1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
ja die zullen raar kijken als jij daar zo maar ineens komtquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef tombolafan het volgende:
ja, ik kom zo echt even... maar zit nu bij mijn ouders
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
GODMILJAAR IK ZOU DAT NIET MEER DOEN
Alleen een tvp?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
tieviepie
Dat lijkt me een teken aan de wand voor jou om eens een keer op tijd naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
MENSEN NEE ALSJEBLIEFT POST NIET ZOVEEL!!!!
IK HOU HET NIET MEER BIJ
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
MENSEN NEE ALSJEBLIEFT POST NIET ZOVEEL!!!!
IK HOU HET NIET MEER BIJ
Zo zonde dat de Retriever zo doorgefokt is. Chemo zou ik haar ook niet meer aandoen, kijk maar hoe lang het uit te zingen is met medicijnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef blckbb het volgende:
Iemand vroeg nog in het vorige topic of de tumor in m'n hond d'r bek weg te halen valt, en met een operatie is het niet te verhelpen. Chemokuren kúnnen de oplossing zijn, maar dat laten we het beessie echt niet meer doorgaan op haar 13.5e. Bovendien een hele mooie leeftijd voor een Golden Retriever met (zware) HD.
quote:Op zondag 27 december 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
A-E en Zwabbert, hebben jullie morgen nou minimeet?
Yep.quote:Op zondag 27 december 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
A-E en Zwabbert, hebben jullie morgen nou minimeet?
Welterusten Greys.quote:Op zondag 27 december 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Kga naar het mandje.
Trusten voor strakjes allemaal!
Tangerine Dreamquote:Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef kitao het volgende:
Lekker flipmuziekje erbij en nu iedereen naar huis !
He , een reactie.quote:
Luister jij hier eens naar?quote:Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef kitao het volgende:
Lekker flipmuziekje erbij en nu iedereen naar huis !
Flipmuziek was overdreven , er zitten best goede stukken bij , maar ik zou er geen 2 uur naar kunnen luisteren. Veel muziek is overigens geschreven als filmmuziek volgens mij.quote:
Doe ik , beloofd.quote:Op zondag 27 december 2009 01:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Luister jij hier eens naar?
En wel afluisteren he.
Nou, jij kent duidelijk het oudere werk van Tangerine Dream niet.quote:Op zondag 27 december 2009 01:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Flipmuziek was overdreven , er zitten best goede stukken bij , maar ik zou er geen 2 uur naar kunnen luisteren. Veel muziek is overigens geschreven als filmmuziek volgens mij.
Of de muziek was er al en daar is toen een film omheen gemaakt , ik durf t niet te zeggen.
Deze is wel tof.
Hier een fijne dagen ja.quote:Op zondag 27 december 2009 01:27 schreef Strega het volgende:
Wel trusten allemaal, hopelijk beetje fijne dagen gehad?
Tot morgen!
Draait al , ik vraag me steeds af wanneer die vogels van het scherm vliegen.quote:
Volgens mij klopt de volgorde niet helemaalquote:Op zondag 27 december 2009 01:34 schreef ElisaB het volgende:
Terug van het etentje kerstdiner bij vriendinnen; allemaal mensen die we niet kenden en het was super
Niet teruggelezen, maar voor de zekerheid:![]()
![]()
![]()
In that case:quote:Op zondag 27 december 2009 01:35 schreef senesta het volgende:
Volgens mij klopt de volgorde niet helemaal
Whehehequote:
Au , moet ik me nu schamen ?quote:Op zondag 27 december 2009 01:28 schreef Strega het volgende:
Nou, jij kent duidelijk het oudere werk van Tangerine Dream niet.
Gevonden en gemailed.quote:Op zondag 27 december 2009 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Elieeeeeeeeeefffffffffffffffffffffffffffffffffff
WAt is je mail ook alweer
Het valt onder het genre Breakcore, voor zover het al in een hokje in te delen is.quote:Op zondag 27 december 2009 01:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Draait al , ik vraag me steeds af wanneer die vogels van het scherm vliegen.
Ik vind het mooi , maar zeg er meteen bij dat ik een man met een veelzijdige smaak ben , ook op muzikaal gebied , bijvoorbeeld van house tot klassiek , van hiphop tot reggae.
Ik weet niet of die muziek bij iedereen in de smaak zal vallen , maar ik vind het goed te beluisteren.
En het is ook een combinatie van klassiek en scratchen.
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 01:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Au , moet ik me nu schamen ?
Ik heb gewoon de eerste de beste Tangerine geplaatst die ik op youtubie tegenkwam , niet echt gezocht.
Vroeger leende ik ze nog wel eens bij de platenbus op vinyl , dus lijkt me sterk dat ik de oudere muziek niet zou kennen.
Het is alleen geen band die je vaak hoort en ze hebben misschien wel tig platen gemaakt. Kan best zijn dat ik er een paar gemist heb.
Maar dan vul jij het toch even aan ?
Ja, nou!quote:Op zondag 27 december 2009 01:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
eerst de hele slowchat wakker schreeuwen en dan zelf vinden...![]()
Breakcore , wanneer is die term in zwang gekomen , zegt me namelijk niets ?quote:Op zondag 27 december 2009 01:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het valt onder het genre Breakcore, voor zover het al in een hokje in te delen is.
En dit is nog een heel mild nummer.
Maar als je het aan kan horen, luister deze dan eens:
nou je had eerst breakbeat, gebaseerd op korte drumfills in normale muziekquote:Op zondag 27 december 2009 01:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Breakcore , wanneer is die term in zwang gekomen , zegt me namelijk niets ?
Nog even geduld en dan zal ik deze ook criticasten.
Eerst die naald schoonmaken.
Kijk hier voor een simpele uitlegquote:Op zondag 27 december 2009 01:45 schreef kitao het volgende:
[..]
Breakcore , wanneer is die term in zwang gekomen , zegt me namelijk niets ?
Nog even geduld en dan zal ik deze ook criticasten.
Eerst die naald schoonmaken.
Je hoort wat je wil horen.quote:Op zondag 27 december 2009 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou je had eerst breakbeat, gebaseerd op korte drumfills in normale muziek
dus klinkt als een drummende adhd josti
en toen kreeg je breakcore, dat klinkt als een adhd josti die een cover maakt van een nummer van een adhd josti
nee hoor A-E
Kolere , jij bent wel een wilde he?quote:Op zondag 27 december 2009 01:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het valt onder het genre Breakcore, voor zover het al in een hokje in te delen is.
En dit is nog een heel mild nummer.
Maar als je het aan kan horen, luister deze dan eens:
Ik wild?quote:Op zondag 27 december 2009 02:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Kolere , jij bent wel een wilde he?
Maar goed , mijn smaakoordeel :
Eerste stukje doet me denken aan Jazz en dat is nu net het genre muziek waarvan veel niet zo goed in mijn oor ligt , ondanks die lieve vrouwenzang.
De laatste slotfinale is pure gabbermuziek , ik zit nu nog te shaken op het toetsenbord.
Al met al : leuk om kennis ermee te maken en ik zal er nog eens naar luisteren maar als ik dat de hele avond zou moeten aanhoren dan heb ik geen BOB nodig , dan haal ik de laatste tram of eerder zelf wel.
.......
Lekker breakfast gaat er altijd wel in , of is dit een break feast ?quote:Op zondag 27 december 2009 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
nou je had eerst breakbeat, gebaseerd op korte drumfills in normale muziek
dus klinkt als een drummende adhd josti
en toen kreeg je breakcore, dat klinkt als een adhd josti die een cover maakt van een nummer van een adhd josti
nee hoor A-E
Wellicht.quote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je anarchistische neigingen hebt.
niks mis mee toch, met anarchisme?quote:Op zondag 27 december 2009 02:12 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je anarchistische neigingen hebt.
dit is nog harder:quote:Op zondag 27 december 2009 02:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Lekker breakfast gaat er altijd wel in , of is dit een break feast ?
Deze is nog harder.
Ik ben pas bij die vinyl tangerine......quote:Op zondag 27 december 2009 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
dit is nog harder:
als je de intro te lang vind, moet je em maar ergens tussen 1:30 en 2:00 beginnen
ik geloof dat ze officieel noit gestopt zijn, maar of ze nog nieuw materiaal maken weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 27 december 2009 02:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik ben pas bij die vinyl tangerine......
Klinkt goed alvast , ik kan me voorstellen dat ze vanuit dit begin verder geëvolueerd zijn.
Dit is toch een van de oudere platen he?
Domme vraag , er staat 1976 op .
Bestaan ze eigenlijk nog ?
Ideeen daarvan in beeld zetten geeft veel tegenstand heb ik in NWS gemerkt.quote:
met heel veel kan je je niet populair maken als je afwijkt van de mainstream helaasquote:Op zondag 27 december 2009 02:37 schreef kitao het volgende:
[..]
Ideeen daarvan in beeld zetten geeft veel tegenstand heb ik in NWS gemerkt.
Met dit soort video's word je niet populair.
quote:Op zondag 27 december 2009 02:47 schreef kitao het volgende:
A-E heeft ook een andere stijl zie ik , geeft toch hoop.
Als een paal boven water of als een huis ?quote:Op zondag 27 december 2009 02:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
<--------------------En dat staat er al jaren.
Als letters in mijn onderschrift.quote:Op zondag 27 december 2009 02:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Als een paal boven water of als een huis ?
toch maar eens naar kijken, klinkt wel geinigquote:Op zondag 27 december 2009 02:44 schreef kitao het volgende:
Dit lijkt me ook wel iets voor DeZwabber , de muziek dan , negeer de beelden.
Ja , je hebt gelijk , ik zou er eigenlijk ook niet meer achter moeten gaan zoeken als deze zwart/wit uitleg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |