quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef Parvus het volgende:
dat je dan zo'n beetje een boertje bent en ga je naar een friettent waar een turk werkt. en dan zeg je tegen die turk die achmet heet ik wil FRIET.......en dan zegt die turk ja wat voor friet wil je.....en dan wil je acht friet met maar je bent een boertje dus je zegt ......ach met!!! en dan zegt hij.....ja dat ben ik broahhahahaha:D::dd
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef Parvus het volgende:
dat je dan zo'n beetje een boertje bent en ga je naar een friettent waar een turk werkt. en dan zeg je tegen die turk die achmet heet ik wil FRIET.......en dan zegt die turk ja wat voor friet wil je.....en dan wil je acht friet met maar je bent een boertje dus je zegt ......ach met!!! en dan zegt hij.....ja dat ben ik broahhahahaha:D::dd
Zo ken ik er nog eentje. Ga naar een keukenbedrijf en vraag om een gasfornuis met bradpit. Bwoahahahahahaaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef steeg het volgende:
slaap je vanavond thuis? nee ik denk dat ik bij brad pitt.
of misschien dat ik toch liever naar johnny heitinga
goeiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:28 schreef thefunny het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog eentje. Ga naar een keukenbedrijf en vraag om een gasfornuis met bradpit. Bwoahahahahahaa
gejat van de vliegende panters, props for youquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef nonzz het volgende:
Waarom kaarten de Beatles niet? Paul McCartney
en ik wou dat ik wat meer op Justin Timber-leekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:24 schreef steeg het volgende:
slaap je vanavond thuis? nee ik denk dat ik bij brad pitt.
of misschien dat ik toch liever naar johnny heitinga
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:48 schreef Biogarde het volgende:
Of je loopt zo'n zaak binnen waar ze biljartkeus verkopen, en jij dan zegt:
"Zo zeg, wat een keus"![]()
![]()
!!@222!kuttopik!@33433
![]()
![]()
![]()
![]()
goeie goeie, nu nog IRLz ien!!2@!44einzweidrei@3543#quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef Parvus het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:34 schreef MidnightRambler het volgende:
Of dat je zo naar een kleuterschool gaat, een klein meisje ontvoert en dan haar ouders over de telefoon om een BILJARD vraagt omdat ze hun lieve dochtertje anders niet terugzien.![]()
Wordt er aangebelt staan ze met een biljarttafel voor de deur.. "ja je wou toch een biljart"?
![]()
En dan dat kutkind op die tafel gooien en voor die ouders haar billetjes helemaal schraal en schilverig neuken.![]()
Laten we Alfred van den Heuvel duwen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:55 schreef nonzz het volgende:
Hopelijk is deze niet van de vliegende panters
Pieter van de Hogeband is gestopt met zwemmen, Marcel Wouda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |