Wellicht.quote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je anarchistische neigingen hebt.
niks mis mee toch, met anarchisme?quote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je anarchistische neigingen hebt.
dit is nog harder:quote:Op zondag 27 december 2009 02:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Lekker breakfast gaat er altijd wel in , of is dit een break feast ?
Deze is nog harder.
Ik ben pas bij die vinyl tangerine......quote:Op zondag 27 december 2009 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
dit is nog harder:
als je de intro te lang vind, moet je em maar ergens tussen 1:30 en 2:00 beginnen
ik geloof dat ze officieel noit gestopt zijn, maar of ze nog nieuw materiaal maken weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben pas bij die vinyl tangerine......
Klinkt goed alvast , ik kan me voorstellen dat ze vanuit dit begin verder geėvolueerd zijn.
Dit is toch een van de oudere platen he?
Domme vraag , er staat 1976 op .
Bestaan ze eigenlijk nog ?
Ideeen daarvan in beeld zetten geeft veel tegenstand heb ik in NWS gemerkt.quote:
met heel veel kan je je niet populair maken als je afwijkt van de mainstream helaasquote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef kitao het volgende:
[..]
Ideeen daarvan in beeld zetten geeft veel tegenstand heb ik in NWS gemerkt.
Met dit soort video's word je niet populair.
quote:Op zondag 27 december 2009 02:47 schreef kitao het volgende:
A-E heeft ook een andere stijl zie ik , geeft toch hoop.
Als een paal boven water of als een huis ?quote:Op zondag 27 december 2009 02:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
<--------------------En dat staat er al jaren.
Als letters in mijn onderschrift.quote:Op zondag 27 december 2009 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Als een paal boven water of als een huis ?
toch maar eens naar kijken, klinkt wel geinigquote:Op zondag 27 december 2009 02:44 schreef kitao het volgende:
Dit lijkt me ook wel iets voor DeZwabber , de muziek dan , negeer de beelden.
Ja , je hebt gelijk , ik zou er eigenlijk ook niet meer achter moeten gaan zoeken als deze zwart/wit uitleg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |