Same.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef Dawwa het volgende:
Ik ben een loser, afgelopen dagen gemiddeld om 12.00 - 13.00 wakker geworden (kerstvakantie)
En je komt dan niet op het idee om even een bijbaantje te zoeken? Je gaat me toch niet vertellen dat je twee weken lang bij mama thuis op de bank gaat zitten, niets doen?quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef Dawwa het volgende:
Ik ben een loser, afgelopen dagen gemiddeld om 12.00 - 13.00 wakker geworden (kerstvakantie)
En dan ontbijten met koude pizza van afgelopen nachtquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders
Om 6:00 naar bed en dan gewoon om 15:00 eruit
Lekker voor je ritmequote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders
Niets doen? Hele dag gamen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
En je komt dan niet op het idee om even een bijbaantje te zoeken? Je gaat me toch niet vertellen dat je twee weken lang bij mama thuis op de bank gaat zitten, niets doen?
Ik teer op mijn ouders en de staat geen bijbaan nodigquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
En je komt dan niet op het idee om even een bijbaantje te zoeken? Je gaat me toch niet vertellen dat je twee weken lang bij mama thuis op de bank gaat zitten, niets doen?
mooie oplossing nog! toen ik nog student was (vorig jaar) trok ik weken van toch makkelijk 40u. Student zijn is best duurquote:
De wereld gaat aan vlijt ten onder!quote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Luiheid wordt de ondergang van de mens.
40 upw in het café zitten? Props!quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mooie oplossing nog! toen ik nog student was (vorig jaar) trok ik weken van toch makkelijk 40u. Student zijn is best duur![]()
(op café zitten)
Hier hield ik op TS nog een béétje serieus te nemenquote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:
Wat bezielt het sommige mensen om pas na 08:00 uur uit bed te komen rollen? Dan heb je toch totaal geen doel in je leven? Oké, sommige mensen werken op onregelmatige tijden en halen anders de benodigde vijf uur slaap niet, die zijn het vergeven. Maar wat zijn er een hoop mensen die de kantjes ervan af lopen zeg.![]()
Gaat makkelijk hoor, je staat om 7u30 op, snel douchen & kleren aan, de auto in (uiteraard niet met de fiets, dat is lastig) en je rijdt naar het studentencafé (opent om 8u). Daar voor je een "psychologische studie uit van de doorsnee caféganger" (aka toogpraat verkopenquote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
40 upw in het café zitten? Props!
5u slaap per nacht kan best hoor, weekje 5u per nacht slapen en ff in t weekend wat bijkomen is perfect te doen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hield ik op TS nog een béétje serieus te nemen
Het gaat ook helemaal niet om het geld, het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Athmozz het volgende:
trouwens; als je 6 ipv 5 dagen werkt, wat heb je dan aan je extra inkomen? Geld verdienen is tof als je er nog leuke zaken mee kunt doen, als je geen tijd meer hebt & het enkel op een hoopje kan gooien is de lol er ook snel af.
WTF, Ik heb echt minimaal 7 uur slaap nodig (8 is ideaal). Ik begrijp mensen niet die met 5 uur genoegen nemen. Dat is echt ongezond.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Athmozz het volgende:
[..]
5u slaap per nacht kan best hoor, weekje 5u per nacht slapen en ff in t weekend wat bijkomen is perfect te doen.
waarom ben ik nuttiger in 6 dagen dan in 5 dagen werken? Als ik geen tijd heb om te consumeren gaat de economie daar ook onder lijden (nuja, van mij alleen niet, maar je moet het in grote groep zien)quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om het geld, het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.
Mensen die enkel voor het geld werken.
Jij knuffelt zeker ook bomen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.
ambitiequote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Dawwa het volgende:
[..]
WTF, Ik heb echt minimaal 7 uur slaap nodig (8 is ideaal). Ik begrijp mensen niet die met 5 uur genoegen nemen. Dat is echt ongezond.
Als ik dat ga doen bouw ik een chronisch slaaptekort op.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Athmozz het volgende:
[..]
5u slaap per nacht kan best hoor, weekje 5u per nacht slapen en ff in t weekend wat bijkomen is perfect te doen.
Ik heb 10 uur bedtijd nodigquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Dawwa het volgende:
[..]
WTF, Ik heb echt minimaal 7 uur slaap nodig (8 is ideaal). Ik begrijp mensen niet die met 5 uur genoegen nemen. Dat is echt ongezond.
Als iedereen zich "zo nuttig maakt voor de maatschappij" als jij, dan heeft niemand meer tijd om te profiteren van dat "nut".quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om het geld, het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.
Spreek voor jezelf, ik heb minstens 7 uur nodig om fatsoenlijk te functioneren. 8 of zelfs 9 heeft veruit de voorkeur. Als ik een hele werkweek 5 uur per dag slaap ben ik aan het eind gewoon een zombie.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat is mijn ritmequote:
Positief verrast hier, had niet verwacht dat er ook ambitieuze mensen te vinden zijn op dit forum.quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ambitie. Ik wil niet uitkomen dat ik 40 jaar ben en in mijn sofa'tje zit naar buiten te kijken in een gewoon rijtjeshuis en een matige VW voor de deur.
Dit is niet erg logisch, tenzij jij je als levensdoel niets anders kunt voorstellen dan om 8uur op te staan. Wat een leeg leven zal je dan hebbenquote:Dan heb je toch totaal geen doel in je leven?
Ambitie schuilt in veel meer dan werk. En dat is nou net precies wat jij niet door lijkt te hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Positief verrast hier, had niet verwacht dat er ook ambitieuze mensen te vinden zijn op dit forum.
Een leuk rijtjeshuis in een kanswijk, een vrouw met een vlotte kapsel en een matige auto, mijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ambitie. Ik wil niet uitkomen dat ik 40 jaar ben en in mijn sofa'tje zit naar buiten te kijken in een gewoon rijtjeshuis en een matige VW voor de deur.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik teer op mijn ouders en de staat geen bijbaan nodig
.
.
.
.
.
arbeit macht mude
Ey wtf, jouw quote scrolltquote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is mijn ritme
Universiteit is gewoon open tot een uurtje of 23:45uur en de kroeg trapt iedereen er pas rond 05:30 uur er weer uit.
Eh?quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Ryon het volgende:
Hardwerkende Nederlanders:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat je dochter daar mee thuis zou komen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Ryon het volgende:
Hardwerkende Nederlanders:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat je dochter daar mee thuis zou komen
Dat, en zie sig.quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit is niet erg logisch, tenzij jij je als levensdoel niets anders kunt voorstellen dan om 8uur op te staan. Wat een leeg leven zal je dan hebben
ambitie houdt niet in dat je méér uur werkt, dat houdt in dat je bepaalde doelen stelt & daarnaar werkt. Iemand die als ambitie 3x een vliegvakantie in het jaar heeft, heeft eveneens ambitie, maar het is er niet direct eentje die je financieel vooruit helpt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Positief verrast hier, had niet verwacht dat er ook ambitieuze mensen te vinden zijn op dit forum.
Maar... die werken wel 16 uur er dag, staan voor 8:00 uur 's ochtends op en zetten zich zeven dagen per week in voor de glorieuze Chinese maatschappij. Mensen met ambitie en toekomst dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Dawwa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt een kanker leven
blijven liggen tot hij uitgeslapen was / de zon opkwam. Het lijkt me niet dat die even zijn wekker om 6u30 zette om tijdig de trein naar het werk te kunnen nemenquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hebben jullie zeker niet afgevraagd hoe de oermens daarmee deed?
De oermens was afhankelijk van zonlicht voor het vergaren van z'n voedsel, die zal dus over het algemeen bij zonsopkomst zijn opgestaan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben echt nachtmens.. Bij ochtend slaap ik echter beter dan in nachts.
Ik heb zeker 10 uur slaap nodig..
Hebben jullie zeker niet afgevraagd hoe de oermens daarmee deed?
quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik teer op mijn ouders en de staat geen bijbaan nodig
.
.
.
.
.
arbeit macht nicht frei
ik pas 12 uur vandaag, meteen een deel van de dag weggegooidquote:Op zondag 27 december 2009 19:52 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag pas om 10 uur me nest uit gekomen, lekker vakantie
Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:quote:Op [b]zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:[/b]
Wat bezielt het sommige mensen om pas na 08:00 uur uit bed te komen rollen? Dan heb je toch totaal geen doel in je leven? Oké, sommige mensen werken op onregelmatige tijden en halen anders de benodigde vijf uur slaap niet, die zijn het vergeven. Maar wat zijn er een hoop mensen die de kantjes ervan af lopen zeg.![]()
Afgelopen maand hadden we een stagiair die zich regelmatig versliep en pas om 08:30 uur kwam aankakken.Mensen, er is in deze tijd echt geen ruimte in de maatschappij voor dit soort lapzwansen. Ik denk dat het komt omdat wij wel èrg verwend zijn met de vrij korte werkdagen en maar liefst twee dagen weekend.
Bij ons begint de werkdag om 06:00 uur, in principe moedig ik mijn werknemers dan ook aan om op dat tijdstip aanwezig te zijn. Voor sommige is dit niet reëel omdat zij ver moeten reizen, die beginnen dus om 07:00 uur. Wij werken dan door tot een uur of 18:00, 19:00, afhankelijk van hoe druk het is.
Bovendien, de mens is een werkdier, we hebben per week echt maar maximaal één dag rust nodig om fris de nieuwe werkweek in te gaan. De zaterdag zou gewoon weer een officiële werkdag moeten worden.
voor 8u beginnen? Denk het niet. De meeste putjesscheppers zijn op hun werk tussen 8 en 5, en werken tussen half 10 en 10 en tussen half 2 en 2.quote:Op zondag 27 december 2009 20:09 schreef Cristal het volgende:
putjesschepper
Dat dusquote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens werkt TS aan de lopende band in een of andere pauperfabriek en is hij jaloers op de hardwerkende man die op kantoor zit.
jezelf nuttig maken voor de maatschappij?? Wat doe je op dit forum dan? Hup werken! Voor de oudjes! Kunnen die lekker van hun pensioen genieten!quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 27 december 2009 18:06 schreef Nobu het volgende:
Als het je niet bevalt ga je maar in China zitten met je bedrijf, akelige slavendrijver.
Vind je het gek, op een forum vol werkschuw tuig.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Dawwa het volgende:
Leuk dat niemand de TS mag, goedzo mensen
Toon jij eerst maar eens een beetje respect voor mensen. Pas dan ben je echt een aanwinst voor de maatschappij.quote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Vind je het gek, op een forum vol werkschuw tuig.![]()
Niet vreemd dat er hier een 500-delige topicreeks over World of Warcraft loopt.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Trolltopic... NIET REAGEREN MENSEN!!!
doorwerken als het niet hoeftquote:Op maandag 7 maart 2011 23:04 schreef KosterT het volgende:
Laat mij maar lekker lui zijn. 9.30 op stage vandaag. Dacht wel door te werken tot 18 uur, maar dat kon blijkbaar niet in de vakantie. Ach ja, compenseren we wel weer een keer. Of niet natuurlijk.
Ik mis die tijdquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders
Leve de 19e eeuwquote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die na 5:30 opstaan
hier in de beugelonderdelenfabriek beginnen we elke dag fris om 4:30. Na een korte pauze om 12:00 gaan werken we hard door tot 19:00 (2x in de week overwerken tot 22:00). Om de week een weekenddienst en zondag 6 kerkiensten (5:30 -> 9:00 -> 12:00 - > 16:00).
Zo dient een mens te leven.
Moet je nagaan dat mensen zo toch tijden lang geleefd hebben en uiteraard is het goed dat er dingen als CAO's zijn gekomen, maar ik durf toch te wedden dat mensen toen een stuk minder aan het zeiken waren dan nuquote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die na 5:30 opstaan
hier in de beugelonderdelenfabriek beginnen we elke dag fris om 4:30. Na een korte pauze om 12:00 gaan werken we hard door tot 19:00 (2x in de week overwerken tot 22:00). Om de week een weekenddienst en zondag 4 kerkiensten (5:30 -> 9:00 -> 12:00 - > 16:00).
Zo dient een mens te leven.
idemquote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
ik zal aan je denken TS als ik om half 2 's middags me bed uit kom rollen en een biertje opentrek en voor de tv ga liggen
En dan te bedenken dat Nederlanders ook nog eens de kortste werkdagen van alle Europeanen (p.24) hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat mensen zo toch tijden lang geleefd hebben en uiteraard is het goed dat er dingen als CAO's zijn gekomen, maar ik durf toch te wedden dat mensen toen een stuk minder aan het zeiken waren dan nu
Hardwerkende mensen op kantoor?quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens werkt TS aan de lopende band in een of andere pauperfabriek en is hij jaloers op de hardwerkende man die op kantoor zit.
Ik vraag me af of de TS überhaupt nog leeft, dit topic is kennelijk uit de oertijd, maar hij moet oplichten in de TS zijn 'active topics', dus TS laat je eens zien knulquote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef Uchiha1911 het volgende:
TS is zijn baan in de bouw zat en gaat daarom de mensen bashen die na 08:00 uur opstaan
Dit is eveneens gebakken lucht, bij ingenieursbureau's, rechtbanken en bedrijven werken ze met opdrachten en deadlines, als je daar een functie van betekenis hebt, moet je echt wel aan de bak hoor. Anders is je carrière en in het ergste geval je bedrijf geen lang leven beschorenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hardwerkende mensen op kantoor?
Wat een contradictio in terminis. Verkoop gebakken lucht ofzo...
TS post kennelijk niet langer op Fok:quote:Op maandag 7 maart 2011 23:30 schreef Uchiha1911 het volgende:
TS is zijn baan in de bouw zat en gaat daarom de mensen bashen die na 08:00 uur opstaan
quote:Op zondag 27 december 2009 17:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik moet pas om 9 uur op me werk te zijn. elke dag
40 uur per week.
Dus slapen tot half 9 kan makkelijk
Ik doe het nu al 1 maand (Y)quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als je het consequent kan volhouden...
Je zal wel heel goed betalen danquote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:
Bij ons begint de werkdag om 06:00 uur, in principe moedig ik mijn werknemers dan ook aan om op dat tijdstip aanwezig te zijn. Voor sommige is dit niet reëel omdat zij ver moeten reizen, die beginnen dus om 07:00 uur. Wij werken dan door tot een uur of 18:00, 19:00, afhankelijk van hoe druk het is.
En geen spits, geen dagdienst lutsers die op je vingers staan te kijken en je kan nog een naar de tandarts of winkels oid zonder direct vrij te moeten nemen van je werk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:32 schreef beetotheizzo het volgende:
33 uur werken in de week en er 40 betaald krijgen ivm ploegendienst...vind het prima.
Heldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
TS post kennelijk niet langer op Fok:
http://forum.fok.nl/user/active/283772
Althans niet onder dit account
Maak je eigen UIquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:16 schreef CamelToe het volgende:
Jonge FOK werken ik win de loterij wel ^.^
Nee haha, Ik werk 30 uur per week maar ik heb school(16 year's old).(Geen problemen er mee)
En ik vind je topic helemaal gelijk.
Iedereen wordt lui en als ik dan ff thuis zit en iemand vraag om iets te doen noeme ze me lui,
terwijl hun elke dag uitslapen tot 3 uur 's middags cod spele en geen diploma hebbe nja,
Wait for the future I guess?
Sorrry mann maar ik kon geen vinde haha Ik zal deze zsm verandere soz voor copy paste ^.^quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef CamelToe het volgende:
[..]
Sorrry mann maar ik kon geen vinde haha Ik zal deze zsm verandere soz voor copy paste ^.^
Goeie vriendenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef CamelToe het volgende:
[..]
Sorrry mann maar ik kon geen vinde haha Ik zal deze zsm verandere soz voor copy paste ^.^
ik om een uurtje of 9, 10quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef remlof het volgende:
Kan het weer ontopic of kan ie dicht?
Ow en ik sta morgen om half negen op
quote:
Daar pest je indirect de hele maatschappij mee en dat wil TS juist opdat ie nog meer kansloze zeiktopic kan openen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
Om TS te pesten ga ik nooit werken en blijf ik voor altijd in bed
Inderdaad. Wat maakt het nu uit of je 's avonds of desnoods 's nachts werkt in plaats van in alle vroegte? Ik slaap 's ochtends, maar mijn dagen zijn er niet korter door.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voor 9 uur op staan vind ik een ramp. Vervolgens tot 3 uur 's nachts aan één stuk doorwerken vind ik prima. O, maar dan ligt TS natuurlijk al weer 5 uur in z'n bed te stinken nadat hij om 17 uur z'n broodtrommeltje en rugzakje bij elkaar pakte om al weer naar huis te gaan.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef CamelToe het volgende:
[..]
ik had gisterennacht doorgehaald om te leren, was geen goed idee achteraf.quote:Op woensdag 9 maart 2011 04:30 schreef Skaai het volgende:
Ik ben godverdomme al een kwartier geleden opgestaan!
Ik lig net een kwartier in bed, weltrusten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 04:30 schreef Skaai het volgende:
Ik ben godverdomme al een kwartier geleden opgestaan!
Of je dat op je werk wel moet doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef ruffes het volgende:
Wat is die vakantie toch heerlijk, lekker de hele week niks doen en uitslapen!
quote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders
Ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die leven om te werken
Gewoon zoveel mogelijk genieten en genoeg verdienen om chill van te kunnen leven, that's what its all about
zoals al eerder aangegeven, mensen werken het effectiefst als ze goed uitgerust en fit zijn. Daarbij moet ook nog een het moreel hoog zijn. Dit lukt het beste als je je personeel gewoon van 8:30 tot 17:00 laat werken. Als jij zoveel werk heb dat je huidige personeel zich de tiefes moet werken en liefst ook nog op zaterdag dan ben jij een faalbaas die nodig meer personeel moet aanschaffen. of ben jij er ook nog eentje van het ergste sort die verwacht dat enkele uren per week overwerken "bij de baan hoort"?quote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:
Afgelopen maand hadden we een stagiair die zich regelmatig versliep en pas om 08:30 uur kwam aankakken.Mensen, er is in deze tijd echt geen ruimte in de maatschappij voor dit soort lapzwansen. Ik denk dat het komt omdat wij wel èrg verwend zijn met de vrij korte werkdagen en maar liefst twee dagen weekend.
Bovendien, de mens is een werkdier, we hebben per week echt maar maximaal één dag rust nodig om fris de nieuwe werkweek in te gaan. De zaterdag zou gewoon weer een officiële werkdag moeten worden.
Toen was er geen FOK! en gingen mensen gemiddeld op hun 40e doodquote:Op maandag 7 maart 2011 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat mensen zo toch tijden lang geleefd hebben en uiteraard is het goed dat er dingen als CAO's zijn gekomen, maar ik durf toch te wedden dat mensen toen een stuk minder aan het zeiken waren dan nu
Hier ben ik het dan wel mee eens. Ik probeer altijd m'n best te doen en denk ook mee ook al wordt het mij niet gevraagd, maar om nou van alles en nogwat om te gooien voor je werk is wel teveel van het goede.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef pietkanarie het volgende:
Mensen die bereid zijn hard te werken![]()
Mensen die leven om te werken![]()
Uitslapen als het kan![]()
reageer hier eens op ts?quote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Athmozz het volgende:
in het weekend maak ik er ook makkelijk 10u van voor ik uit mijn bed kom hoor, gewoon omdat ik in de week te weinig slaap heb
Starten met werk om 7u30 is vrij vroeg, maar heeft wel veel voordelen (geen file, stoppen met werken om 4u waardoor je nog iets aan je avond hebt...).
Trouwens; dagen van 12u arbeid aan 1 stuk? Personeelskosten zullen ook niet mals zijn;
- overuurregeling (8 tot 10 aan 150%; 10 tot 12 aan 200%)
- verplicht voorzien van een gekookte maaltijd voor je personeel
Vind maar een werknemer voor een 60 urenweek; daarvoor zal je met minstens het dubbele over de brug moeten komen van een normale arbeider, en tel
daarbovenop nog eens het prestatieverlies vanwege de vermoeidheid. maw; de manager die die clausule uitgevonden heeft moet zijn ontslagbrief zo snel mogelijk krijgen in het belang van je bedrijf!
Die zijn vervelend inderdaad, mensen die geen pas harder lopen dan nodig is en zich zo passief mogelijk opstellen. Als ze alleen (als in: individueel) werken, is het nog tot daar aan toe. Maar als je met dat type mensen moet samenwerken is het erg irritant. "Kom het is wel weer tijdje voor een kopje koffie" of "we hebben nu wel weer een sigaretje verdiend". Niks mis met pauze, wel met de kantjes ervan aflopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens. Ik probeer altijd m'n best te doen en denk ook mee ook al wordt het mij niet gevraagd, maar om nou van alles en nogwat om te gooien voor je werk is wel teveel van het goede.
Wat veel erger is zijn mensen die niks meer doen dan wat ze gevraagd wordt en met tegenzin aanwezig zijn.
Baas.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Sowieso werken is voor rare mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arr
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:15 schreef Witbaard het volgende:
Op naar m'n werk.
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:35 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik ookHARHAR ik ben lekker al weer aan de slag voor jullie slampampersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
HARHAR ik ben lekker al weer aan de slag voor jullie slampampers
Knuffel in de middag nog een boom voor me, dan ga ik aan de 4uur-cup-a-soepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Hoogachtend,
Een slampamper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |