Same.quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef Dawwa het volgende:
Ik ben een loser, afgelopen dagen gemiddeld om 12.00 - 13.00 wakker geworden (kerstvakantie)
En je komt dan niet op het idee om even een bijbaantje te zoeken? Je gaat me toch niet vertellen dat je twee weken lang bij mama thuis op de bank gaat zitten, niets doen?quote:Op zondag 27 december 2009 17:55 schreef Dawwa het volgende:
Ik ben een loser, afgelopen dagen gemiddeld om 12.00 - 13.00 wakker geworden (kerstvakantie)
En dan ontbijten met koude pizza van afgelopen nachtquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders
Om 6:00 naar bed en dan gewoon om 15:00 eruit
Lekker voor je ritmequote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef Ryon het volgende:
Arbeiders
Om 6:00 naar bed en dan gewoon om 15:00 eruit
Niets doen? Hele dag gamen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
En je komt dan niet op het idee om even een bijbaantje te zoeken? Je gaat me toch niet vertellen dat je twee weken lang bij mama thuis op de bank gaat zitten, niets doen?
Ik teer op mijn ouders en de staat geen bijbaan nodigquote:Op zondag 27 december 2009 17:56 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
En je komt dan niet op het idee om even een bijbaantje te zoeken? Je gaat me toch niet vertellen dat je twee weken lang bij mama thuis op de bank gaat zitten, niets doen?
mooie oplossing nog! toen ik nog student was (vorig jaar) trok ik weken van toch makkelijk 40u. Student zijn is best duurquote:
De wereld gaat aan vlijt ten onder!quote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Luiheid wordt de ondergang van de mens.
40 upw in het café zitten? Props!quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mooie oplossing nog! toen ik nog student was (vorig jaar) trok ik weken van toch makkelijk 40u. Student zijn is best duur![]()
(op café zitten)
Hier hield ik op TS nog een béétje serieus te nemenquote:Op zondag 27 december 2009 17:52 schreef RuthlessR1der het volgende:
Wat bezielt het sommige mensen om pas na 08:00 uur uit bed te komen rollen? Dan heb je toch totaal geen doel in je leven? Oké, sommige mensen werken op onregelmatige tijden en halen anders de benodigde vijf uur slaap niet, die zijn het vergeven. Maar wat zijn er een hoop mensen die de kantjes ervan af lopen zeg.![]()
Gaat makkelijk hoor, je staat om 7u30 op, snel douchen & kleren aan, de auto in (uiteraard niet met de fiets, dat is lastig) en je rijdt naar het studentencafé (opent om 8u). Daar voor je een "psychologische studie uit van de doorsnee caféganger" (aka toogpraat verkopenquote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
40 upw in het café zitten? Props!
5u slaap per nacht kan best hoor, weekje 5u per nacht slapen en ff in t weekend wat bijkomen is perfect te doen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier hield ik op TS nog een béétje serieus te nemen
Het gaat ook helemaal niet om het geld, het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef Athmozz het volgende:
trouwens; als je 6 ipv 5 dagen werkt, wat heb je dan aan je extra inkomen? Geld verdienen is tof als je er nog leuke zaken mee kunt doen, als je geen tijd meer hebt & het enkel op een hoopje kan gooien is de lol er ook snel af.
WTF, Ik heb echt minimaal 7 uur slaap nodig (8 is ideaal). Ik begrijp mensen niet die met 5 uur genoegen nemen. Dat is echt ongezond.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Athmozz het volgende:
[..]
5u slaap per nacht kan best hoor, weekje 5u per nacht slapen en ff in t weekend wat bijkomen is perfect te doen.
waarom ben ik nuttiger in 6 dagen dan in 5 dagen werken? Als ik geen tijd heb om te consumeren gaat de economie daar ook onder lijden (nuja, van mij alleen niet, maar je moet het in grote groep zien)quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om het geld, het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.
Mensen die enkel voor het geld werken.
Jij knuffelt zeker ook bomen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.
ambitiequote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Dawwa het volgende:
[..]
WTF, Ik heb echt minimaal 7 uur slaap nodig (8 is ideaal). Ik begrijp mensen niet die met 5 uur genoegen nemen. Dat is echt ongezond.
Als ik dat ga doen bouw ik een chronisch slaaptekort op.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Athmozz het volgende:
[..]
5u slaap per nacht kan best hoor, weekje 5u per nacht slapen en ff in t weekend wat bijkomen is perfect te doen.
Ik heb 10 uur bedtijd nodigquote:Op zondag 27 december 2009 18:10 schreef Dawwa het volgende:
[..]
WTF, Ik heb echt minimaal 7 uur slaap nodig (8 is ideaal). Ik begrijp mensen niet die met 5 uur genoegen nemen. Dat is echt ongezond.
Als iedereen zich "zo nuttig maakt voor de maatschappij" als jij, dan heeft niemand meer tijd om te profiteren van dat "nut".quote:Op zondag 27 december 2009 18:09 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om het geld, het gaat erom dat je jezelf nuttig maakt voor de maatschappij.
Mensen die enkel voor het geld werken.
Spreek voor jezelf, ik heb minstens 7 uur nodig om fatsoenlijk te functioneren. 8 of zelfs 9 heeft veruit de voorkeur. Als ik een hele werkweek 5 uur per dag slaap ben ik aan het eind gewoon een zombie.quote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat is mijn ritmequote:
Positief verrast hier, had niet verwacht dat er ook ambitieuze mensen te vinden zijn op dit forum.quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ambitie. Ik wil niet uitkomen dat ik 40 jaar ben en in mijn sofa'tje zit naar buiten te kijken in een gewoon rijtjeshuis en een matige VW voor de deur.
Dit is niet erg logisch, tenzij jij je als levensdoel niets anders kunt voorstellen dan om 8uur op te staan. Wat een leeg leven zal je dan hebbenquote:Dan heb je toch totaal geen doel in je leven?
Ambitie schuilt in veel meer dan werk. En dat is nou net precies wat jij niet door lijkt te hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Positief verrast hier, had niet verwacht dat er ook ambitieuze mensen te vinden zijn op dit forum.
Een leuk rijtjeshuis in een kanswijk, een vrouw met een vlotte kapsel en een matige auto, mijn toekomstbeeld.quote:Op zondag 27 december 2009 18:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ambitie. Ik wil niet uitkomen dat ik 40 jaar ben en in mijn sofa'tje zit naar buiten te kijken in een gewoon rijtjeshuis en een matige VW voor de deur.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik teer op mijn ouders en de staat geen bijbaan nodig
.
.
.
.
.
arbeit macht mude
Ey wtf, jouw quote scrolltquote:Op zondag 27 december 2009 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is mijn ritme
Universiteit is gewoon open tot een uurtje of 23:45uur en de kroeg trapt iedereen er pas rond 05:30 uur er weer uit.
Eh?quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Ryon het volgende:
Hardwerkende Nederlanders:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat je dochter daar mee thuis zou komen
quote:Op zondag 27 december 2009 18:22 schreef Ryon het volgende:
Hardwerkende Nederlanders:
[ afbeelding ]
Stel je eens voor dat je dochter daar mee thuis zou komen
Dat, en zie sig.quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit is niet erg logisch, tenzij jij je als levensdoel niets anders kunt voorstellen dan om 8uur op te staan. Wat een leeg leven zal je dan hebben
ambitie houdt niet in dat je méér uur werkt, dat houdt in dat je bepaalde doelen stelt & daarnaar werkt. Iemand die als ambitie 3x een vliegvakantie in het jaar heeft, heeft eveneens ambitie, maar het is er niet direct eentje die je financieel vooruit helpt.quote:Op zondag 27 december 2009 18:17 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
Positief verrast hier, had niet verwacht dat er ook ambitieuze mensen te vinden zijn op dit forum.
Maar... die werken wel 16 uur er dag, staan voor 8:00 uur 's ochtends op en zetten zich zeven dagen per week in voor de glorieuze Chinese maatschappij. Mensen met ambitie en toekomst dusquote:Op zondag 27 december 2009 18:26 schreef Dawwa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben echt een kanker leven
blijven liggen tot hij uitgeslapen was / de zon opkwam. Het lijkt me niet dat die even zijn wekker om 6u30 zette om tijdig de trein naar het werk te kunnen nemenquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hebben jullie zeker niet afgevraagd hoe de oermens daarmee deed?
De oermens was afhankelijk van zonlicht voor het vergaren van z'n voedsel, die zal dus over het algemeen bij zonsopkomst zijn opgestaan.quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben echt nachtmens.. Bij ochtend slaap ik echter beter dan in nachts.
Ik heb zeker 10 uur slaap nodig..
Hebben jullie zeker niet afgevraagd hoe de oermens daarmee deed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |