quote:Op zondag 27 december 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
A-E en Zwabbert, hebben jullie morgen nou minimeet?
Yep.quote:Op zondag 27 december 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
A-E en Zwabbert, hebben jullie morgen nou minimeet?
Welterusten Greys.quote:Op zondag 27 december 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Kga naar het mandje.
Trusten voor strakjes allemaal!
Tangerine Dreamquote:Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef kitao het volgende:
Lekker flipmuziekje erbij en nu iedereen naar huis !
He , een reactie.quote:
Luister jij hier eens naar?quote:Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef kitao het volgende:
Lekker flipmuziekje erbij en nu iedereen naar huis !
Flipmuziek was overdreven , er zitten best goede stukken bij , maar ik zou er geen 2 uur naar kunnen luisteren. Veel muziek is overigens geschreven als filmmuziek volgens mij.quote:
Doe ik , beloofd.quote:Op zondag 27 december 2009 01:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Luister jij hier eens naar?
En wel afluisteren he.
Nou, jij kent duidelijk het oudere werk van Tangerine Dream niet.quote:Op zondag 27 december 2009 01:26 schreef kitao het volgende:
[..]
Flipmuziek was overdreven , er zitten best goede stukken bij , maar ik zou er geen 2 uur naar kunnen luisteren. Veel muziek is overigens geschreven als filmmuziek volgens mij.
Of de muziek was er al en daar is toen een film omheen gemaakt , ik durf t niet te zeggen.
Deze is wel tof.
Hier een fijne dagen ja.quote:Op zondag 27 december 2009 01:27 schreef Strega het volgende:
Wel trusten allemaal, hopelijk beetje fijne dagen gehad?
Tot morgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |