Kleurrijk is my middle name.quote:Op zondag 27 december 2009 03:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , je hebt gelijk , ik zou er eigenlijk ook niet meer achter moeten gaan zoeken als deze zwart/wit uitleg.
Je Atavar is kleurrijker.
Gothic ?quote:Op zondag 27 december 2009 03:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kleurrijk is my middle name.
Ik hou van vrolijke kleuren om me heen, is positieve input.
(behalve in mijn kleding dan, daarin ben ik liever sober)
Ik wel, lekker zelfgemaakte sushi op en daarna op the internetz rondgehangen.quote:
OMFG! Nee, dat is niet aan mij besteed, nooit geweest ook.quote:
Heb je wel geluisterd ?!quote:Op zondag 27 december 2009 03:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
OMFG! Nee, dat is niet aan mij besteed, nooit geweest ook.
Ik luister alleen nog maar naar electronische muziek als in naar voornamelijk Breakcore en Drum & Bass.
Nee ik heb er niet naar geluisterd.quote:Op zondag 27 december 2009 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd ?!
Ik vind t mooie muziek , af en toe.
Nelly Furtado.
Klinkt goed!quote:Op zondag 27 december 2009 03:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik wel, lekker zelfgemaakte sushi op en daarna op the internetz rondgehangen.
Ultieme ontspanning dus.
Dubstep ?quote:
Yep, dat kan vriendje wel.quote:Op zondag 27 december 2009 03:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed!
je vriendje dus goed z'n best gedaan?![]()
![]()
Ik ga slapen
Nog éen plaatje voor het slapengaan , dan mislukt dat zeker als je er al niet epileptisch van word.quote:Op zondag 27 december 2009 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
Yep, dat kan vriendje wel.
En Zwabbermans mag er morgen de restjes van proeven.
Welterusten, slaap lekker en tot morgen vandaag.
Ik step al sinds mijn kindertijd niet meer en dat is al láng geleden.quote:Op zondag 27 december 2009 03:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Dubstep ?
Word tijd dat wij eens gaan steppen en jij mij een rondleiding geeft in muzieksoorten.
Bedankt , maar ik heb nu jaloerse gedachten.quote:Op zondag 27 december 2009 03:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik step al sinds mijn kindertijd niet meer en dat is al láng geleden.
Ik ga mijn waterbed, mijn geliefde die daarin ligt en de katten die er op liggen eens opzoeken.
Straks wil ik wel een beetje uitgerust zijn als ikZwabbermans
ga ontmoeten.
Eens kijken of ik dat overleef... of dat hij het overleefd.![]()
Kitao, jij ook lekker slapen voor zometeen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dubstepquote:Dubstep started to spread beyond small local scenes in late 2005 and early 2006; many websites devoted to the genre appeared on the Internet and thus aided the growth of the scene, such as dubstepforum, the download site Barefiles and blogs such as gutterbreakz.[2] Simultaneously, the genre was receiving extensive coverage in music magazines such as The Wire and online publications such as Pitchfork Media, with a regular feature entitled The Month In: Grime/Dubstep. Interest in dubstep grew significantly after BBC Radio 1 DJ Mary Anne Hobbs started championing the genre, beginning with a show devoted to it (entitled "Dubstep Warz") in January 2006.[3][4][5]
Dit is de band , Iced Earth , maar dat had je zeker zelf ook al gevonden ?quote:Op zondag 27 december 2009 03:00 schreef DeZwabber het volgende:
toch maar eens naar kijken, klinkt wel geinig
Vast heel veel werk gehad.quote:
Want?quote:Op zondag 27 december 2009 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
goede morgen.
Rossi is alweer gewassen waren wij eerst nog positief nu denk ik weer ow nee he.
Je hebt nog geen uitslag gekregen he van de DA. Mag ik vragen wat je hem voert? En wat je al aan voeding geprobeerd hebt?quote:Op zondag 27 december 2009 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
goede morgen.
Rossi is alweer gewassen waren wij eerst nog positief nu denk ik weer ow nee he.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 december 2009 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
Goedemorgenvandaag nationale "wat gooi ik weg dag" (zolder opruimen oude huis).
Hij kreeg normaal RC maine coon voer icm RC indoor en RC normaalquote:Op zondag 27 december 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je hebt nog geen uitslag gekregen he van de DA. Mag ik vragen wat je hem voert? En wat je al aan voeding geprobeerd hebt?
En hij blijft diarree houden dat is niet anders geweest ooit of anders geworden door de wisseling van voeding?quote:Op zondag 27 december 2009 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij kreeg normaal RC maine coon voer icm RC indoor en RC normaal
Nu staat hij op hills i/d speciaal voor diarree.
TV aangehad natuurlijk voor de muziekuitzending van Top 2000 a Gogo en daarna voor de 25 years of Rock en Roll in the hall of fame. Was geweldig die Garfunkel heeft alleen maar een betere stem gehad. Metallica was mooi en Bruce Springsteen was er ook bij. 4 Uur lang jeugdsentiment of puur genieten van de meest rare combinaties (U2 en Bruce ?? Stevie Wonder en Sting ??)quote:Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
De cupcakes zijn we niet aan toegekomen, verder een lekkere, rustige kerst met de dieren doorgebracht, geen TV aangehad, lekker gegeten en gedronken en genoten. Vandaag bij vrienden op bezoek en bijkletsen.
En bij jullie?
Hij heeft het al een poos eigenlijk vanaf het begin met vlagen dan wel dan niet. Maar het werd nu wel echt in 1x heel erg. Wij zijn natuurlijk extra alert na Snowy en de DA begreep dit ook. Vandaar dat wij nu ook enkele stappen overslaan en voor andere lijkt het misschien of wij heel rigoreus te werk gaan. Maar de reden is dat wij de lijdensweg niet nog een keer willen zowel voor het beestje als voor ons. Blijkt er medisch echt niets aan de hand te zijn dan gaan we experimenteren met voer ed.quote:Op zondag 27 december 2009 11:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
En hij blijft diarree houden dat is niet anders geweest ooit of anders geworden door de wisseling van voeding?
En hij heeft dat al vanaf kittenleeftijd?
Het komt mij nl. erg bekend voor ons Muis heeft al vanaf dat hij bij ons woont diarree, dat verbeterde wel iets na een wormenbehandeling maar was een week later alweer echte diarree. Wormenonderzoek niks gevonden. Gelukkig is hij niet zo heeel langharig dus ik heb hem nooit hoeven te wassen. Uiteindelijke conclusie bij ons is een intolerantie voor granen. Overgestapt op graanvrije voeding (zowel in brok als vers verkrijgbaar) en hij heeft nooit meer diarree gehad.
Nah stomme reiger. Die moet van jouw vissen en McMossel afblijven.quote:Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Post ik echt minuten geleden nog dat ik een levende vis in mijn vijver heb gezien, pak ik het fototoestel om het op de foto te zetten, draai ik me om, kijk wat er stond!(En het was écht nu net, zie maar, er ligt nog wat sneeuw en je ziet het ijs nog!)
[ afbeelding ]
Een mooi langzaam nummer?quote:Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
crosspost
Ola.
Vraagje...
Op slam FM draaien ze best vaak een tof nr. Het nr wat ik zoek heeft een toffe melodie met een trompet (althans, ik vermoed dat het een trompet is.) er komt geen zang in voor, en het lijkt wel wat op jazz.
Ik wil vet graag weten van wie dat nr is, en hoe het nr heet
Tuurlijk moet je alle mogelijke dingen uitsluiten dat snap ik ook echt wel zeker na jullie ervaring met Snowy. Ik hoop gewoon dat het voor jullie net zo simpel gaat zijn als voor onze Muis.quote:Op zondag 27 december 2009 11:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij heeft het al een poos eigenlijk vanaf het begin met vlagen dan wel dan niet. Maar het werd nu wel echt in 1x heel erg. Wij zijn natuurlijk extra alert na Snowy en de DA begreep dit ook. Vandaar dat wij nu ook enkele stappen overslaan en voor andere lijkt het misschien of wij heel rigoreus te werk gaan. Maar de reden is dat wij de lijdensweg niet nog een keer willen zowel voor het beestje als voor ons. Blijkt er medisch echt niets aan de hand te zijn dan gaan we experimenteren met voer ed.
Iets van Kyteman?quote:Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
crosspost
Ola.
Vraagje...
Op slam FM draaien ze best vaak een tof nr. Het nr wat ik zoek heeft een toffe melodie met een trompet (althans, ik vermoed dat het een trompet is.) er komt geen zang in voor, en het lijkt wel wat op jazz.
Ik wil vet graag weten van wie dat nr is, en hoe het nr heet
Ik vraag me af, hoe wéét die reiger in godsnaam dat er hier in de voortuin een klein vijvertje zitquote:Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nah stomme reiger. Die moet van jouw vissen en McMossel afblijven.
Nope. Zeiden ze in het MUZ topic ook al.quote:
Oh, ik wist haast wel zeker dat je 'Sorry' bedoelde van Kyteman.quote:Op zondag 27 december 2009 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Zeiden ze in het MUZ topic ook al.
Wat ik zoek is sneller. Je zou erop kunnen dansen. En vrolijker
Mogguh!quote:Op zondag 27 december 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh die rotreiger Greys!
Mijn kerst was tof, en die van jullie???
Omdat ze dan lekker worden natuurlijk!quote:Op zondag 27 december 2009 11:32 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh dan vraag ik het nu nog maar een keer.
Maybe een stomme vraag maar waarom zet jij je friet in het zoutwater?
Ja met mn ouders was wel gezellig, op het feit dat dr weer niemand hielp met afwassen naquote:Op zondag 27 december 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Hier was Kerst wel aardig.
Met je ouders was het gezellig en met de mannen gister ook?
Nou nee hoor , gewoon, minder lekkerquote:Op zondag 27 december 2009 11:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat snap ik maar als je dat niet doet worden ze dan slap oid?
Ik ben Boor een spoedtraining 'Reigerwacht' aan het geven, maar het wil nog niet erg lukkenquote:Op zondag 27 december 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie dat de meesten hier de kerstdagen hebben overleefd
Wij gaan zo eens op zoek naar een rommelmarkt en misschien even bij schoonmams langs (als ze zich goed voelt)
@Greys.... die reiger
Ik wilde ook ff de stad in vandaag maar het regent dat het zeikt, dus dat doen we lekker niet.quote:Op zondag 27 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben Boor een spoedtraining 'Reigerwacht' aan het geven, maar het wil nog niet erg lukken
Fuckeduck, het zal me toch niet overkomen he, dat ie gewoon even mijn vijver leegvreet als post-Xmas buffet.
Leuk! Rommelmarkt! Zoiets moet ik hier ook gaan zoeken, want ik word een beetje gek van het binnen zitten en niets doen.
quote:Op zondag 27 december 2009 10:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Bewaar het voor de volgende asielactie.
Goedemorgen, iedereen kerst een beetje overleefd en het fijn gehad?
Alexanderha in de shanghaistraat of in Rijswijk, de darling market. Of Hoek van Holland, kofferbaksalequote:Op zondag 27 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben Boor een spoedtraining 'Reigerwacht' aan het geven, maar het wil nog niet erg lukken
Fuckeduck, het zal me toch niet overkomen he, dat ie gewoon even mijn vijver leegvreet als post-Xmas buffet.
Leuk! Rommelmarkt! Zoiets moet ik hier ook gaan zoeken, want ik word een beetje gek van het binnen zitten en niets doen.
quote:Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, die Lush actie is begonnen, dus ik heb gisteren ff een lijst gemaakt en mn vriendin ook, nu moet ik die hele lijst ff in word gaan zetten en naar een vriendin mailen die gaat bestellen.
Had ik maar een creditcard
Ik denk echt elke keer zal ik dr maar een nemen, maar alleen voor Lush lijkt me dat gewoon echt geen goed ideequote:Op zondag 27 december 2009 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dara baal ik ook van. Heb er ook geen.
Rommel zequote:
Oh da's lief van je, maar dat ga ik niet halen vandaagquote:Op zondag 27 december 2009 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde ook ff de stad in vandaag maar het regent dat het zeikt, dus dat doen we lekker niet.
Je mag hier zuurvlees komen eten, ik heb een portie voor je in de vriezer staan
Veel plezier!quote:
Hoe zit de actie nou in elkaar? Nog niet de grab bags in Ned. toch?quote:Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, die Lush actie is begonnen, dus ik heb gisteren ff een lijst gemaakt en mn vriendin ook, nu moet ik die hele lijst ff in word gaan zetten en naar een vriendin mailen die gaat bestellen.
Had ik maar een creditcard
Why not? als je maar goed oplet dat je geen betaalde shit neemt.quote:Op zondag 27 december 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt elke keer zal ik dr maar een nemen, maar alleen voor Lush lijkt me dat gewoon echt geen goed idee
Ja dit is de "koop voor 50 pond en krijg voor 20 pond goodies" actie .quote:Op zondag 27 december 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe zit de actie nou in elkaar? Nog niet de grab bags in Ned. toch?
Dit is een aparte .co.uk actie? *op site gaat loeren*
Omdat ik dan toch net iets makkelijker en sneller iets koop dr mee dat ik natuurlijk heul niet nodig hebquote:Op zondag 27 december 2009 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Why not? als je maar goed oplet dat je geen betaalde shit neemt.
Wij hebben er 1 speciaal voor op vakantie, 1 keer gebruikt in 5 jr tijd.
Weet nu geeneens waar ie is..zo Mr eens vragen (die ruimt dat altijd keurig op).
Ah, heb niets gezegd.quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik dan toch net iets makkelijker en sneller iets koop dr mee dat ik natuurlijk heul niet nodig heb![]()
Mn vader heeft dr wel een, maar als ik hem vraag of ik m mag lenen om voor 200 euro Lush te kopen krijgt ie denk ik een hartverzakking
quote:Op zondag 27 december 2009 12:06 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!Ik ben weer terug van vakantie
![]()
Hoe ist hier?
Succes!quote:Op zondag 27 december 2009 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga V&A eens volspammen met oa een combimaggi, koelkast, kookplaat, kasten enz.
Hm, misschien even de CC van Heer G lenenquote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dit is de "koop voor 50 pond en krijg voor 20 pond goodies" actie .
Dus ik heb een lijstje van 100 pond en vriendin voor 61 pond
quote:
Nee ik heb nog best veel Lush, dus ik moet even een overhaal-techniek bedenken om Heer G er van te overtuigen dat ik echt weer nieuwe nodig hebquote:Op zondag 27 december 2009 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Welkom terug Enfermera![]()
Greys, heb je al een flinke lijst?
Ik heb mijnes gereduceerd tot 102 pond
Ik ken een kruising Tibetaan x border collie, ziet dr niet uit , korte poten lang lijf, rare vacht , bc kleuren ...quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
Ik zie een nestje pups, waarvan de moeder een kruising is van een Maltheser en een Tibetaanse Terriër en de vader een Border Collie. Hoe zou dát er nou uit gaan zien later?
Goed blazen Greys, werkt bij Qwea ookquote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb nog best veel Lush, dus ik moet even een overhaal-techniek bedenken om Heer G er van te overtuigen dat ik echt weer nieuwe nodig heb![]()
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen bij die kruisingquote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een kruising Tibetaan x border collie, ziet dr niet uit , korte poten lang lijf, rare vacht , bc kleuren ...
Ja, was gezellig, lekker gegeten, filmpie gekeken, beetje gepokerd.quote:
Ik heb hem hier net al wakker gezien.quote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
A-E heeft vandaag een minimeet met ons aller Zwabbert!
Hoe is het mogelijk zegquote:Op zondag 27 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af, hoe wéét die reiger in godsnaam dat er hier in de voortuin een klein vijvertje zit
Overal meren en sloten hier in de buurt maar nee hoor, hij moet zonodig bij mijn paar liter water in de voortuin gaan zittenVoor het eerst. Tenminste, heb hem nog nooit gezien. En nu zit ik om de minuut gedraaid om te kijken of ie er al weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |