abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76653928
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Haha zal wel pittig worden dat uitzagen.
tip: veel bedrijven hebben een lasercutter die superstrak elk design uitsnijden. Ik heb er zelf ivm sierraden maken wel eens naar gekeken om er een aan te schaffen van 30 bij 30 cm....

Ze snijden door elk materiaal (hout, perspex ed). bv http://www.actual-laser.be/lasersnijden/lasersnijden-hout/ ik weet niet hoeveel het kost, maar je kunt eens informeren.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:50:07 #104
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_76655176
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

tip: veel bedrijven hebben een lasercutter die superstrak elk design uitsnijden. Ik heb er zelf ivm sierraden maken wel eens naar gekeken om er een aan te schaffen van 30 bij 30 cm....

Ze snijden door elk materiaal (hout, perspex ed). bv http://www.actual-laser.be/lasersnijden/lasersnijden-hout/ ik weet niet hoeveel het kost, maar je kunt eens informeren.
Sinds wanneer bestaat dat?

Vroeger alles met een figuurzaag zitten uitzagen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76659028
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:50 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Sinds wanneer bestaat dat?

In ieder geval een jaar of 5, maar goed, ik weet niet hoeveel het kost om te laten doen. Een machientje dat platen van 30x30 cm kan doen kost iets van 1500 euro (misschien ook meer, nu twijfel ik of het geen 3000 was)
  maandag 11 januari 2010 @ 12:02:37 #106
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_76672779
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:31 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Oh goeie tip . dat is inderdaad wel mooi, ook met van die relief randjes. Zelf 1 kopen gaat een beetje duur worden voor maar 3 platen denk ik, maar laten doen is wel een idee...

quote:
Ik was daar altijd zo slecht in! Dan brak die klote zaagdraad constant, grmbl

Maar figuurzagen van een plaat van een meter bij een meter zonder ingangetje en allemaal losse stroken die niet aansluiten. Gaat niet gebeuren. Dan nog beter met een hele fijne decoupeerzaag. Manlief is ervan overtuigd dat hij dat kan. Eerst eens informeren over dat uitsnijden: scheelt een hoop tijd en frustratie.

Ondertussen zijn we bezig met de kastconstructie en komt de stucaduur eindelijk over 3 weekjes, waarna we met de plafonds kunnen beginnen.

En we hebben nog een antieke lamp gekocht (totaal staat nu op 3 19e eeuwse eierlampen). Iets met je afwerkingsmaterialen kopen terwijl je nog nieteens goede vloeren hebt, heel slim Siface
I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
pi_77251815
Goed bezig zeg! tvp
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_77298926
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef siface het volgende:

En we hebben nog een antieke lamp gekocht (totaal staat nu op 3 19e eeuwse eierlampen). Iets met je afwerkingsmaterialen kopen terwijl je nog nieteens goede vloeren hebt, heel slim Siface
Foto van t lampje?

en zulke aankopen houden je alleen maar gemotiveerd, dus zijn wel degelijk goed.

(zegt iemand die heel enthousiast 2 werkplekken op marktplaats verkoopt en nog geen nieuwe heeft besteld en daarom de komende 2 maanden op de grond kan thuiswerken...)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:14:06 #109
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77309100
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef WRH het volgende:

[..]

Foto van t lampje?

en zulke aankopen houden je alleen maar gemotiveerd, dus zijn wel degelijk goed.

(zegt iemand die heel enthousiast 2 werkplekken op marktplaats verkoopt en nog geen nieuwe heeft besteld en daarom de komende 2 maanden op de grond kan thuiswerken...)
Ai, das klote, kun je dat niet tijdelijk oplossen ofzo? Lijkt me niet bevorderlijk voor je werkhouding. Jij gaat trouwens wel lekker snel met je woning, super!

En het is idd goed voor de motivatie, het gevoel dat je ooit in mag gaan richten. Foto van de lamp, zoiets ongeveer:

klik

2x en nog een soortgelijke maar dan Engelse stijl. Fotos moet ik je schuldig blijven, stucadoor is hier bezig dus op het moment alles in dozen. We krijgen eindelijk normale muren (gedeeltelijk dan)

Zo was het gisteren:

Alleen voor deze muurtjes was er al 400 liter gips nodig :

We zijn heel erg blij met onze stucadoor. Hij werkt ontzettend precies. In 1 keer spiegelglad zonder op te schuren of wat dan ook, held.
64= Monoton + Minimal
pi_77309230
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef siface het volgende:

We zijn heel erg blij met onze stucadoor. Hij werkt ontzettend precies. In 1 keer spiegelglad zonder op te schuren of wat dan ook, held.
dit lijkt mij niet meer dan logisch! dat is wat je verwacht als je het door een stucadoor laat doen (als er sausklaar gestuuct wordt)

maar gaaf hoor
namaste
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:27:42 #111
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77309894
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef Dulk het volgende:

[..]

dit lijkt mij niet meer dan logisch! dat is wat je verwacht als je het door een stucadoor laat doen (als er sausklaar gestuuct wordt)

maar gaaf hoor
Hmmm, heb weleens stucadoors aan het werk gezien die het ietsjes anders opleverden (zelfs bij sausklaar), daarom was ik nogal huiverig, je kan het moeilijk over laten doen (moet er niet aan denken )

en thanks
64= Monoton + Minimal
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 21:29:51 #112
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_77790974
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef Vonkenboer het volgende:
En is het stucwerk al opgedroogd ?

* schop *
Goeie kick
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:47:09 #114
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77798125
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:29 schreef Vonkenboer het volgende:
En is het stucwerk al opgedroogd ?

* schop *
Te druk om mn eigen topic te updaten. schaam schaam

Maar: ja, bijna droog. We zijn nu een beetje aan het rommelen met de plafonds (gipsplaten). Ik heb foto's, zal ze vanavond uploaden.

Vandaag komt de elektrieker om het zooitje in de woonkamer aan te sluiten, hebben we eindelijk overal licht op de begane grond

Eetkamer is van gipslaten voorzien, alle wanden en plafond. Nu moeten we nog een bedrijf vinden dat het hele zooitje aan gaat smeren (aba-joint verbindingen), zodat het nette strakke muren worden. Ik ga me er zelf niet aan wagen.

Vanavond meer, beloofd
64= Monoton + Minimal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:16:33 #115
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_77798904
Wat een potentieel prachthuis siface! Dit ga ik volgen!

Respect trouwens dat je het aankunt om in de verbouwing te leven, ik was zo blij dat we 's avonds de deur achter ons dicht konden trekken en heel even aan de rommel konden ontsnappen.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 10:23:12 #116
145738 superworm
is erbij
pi_77799081
TVP! Ik heb teveel linkerhanden om er ooit aan te beginnen, maar driewerf hulde.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:03:20 #117
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77830021
En hierbij de beloofde foto's....

Een week stucen en 35 zakken gips verder zijn we dus hier:

We hebben sinds vandaag ook licht in de huiskamer. Jeej Nu hoef ik niet meer op hoop van zegen met n zaklamp die krakkemikkige trap af. Overal hotelschakelaars en dimmers op de lichpunten in het plafond.

Terwijl de stucadoor bezig was zijn we verder gegaan met de eetkamer...

Wat na een hoop sloopwerk begon als dit:

Werd met gyproc/gipsplaten afgewerkt:

En ziet er nu zo uit:

We wonen nu dus in de eetkamer en gebruiken de rest nog niet, maar het is goed te doen zo.

Nu eerst de plafonds plaatsen en de gipswanden aan laten smeren. Vervolgens gaan we naar de slaapkamer en de badkamer.

We gaan deze tegeltjes trouwens in de gang leggen:

Maar dan met van die afgesleten randjes (zoals je ze wel een in kerken ziet).

Meer volgt...
64= Monoton + Minimal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:05:07 #118
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77830104
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een potentieel prachthuis siface! Dit ga ik volgen!

Respect trouwens dat je het aankunt om in de verbouwing te leven, ik was zo blij dat we 's avonds de deur achter ons dicht konden trekken en heel even aan de rommel konden ontsnappen.
Eerlijk gezegd worden we wel eens gek van de zooi hier, zeker als je niets meer terug kan vinden omdat je voor de zoveelste keer verhuisd bent naar een andere kamer .

Maar we houden vol Ooit moet het toch klaar zijn enzo...
64= Monoton + Minimal
pi_77830169
Ooooooh ja tafel!! *herinneringen*
je hebt nu gewoon een huis gekocht dat past bij je geweldige tafel!

Het wordt supermooi zeg, wát een verbetering al. (maar wat een werk ook )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:17:26 #120
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77830624
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef huuphuup het volgende:
Ooooooh ja tafel!! *herinneringen*
je hebt nu gewoon een huis gekocht dat past bij je geweldige tafel!

Het wordt supermooi zeg, wát een verbetering al. (maar wat een werk ook )
Ja, daar hadden we nog eens lekker aan gechocolade-fonduet. En dan had jij speciaal voor mij alcoholvrije margarita's gescored, waarna ik direct naar een fles vodka greep. Herinneringen

We blijven maar denken dat het allemaal wel een stuk beter wordt enzo, want soms arghh. Maar ja, het heeft wel wat romantisch eigenlijk: kamperen in een bouwval, met de sneeuw op het dak enzo

Uitzicht een straatje achter ons huis paar weken geleden:
64= Monoton + Minimal
pi_77830886
Ja dat was tof en na twee happen fondue al misselijk
ik mis dat en MC is weer begonnen en het zuigt nog steeds

Straatje ziet er geweldig uit
zit er eigenlijk ook iets van een tuin bij het huis?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:32:41 #122
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77831254
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:23 schreef huuphuup het volgende:
Ja dat was tof en na twee happen fondue al misselijk
ik mis dat en MC is weer begonnen en het zuigt nog steeds

Straatje ziet er geweldig uit
zit er eigenlijk ook iets van een tuin bij het huis?
Hmhm, sinaasappelchocolade, met fruit en koekjes en zulks. Wat viel dat zwaar

Ik mis het ook, en de drie-dagelijkse swirl ook

Arghh, MC, niet te harden, nogsteeds een trauma van. Hoe lang moet je nog?

Er zit een tuintje bij het huis, eigenlijk een binnenplaatsje van een paar vierkante meter. We zijn niet van die groene-vinger figuren dus het is groot zat (voor de bbq en om te chillen). Er is hier een natuurreservaat achter dus genoeg open ruimte als we de stad zat zijn.

Wat wel leuk is is dat we overal kleine platte dakjes hebben (3 stuks), dus we kunnen dakterassen maken zoveel we willen
64= Monoton + Minimal
pi_77834714
dat gaat snel!
wat een verschil met de wanden zo, een echt huis al.
mooie lamp, past erg goed lijkt mij.

gang tegeltjes zijn erg mooi en bijpassend, hou wel van dat beetje ruwe versleten effect, met lekker wat butsen en deukjes erin en wat hoekjes eraf, denk dat het erg mooi gaat staan.

(verkochte werkplekken is inmiddels redelijk opgelost; tafel in de woonkamer staat weer dus kan laptop op gelukkig. maar moest beloven dat ik de rest pas vanaf deze week verkoop )
  woensdag 10 februari 2010 @ 09:40:21 #124
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77836441
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 07:13 schreef WRH het volgende:
dat gaat snel!
wat een verschil met de wanden zo, een echt huis al.
mooie lamp, past erg goed lijkt mij.

gang tegeltjes zijn erg mooi en bijpassend, hou wel van dat beetje ruwe versleten effect, met lekker wat butsen en deukjes erin en wat hoekjes eraf, denk dat het erg mooi gaat staan.

(verkochte werkplekken is inmiddels redelijk opgelost; tafel in de woonkamer staat weer dus kan laptop op gelukkig. maar moest beloven dat ik de rest pas vanaf deze week verkoop )
Die wanden zijn inderdaad wel goed voor het moraal zeg maar. Hé we hebben een huis met muren en licht enzo. Dat gevoel een beetje.

Voordeel van die tegeltjes is dat als er nogmeer hoekjes en stukjes sneuvelen dat allemaal niet erg is omdat het zo hoort scheelt ook weer een hoop stress als we vanalles door die gang aan bouwmateriaal moeten vervoeren.

Ik zag het in je topic, lijkt me heerlijk dat je inderdaad weer gewoon kan eten en gewoon kan werken, ken dat gevoel van die afhaal Chinees 3 maal per week zo goed, tot het je oren uitkomt , (hier een Italiaan en een pakistaan, kan geen lasagna meer zien )Je huis wordt echt schitterend, zoveel licht en ruimte
64= Monoton + Minimal
pi_77837107
Wat een mooi uitzicht zeg!

Nog meer foto's?
pi_77837579
Erg mooi geworden zo met die balken die je in het zicht laat.

Misschien zie ik het niet goed, maar heb je die gemetselde wand met die toog erin en die planken nu weggewerkt met metalstud?
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:34:34 #127
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77837722
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:10 schreef Beijtje het volgende:
Wat een mooi uitzicht zeg!

Nog meer foto's?
Vanavond even zoeken
64= Monoton + Minimal
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:40:35 #128
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_77837898
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:28 schreef Gurb het volgende:
Erg mooi geworden zo met die balken die je in het zicht laat.

Misschien zie ik het niet goed, maar heb je die gemetselde wand met die toog erin en die planken nu weggewerkt met metalstud?

Bedoel je die met die bruine bakstenen en die planken, maar de keuken? Neej, die houden we helemaal in tact. Die muur is niet origineel, maar we vinden hem mooi . Er zitten hele oude tegeltjes in gemetseld (18e-19e eeuw).

Deze stijl:

64= Monoton + Minimal
pi_77838098
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 10:40 schreef siface het volgende:

[..]

Bedoel je die met die bruine bakstenen en die planken, maar de keuken? Neej, die houden we helemaal in tact. Die muur is niet origineel, maar we vinden hem mooi . Er zitten hele oude tegeltjes in gemetseld (18e-19e eeuw).

Deze stijl:

[ afbeelding ]

deze wand bedoel ik, zou het ook zonde vinden om die te slopen, maar gelukkig blijft ie intact
  woensdag 10 februari 2010 @ 10:57:09 #130
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_77838319
tvp'tje, geweldig project
pi_77886332
Amai, wat een klus Wel gave plannen, zeg!
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:20:09 #132
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_77889515
Gaat flink vooruit zeg!
pi_77889562
leuk topic van een verbouwing en hoop dat het Huis weer die allure van weleer krijgt.
75 topics = FIN
pi_77904114
Wat moooooooooooooooooooooooooooi!!!
pi_79021856
Hoe is het hier eigenlijk ?

* niet nieuwsgierig en graag alles wil weten...
pi_79024999
zat er eigenlijk ook net naar te kijken, stand van zaken bij voorkeur met pics
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:12:25 #137
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_79028621
Ma een maandje is het inderdaad tijd voor een update!
pi_79028906
tvp voor nieuwe foto's!!!
pi_79042786
ik ben ook erruggh benieuwd..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:32:58 #140
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79055635
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Leonietje83 het volgende:
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:43:39 #141
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_79078547
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Leonietje83 het volgende:
Hoi allemaal. Jep inderdaad tijd voor een update . Was er een tijdje uit wegens andere dingen (werk, examens etc.)

Op het moment zijn we bezig met de zolder. De vloer is eruit en we zijn alles waterpas aan het leggen zoals we dat ook op de eerste verdieping hebben gedaan.

Zo begonnen we:

Houten planken eruit. Overal zat houtworm in dus veel was er niet van over (sorry Beijtje ).

En zo zag het er vervolgens uit:

De kepers (binten op z'n Nederlands denk ik) waren zo slecht dat de vloer aan het zwabberen was, niet goed.

En toen vonden we een muizennest, van een heel oud muisje (rechtsboven op foto)

Muisje was zo lief geweest om allerlei spulletjes voor ons te verzamelen:

Muisje rechtsonder, nog helemaal intact. Een krant uit 1895, twee heule oude postzegels, een strik of das, wat garenklosjes en een stukje gereedschap (priem ofzo). Ik hou van ons huis en alle oude zooi die we vinden!

De schrootjes-binnenbekleding van het dak er ook gelijk uit:

Die plankjes die aan ijzerdraadjes hangen hadden een functie. De vorige bewoners vonden het blijkbaar een goed idee om een tussenverdieping op zolder te hangen en die dan heel veilig met ijzerdraad aan het dak vast te maken. Beetje vastspijkeren aan de muur en voila, je hebt er een verdieping bij. Dat er in dat huis nooit doden zijn gevallen is een wonder.

Nu zijn we dus nieuwe kepers aan het steken en de vloer aan het isoleren:

De vloer loopt ruim 5 centimeter af, dus dat is nogal een gedoe.

Oh en onze tuin op het moment:

Zonde van al die mooie planken maar ze waren helemaal uitgevreten en verpulverd, was niets meer mee te beginnen.

We gaan dus de ondervloer op zolder leggen en dan gaan al onze spullen van de eerste verdieping naar zolder. Vervolgens gaan we al het oude stucwerk van de eerste verdieping (badkamer, slaapkamer) eraf halen. In mei komen de ramen voor de eerste verdieping. Met een beetje geluk kunnen we dan aan de badkamer beginnen.

Next up, rotzooi op de eerste verdieping, nieuwe ramen...

[ Bericht 0% gewijzigd door siface op 13-03-2010 11:22:04 (spelvauwtje) ]
64= Monoton + Minimal
pi_79080216
Jee, update!
Jammer dat de planken niet te redden waren. Ik had trouwens inmiddels al een paar nieuwe op de kop getikt die goed bij de oude passen... Toch bedankt voor het aanbod!!!
Maar jullie pakken het groots aan, zeg, leuk om te zien! Dat wordt vast heel mooi!
En die oude krant!!! Wat ontzettend gaaf om zoiets te vinden! En die andere ouwe dingetjes ook! Wat fantastisch zeg!
pi_79080637
Oeeei die tussenvloer!
en dat muisje wauw. Wat tof zeg zulke vondsten! Jullie hebben echt een geniaal huis gekocht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79084557
IK WIL DIT VOLGEN

Even over de krant uit 18iets.
Vroeger werd krant als isolatie materiaal gebruikt. Mijn ex is bouwvakker en die heeft een keer een 'klus' gehad in Den Haag waar ook kranten gebruikt waren als isolatie materiaal. Zodoende heb ik nog een paar pagina's van een krant uit 1897 (ofzo) de meeste stukken zijn niet meer te lezen, maar erg leuk om te hebben!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:39:26 #145
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_79092960
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Beijtje het volgende:
Jee, update!
Jammer dat de planken niet te redden waren. Ik had trouwens inmiddels al een paar nieuwe op de kop getikt die goed bij de oude passen... Toch bedankt voor het aanbod!!!
Maar jullie pakken het groots aan, zeg, leuk om te zien! Dat wordt vast heel mooi!
En die oude krant!!! Wat ontzettend gaaf om zoiets te vinden! En die andere ouwe dingetjes ook! Wat fantastisch zeg!
Jouw vloer is mooi geworden! Je hebt echt ontzettend geluk gehad met de staat waarin het hout verkeerde. Het valt me inderdaad mee dat het bij jou niet tocht. Hier is het echt niet te doen met alleen houten vloeren, dan is het op zolder 30 graden en beneden 15.

We gaan de spulletjes die we vinden bewaren en waarschijnlijk inlijsten ofzo. Misschien het muisje in een glazen doosje doen ofzo.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:32 schreef huuphuup het volgende:
Oeeei die tussenvloer!
en dat muisje wauw. Wat tof zeg zulke vondsten! Jullie hebben echt een geniaal huis gekocht.
Jep en we hebben met drie man tegelijk op die vloer gestaan. Als je dan liep voelde je hem onder je bewegen
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 00:12 schreef Hilzillah het volgende:
IK WIL DIT VOLGEN

Even over de krant uit 18iets.
Vroeger werd krant als isolatie materiaal gebruikt. Mijn ex is bouwvakker en die heeft een keer een 'klus' gehad in Den Haag waar ook kranten gebruikt waren als isolatie materiaal. Zodoende heb ik nog een paar pagina's van een krant uit 1897 (ofzo) de meeste stukken zijn niet meer te lezen, maar erg leuk om te hebben!
We hebben inderdaad wel meer kranten gevonden hier, ook tegen de muren geplakt. Dit is een folder van een modehuis voor heren. Uit de tijd dat je nog 40 frank (1 euro) betaalde voor een herenkostuum

Ben benieuwd uit welke tijd de postzegels komen.
64= Monoton + Minimal
  zaterdag 13 maart 2010 @ 12:41:23 #146
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_79093001
Oh en er komt weer warm water uit de douche. Eindelijk weer warm douchen.
Schijnt aan de buitentemperatuur te liggen ofzo. Dan ga je je pas realiseren hoe geweldig een warme douche is!
64= Monoton + Minimal
pi_79114600
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:39 schreef siface het volgende:
We gaan de spulletjes die we vinden bewaren en waarschijnlijk inlijsten ofzo. Misschien het muisje in een glazen doosje doen ofzo.
Leuk idee!
pi_79120091
warme douche is echt zwaar onderschat, tot je gaat klussen in huis
wat leuk al die ´cadeautjes´ van het muisje, moet heel grappig zijn geweest om dat te vinden.
  zondag 14 maart 2010 @ 12:26:54 #149
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_79122086
Ik zou leip worden in zo'n puinzooi respect!
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_79122873
Bijzonder project

Tevens tvp
Profiel opgeheven.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:24:17 #151
213932 siface
zorgenkind des levens
pi_79123982
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:02 schreef WRH het volgende:
warme douche is echt zwaar onderschat, tot je gaat klussen in huis
wat leuk al die ´cadeautjes´ van het muisje, moet heel grappig zijn geweest om dat te vinden.
Inderdaad, en verlichting, dat is nu ook een grote luxe
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef Steve-O het volgende:
Ik zou leip worden in zo'n puinzooi respect!
Worden we ook
64= Monoton + Minimal
pi_79124662
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef siface het volgende:

[..]

Inderdaad, en verlichting, dat is nu ook een grote luxe
[..]

Worden we ook
leuk project! ben benieuwd naar het eindresultaat.

(tevens tvp uiteraard )
pi_79684620
Siface hoe gaat het hier?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')