Fransen wonenquote:Op zondag 27 december 2009 18:28 schreef Ferdo het volgende:
Frankrijk is een mooi land. Wel jammer dat er...
Ik heb de radio aanstaan. Is wel een stuk beterquote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef broer het volgende:
Hapert bij jullie de stream ook zo? Of ligt het weer eens aan mijn verbinding?
Ligt aan je verbinding, denk ik.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef broer het volgende:
Hij is hier ook al 2x gestopt vandaag inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 18:29 schreef broer het volgende:
Correct.quote:
Ik heb geen radio. Moet alles met streams doen. (En ik luister nog wel meer radio dan dat ik cd's of mp3's luister...)quote:Op zondag 27 december 2009 18:30 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb de radio aanstaan. Is wel een stuk beter
Ik heb nu de webcamstream maar aangezet. Die doet het wel.quote:
Ik wil graag happen, maar ik stoot steeds mijn neus tegen het schermquote:Op zondag 27 december 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Hee D. de pizza is er. Eet smakelijk!!![]()
[ afbeelding ]
Even eten nu![]()
Nou ja, er is er in elk geval één die op mannen valt. Telt dat ook?quote:
Die zijn er wel, maar ze zijn gewoon niet uitgekozen.quote:
Telt maar half, niet helemaal.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, er is er in elk geval één die op mannen valt. Telt dat ook?
Nu ik er aan denk. De afgelopen dagen was ik bij mijn ouders en luisterde ik ook naar de stream. Die op de site van Radio2 haperde bij mij ook vaak. Deze stream deed het bij mij wel goed: http://radioplayer.omroep.nl/radio2/quote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is hier ook al 2x gestopt vandaag inderdaad.
Ghislaine Plag? Jeanne Kooijmans? Diana Sno?quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar ze zijn gewoon niet uitgekozen.
Welke DJ had je dan graag? Astrid de Jong, Meta de Vries?
Music For Life gezien?quote:Op zondag 27 december 2009 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je het glazen huis van 3FM niet gezien?
Vroeuwen bakken er niets van
Niet gezien neequote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Music For Life gezien?
Dat vond ik wel genieten eerlijk gezegd.
Ghislaine Plag werkt bij Radio 1.quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ghislaine Plag? Jeanne Kooijmans? Diana Sno?
Ik ken alleen Meta de Vries. Die zou kwa leeftijd wel passen bij deze muziek.quote:Op zondag 27 december 2009 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar ze zijn gewoon niet uitgekozen.
Welke DJ had je dan graag? Astrid de Jong, Meta de Vries?
quote:Hans Bouwens werd geboren als zoon van een Nederlandse moeder en een Italiaanse soldaat die deel uitmaakte van het Duitse leger dat Nederland bezet hield. Zijn vader sneuvelde aan het eind van de oorlog, en Hans werd door zijn grootouders opgevoed.
In 2010 pas ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ghislaine Plag werkt bij Radio 1.
Herstel: werkte. In 2010 vervangt ze Cees Grimbergen bij Rondom 10.
Ah, ok, ik doelde op nederlandse vrouwen, die horen niet op de radioquote:Op zondag 27 december 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Belgische evenknie van Serious Request.
Hans Bouwens nu.
Ik vond het nogal overratedquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Living Doll, het nummer dat Gerard Ekdom perfect kan playbacken. Zelf niet bewust meegemaakt, maar het was echt een moment in Groningen...
quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit de dj er nou grappig door heen te doen?
Ja, de andere komt over een paar honderd nummers langs.quote:
Als iemand het moest weten was jij het welquote:Op zondag 27 december 2009 18:48 schreef Terreros85 het volgende:
Ik wist wel dat ik dit nummer kende
Toch nog!quote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, de andere komt over een paar honderd nummers langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |