Afgelopen middag bezocht ik een van mijn nieuwe scharreltjes, Lina. Zij woont net over de grens in het Duitse Gronau. Ik was al een tijdje niet meer over de grens geweest, omdat wij met ons kleine Harley-clubje nog altijd een grote beef hebben met de Gronausche Jeugd. Toen wij twee maanden geleden een uitgaansgelegenheid bezochtten in Gronau, ontstond er een grote vechtpartij tussen onze club - de Glane Punishers - en de Gronausche Jeugd. Ondanks dat zij flink in de meerderheid waren, kwamen
wij als winnaars uit de strijd. Sindsdien zinderen zij op wraak, dus ik was op mijn hoede. De sneeuwval bleek echter een goed dekmantel te zijn, en ik reed onopgemerkt met mijn Harley naar het appartement van Lina.
Nu komt het. Nadat ik Lina alle hoeken van de slaapkamer had laten zien, hees ik mezelf op mijn Harley en reed terug naar Glane. Het was nog iets harder gaan vriezen en de wegen waren echt spekglad. Op de Losserstrabe kon ik mijn ijzeren paard niet meer in bedwang houden en gleed ik hard onderuit. Ik raakte de grond erg hard en bleef even beduusd liggen, totdat ik aan de overkant van de straat iemand hoorde lachen. Al snel maakte de woede zich van mij meester en ik stond binnen twee seconde weer overeind, welke hoerenzoon heeft het lef om een Glane Punisher uit te lachen? Ik herkende het stuk stront meteen, het was iemand van de Gronau Jugend.
Zoals alle laffe Duitse jongeren zetten deze knul het op een lopen toen hij zag dat ik dit niet ging pikken. Ik zette mijn Harley overeind en ging achter hem aan. 0-100 in 5 seconde, dus hij maakte niet veel kans. Ik greep hem bij zijn sjaal en sleepte hem een eindje mee, ik hoorde hem snakken naar adem. Aan het einde van de straat liet ik hem los en parkeerde m'n Harley. Nadat ik zijn gezicht flink verbouwd had, pakte ik mijn zakmes en kerfde het Glane Punisher embleem op zijn voorhoofd. De sneeuw kleurde rood van zijn bloed. Daarna vervolgde ik mijn weg naar Glane, waar ik nu geniet van een warme mok chocolademelk.
Klacht: flink wat schade aan mijn Harley
Glane Punishers Motorcycle Club, Founding Seven