Dikke wanten dus aan met oud en nieuwquote:Op zondag 27 december 2009 09:39 schreef basst2005 het volgende:
Volgens EC Oper wordt het aardig koud 's nachts de komende week:
[ afbeelding ]
0 tot -4 graden?quote:Op zondag 27 december 2009 09:39 schreef basst2005 het volgende:
Volgens EC Oper wordt het aardig koud 's nachts de komende week:
[ afbeelding ]
Of net zo mistig als een paar jaar geledenquote:Op zondag 27 december 2009 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dikke wanten dus aan met oud en nieuw
en dat betekent?quote:
Blijft NL hequote:Op zondag 27 december 2009 12:29 schreef appelsientje het volgende:
Toch jammer dat op het einde van de kaart de temp. weer iets omhoog gaat..
maar goed, take the moment
wellicht woensdag al in het noorden of zelfs in het westen, in het zuiden valt dan voornamelijk nog regen maar het verschilt wel per run. Op donderdag en nieuwjaarsdag kan er ook neerslag vallen want dan voornamelijk in de vorm van sneeuw zal zijn. Afhankelijk van hoe snel de kou terrein wint.quote:
Ik neem aan dat je dit sarcastisch bedoeld. Ik ben een global warming believer en een paar dagen vorst/sneeuw maakt nog niet dat het weer kouder wordt ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 16:02 schreef ACT-F het volgende:
De global warming believers zijn opvallend stil rond deze tijd
Hier werd het ook opeens donker, regen gehad en daarna hagel.quote:Op zondag 27 december 2009 16:02 schreef DemonRage het volgende:
Lekker donker regenweer buiten. 't is eigenlijk de hele dag nog niet echt licht geweest dankzij de dikke bewolking.
Het is ook klimaatveranderingquote:Op zondag 27 december 2009 16:02 schreef ACT-F het volgende:
De global warming believers zijn opvallend stil rond deze tijd
Haha, optimistquote:Op zondag 27 december 2009 15:40 schreef Burnie88 het volgende:
Yes, de elfstedentoch komt in zicht! Hopen dat het droog blijft.
78-79 flashbackquote:Op zondag 27 december 2009 10:38 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ongekend spannend de afgelopen dagen... GFS die van geen winterinval wilde weten en ECMWF die totaalwinter schetste..
De luchtmassagrens zou precies boven de Benelux komen te liggen met daardoor enorme onzekerheid: 100 kilometer die een wereld van verschil maakt in de temperatuur. Ik heb runs gezien de afgelopen dagen, niet te pruimen voor zuiderlingen maar top voor het Noorden.
Alle grote weerbureau's bleven (en blijven tot nu toe) voorlopig terecht voorzichtig. Het is een van de spannendste situaties in jaren.
Dit is de meest recente pluim van het ECMWF:
[ afbeelding ]
Als dit toch uitkomt, jongens...![]()
2009 wordt wel erg krap hoor, als we al genoeg vorst zouden krijgen (paar nachten -20) dan is het orginisatorisch nog niet haalbaar dit jaarquote:Op zondag 27 december 2009 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
Iedereen die vorig jaar geld heeft gezet op géén elfstedentocht in 2009 staat in ieder geval op winst
het ziet er zo mooi uit, maar ik ga mij nog niet verheugen er op...quote:Op zondag 27 december 2009 20:39 schreef -0- het volgende:
Totaalwinter per 1 januari volgens de oper van EC
ja, dan wordt het echt lachenquote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef -0- het volgende:
Inderdaad even nog een slag om de arm houden zeker gezien de enorme verschillen met GFS.
Als het uitkomt zou het wel fantastisch zijn.
Dat zeg ikquote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
2009 wordt wel erg krap hoor, als we al genoeg vorst zouden krijgen (paar nachten -20) dan is het orginisatorisch nog niet haalbaar dit jaar
Inderdaad deze is echt geniaal.quote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef INViCTuS het volgende:
Er is inmiddels een nieuwe pluim Aloa.... die jij hier poste is prutde nieuwe is geniaal!!
[ afbeelding ]
Tot en met oud/nieuw kans op neerslag, daarna lijkt het alleen stevig te gaan vriezen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoort bij die nieuwe verwachtingen ook weer een hoop sneeuw?
Hele mooie Pluim! Lekker koud over een weekquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef INViCTuS het volgende:
Er is inmiddels een nieuwe pluim Aloa.... die jij hier poste is prutde nieuwe is geniaal!!
[ afbeelding ]
Het KNMI heeft het voor dinsdag al over sneeuw.quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Tot en met oud/nieuw kans op neerslag, daarna lijkt het alleen stevig te gaan vriezen.
Wat zijn dat voor een kak-grafiekjes zonder legenda?quote:Op zondag 27 december 2009 12:05 schreef i2Them2 het volgende:
Waarschijnlijk flink winter vanaf dinsdag. Het noorden maakt de grootste kans.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet eens schaatsen hier.quote:Op maandag 28 december 2009 03:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Schaatsen?
Sneeuw?
Dan mogen we de schaatsen nog wel even in het vet houden!
Dat wordt pindakaas inslaanquote:
Laat het winterweer maar weer komenquote:Op maandag 28 december 2009 10:16 schreef Gijsje het volgende:
De nieuwe pluim, brrr koud
[ afbeelding ]
Ja, dat hoop ik ook. Is veel beter voor het schaatsijs.quote:Op maandag 28 december 2009 12:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Morgen waarschijnlijk gewoon regen, het noorden daargelaten.
Voor het trainen voor de Elfstedentocht heeft u toch echt natuurijs nodig hoorquote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef kidkash19 het volgende:
Rot op met die teringkou er moet na Nieuwjaar gewoon weer buiten getraind worden
Dat dus.quote:Op maandag 28 december 2009 17:27 schreef kidkash19 het volgende:
Rot op met die teringkou er moet na Nieuwjaar gewoon weer buiten getraind worden
Dat het maar mag uitkomen!quote:Stevige vorst op komst
HURDEGARYP
Er komt in Friesland een vorstperiode, die te vergelijken is met die van de Elfstedenwinter van 1997. De weercomputers van het ECMWF (het Europese weercentrum in het Engelse Reading) voorspellen een winter die dinsdag licht begint en het weekeinde oploopt van matige tot strenge vorst.
Volgende week wordt zelfs zeer strenge vorst (-15 graden of lager) verwacht. De verwachting is, dat de nieuwe winterperiode minimaal een dag of tien zal duren. Het wordt dus opnieuw en voor langer dan een paar dagen ‘ouderwets' winterweer.
Vorst = okee... Sneeuw niet.quote:
Hier doen we gewoon een trui aan ipv een t-shirt zoals we die nu dragen met deze bijna zomerse temperaturen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:53 schreef JDude het volgende:
Prima als alleen Friesland dichtvriest! Hebben ze daar hun tocht weer eens en het scheelt mij hier een bak stookkosten.
Ik zou zeggen: ga je gang!quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
weerwoord.be![]()
Kan iemand geen site maken die wel werkt?
die zal binnen het uur binnen komen volgens mij.quote:
Jawel geen probleem hoorquote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
weerwoord.be![]()
Ze kunnen er ook gewoon twee kleine ads op zetten en er stroomt al wat meer geld binnen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jawel geen probleem hoorbetaal jij de kosten dan?
Vind je het gek, het moet geen reclame forum worden waar banners in overvloed zijn, een donatie button zou voldoende moeten zijnquote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook gewoon twee kleine ads op zetten en er stroomt al wat meer geld binnen.
Maar de users waren daar tegen dacht ik. Snap ik niets van..
Verder snap ik er ook niets van dat ze dat vervelende systeem waardoor je nooit meer iets terug kan vinden gebruiken. Maar goed er is geen alternatief.
Oja het is een Belgische website maar het gaat vrijwel uitsluiten over Nederland.
Daarom zei ik ook twee kleine banners, wie stoort zich nou daaraan. Ruimte zat ook. Bijvoorbeeld onder reacties. Donate button is ook een goed idee. Ik denk dat de users echt wel zullen doneren.quote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vind je het gek, het moet geen reclame forum worden waar banners in overvloed zijn, een donatie button zou voldoende moeten zijn![]()
Ok, dat wist ik niet.quote:En dat laatste: Het was ook de bedoeling om er weerwoord.nl van te maken, echter bestaat deze al en daarom dus .be
heb jij ooit wel eens een pluim gezien die tot het einde van de periode extreme oplossingen geeftquote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alleen op het einde iets minder maar ach dat kan miss nog wel recht worden getrokken
Da's m'n specialiteit.quote:Op maandag 28 december 2009 19:46 schreef IHVK het volgende:
weerwoord.be![]()
Nice!quote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Frutsel het volgende:
Even spammen... het gaat grotendeels ook over jullie![]()
De Elementen - JAAROVERZICHT 2009
Beste wensen alvast
Ik vind het systeem juist geniaal. Altijd lekker actueel. Maar je moet het wel bijhouden natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verder snap ik er ook niets van dat ze dat vervelende systeem waardoor je nooit meer iets terug kan vinden gebruiken. Maar goed er is geen alternatief.
Effe forum opzetten is toch niet zo moeilijk, moet alleen geen geld gaan kosten lolquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:30 schreef indahnesia.com het volgende:
"weerwoord.nl" opzetten? Mail me maar, ik doe het zo. Hosting regel ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |