Is die niet van Toon Hermans?quote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Joosterd het volgende:
De cursus rietdekken is afgelast.... riet is ziek
Volgens mij wel jaquote:
Haha snap em niet op dit late tijdstip maar toch lach ik hier als een gekquote:Op zondag 24 januari 2010 06:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga naar bed.
Onder m'n Dolly Dots dekbed.
En dan spuit ik Angela onder.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef adwin het volgende:
A lion would never cheat on his wife, but a tiger wood!
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat ook niet door.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:36 schreef Joosterd het volgende:
In de papegaaibar dronk de Ara-bier
John F. Ken je die?
De cursus rietdekken is afgelast.... riet is ziek
Tong wat kijkt jouw navel streng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Als trends in cirkels gaan, zoals ze weleens zeggen, en dat gaat rond met oud en nieuw, is het dan geen nieuw en oud?
Beter nadenken dan.quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
Jeuk aan mijn naat.
Meer mensen last van ?
Ja hallo keek net verbazend naar de kroten van gisteren.quote:
Zo kun je beter over een fiets lullen, dan over een lul fietsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Liever een lekke fiets dan een fiets die lekt
Liever over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Liever een lekke fiets dan een fiets die lekt
Je was me voor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo kun je beter over een fiets lullen, dan over een lul fietsen.
Egocentrischer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was me voor.
Ik verwoorde het beter.
Een aanslag plegen met de beste vriend in de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |