Inderdaad, en verlichting, dat is nu ook een grote luxequote:Op zondag 14 maart 2010 11:02 schreef WRH het volgende:
warme douche is echt zwaar onderschat, tot je gaat klussen in huis![]()
wat leuk al die ´cadeautjes´ van het muisje, moet heel grappig zijn geweest om dat te vinden.
Worden we ookquote:Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef Steve-O het volgende:
Ik zou leip worden in zo'n puinzooi respect!
leuk project! ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef siface het volgende:
[..]
Inderdaad, en verlichting, dat is nu ook een grote luxe![]()
[..]
Worden we ook
Goeie vraag!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goeie vraag!
[offtopic] En onwijs leuk dat je mod bent! Hier in K&W? Ik lurk heel enthousiast in je topic! [/offtopic]
Nogsteeds aan de zolder bezig hier. We hebben de muur tussen de trap en de zolder eruit gesloopt, ruimte oogt veel groter nu dan eerst, dat is wel tof. Nu nog bezig met de rest van de vloer te leggen en dan foto update (eind deze week).quote:
Ha altijd nog beter dan een badkamer die 70's retro wil zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Sjaapje het volgende:
enkel een veranda bijgebouwd die een griekse tempel wilt zijn
Thanks! Ga direct eens kijken.quote:Op maandag 5 april 2010 12:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ehmm Siface? www.badkamerwarenhuis.nlweet niet wat jij precies bedoelt maar wij hebben er een douchedeur zonder randen vandaan. Met dank aan Miss_bleu
.
En wat een zoldermega!
Een boomhutquote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef Beijtje het volgende:
Ja, wat een ruimte zeg, die zolder!!! Dat wordt echt super! Wat zat er eerst op die zolder?
Budget hebben we eigenlijk nietquote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef Crutch het volgende:
Hoe zit je met je budget? Geen rare dingen tegengekomen?
Flinke ruimte, die zolder![]()
Jammer dat de vorige eigenaren de groene gordijntjes hadden meegenomen, misschien had ik ze wel terug opgehangenquote:Op maandag 5 april 2010 14:47 schreef Beijtje het volgende:
Oja, dat zat er! Nou, dan is dit wel even een verbetering!!!
Dat moet je daar kunnen vindenquote:Op maandag 5 april 2010 14:32 schreef siface het volgende:
[..]
Thanks! Ga direct eens kijken.![]()
Het probleem is dat we een inloop douche willen maar met een glazen wand die zo onopvallend mogelijk is (bevestiging enzo). Eigenlijk zou het het mooist zijn als het glas direct op de wand zou aansluiten, maar dat gaat moeilijk worden. Ach we moeten gewoon eens heel goed gaan zoeken...
wat vind je van mijn oplossing?quote:Op maandag 5 april 2010 14:32 schreef siface het volgende:
Het probleem is dat we een inloop douche willen maar met een glazen wand die zo onopvallend mogelijk is (bevestiging enzo). Eigenlijk zou het het mooist zijn als het glas direct op de wand zou aansluiten, maar dat gaat moeilijk worden. Ach we moeten gewoon eens heel goed gaan zoeken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |