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd er vrijdag aangebeld. Doe ik open. STOND HET WEEKEND VOOR DE DEUR!111!!!EINZ11!`~XdXd':":ddD'.
Gisteren een terasje gepikt. Heb de halve nacht vastgezeten op het bureau.quote:Op maandag 28 december 2009 17:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Vrijdag ging opeens de deurbel. Ik stak daar mooi een stokje voor door nog net op tijd de deur dicht te smijten.
Marokaan ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Arn0 het volgende:
Ik stond gisteren op de bus te wachten.. Roept die buschauffeur dat ik af de bus moet komen
Gelukkig is Bram peper geen burgemeester meer met het gebrek aan zout.quote:
Ja het enige water waar je momenteel nog een beetje kunt zwemmen.quote:
Té hard water zeker? Is ook slecht voor het koffiezetapparaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het enige water waar je momenteel nog een beetje kunt zwemmen.
Of we ontvoeren katja en dan verstoppen we haar in de schuur manquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we Alfred van den Heuvel duwen...
Is die niet van Toon Hermans?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Joosterd het volgende:
De cursus rietdekken is afgelast.... riet is ziek
Volgens mij wel jaquote:
Haha snap em niet op dit late tijdstip maar toch lach ik hier als een gekquote:Op zondag 24 januari 2010 06:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga naar bed.
Onder m'n Dolly Dots dekbed.
En dan spuit ik Angela onder.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef adwin het volgende:
A lion would never cheat on his wife, but a tiger wood!
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat ook niet door.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Joosterd het volgende:
In de papegaaibar dronk de Ara-bier
John F. Ken je die?
De cursus rietdekken is afgelast.... riet is ziek
Tong wat kijkt jouw navel streng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Als trends in cirkels gaan, zoals ze weleens zeggen, en dat gaat rond met oud en nieuw, is het dan geen nieuw en oud?
Beter nadenken dan.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
Jeuk aan mijn naat.
Meer mensen last van ?
Ja hallo keek net verbazend naar de kroten van gisteren.quote:
Zo kun je beter over een fiets lullen, dan over een lul fietsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Liever een lekke fiets dan een fiets die lekt
Liever over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Liever een lekke fiets dan een fiets die lekt
Je was me voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo kun je beter over een fiets lullen, dan over een lul fietsen.
Egocentrischer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was me voor.
Ik verwoorde het beter.
Een aanslag plegen met de beste vriend in de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |