abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76095384
goede morgen.
Rossi is alweer gewassen waren wij eerst nog positief nu denk ik weer ow nee he.
pi_76095451
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
goede morgen.
Rossi is alweer gewassen waren wij eerst nog positief nu denk ik weer ow nee he.
Want?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_76095499
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
goede morgen.
Je hebt nog geen uitslag gekregen he van de DA. Mag ik vragen wat je hem voert? En wat je al aan voeding geprobeerd hebt?
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zondag 27 december 2009 @ 10:32:32 #129
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_76095700
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
Goedemorgen vandaag nationale "wat gooi ik weg dag" (zolder opruimen oude huis).
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewaar het voor de volgende asielactie.

Goedemorgen, iedereen kerst een beetje overleefd en het fijn gehad?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_76095754
Goedemorgen trouwens dat was ik helemaal vergeten....

Pagan hoe waren de cupcakes? Of is Strega er niet aan toegekomen? Ja wel een leuke rustige thuis op de bank zittende kerst gehad. Jullie dan?
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zondag 27 december 2009 @ 10:56:40 #131
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76096021
Mogguh

Nog niet bijgelezen, maar ik heb m'n Lush sugarscrub
En de Snow Fairy douchegel, een geurtje en een Tapasset.

Nu snel het huis aan kant maken, want schone zusje komen zo om te bedenken wat we voor het 40-jarig huwelijksfeest van m'n schoonouders gaan doen

Laterrr
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 27 december 2009 @ 10:58:52 #132
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_76096053
De cupcakes zijn we niet aan toegekomen, verder een lekkere, rustige kerst met de dieren doorgebracht, geen TV aangehad, lekker gegeten en gedronken en genoten. Vandaag bij vrienden op bezoek en bijkletsen.

En bij jullie?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 11:07:08 #133
163650 Greys
pi_76096177
Goedemorgen

Ik heb een van de drie goudvissen levend en al in de IJFKAV* gezien!

*IJsklomp formerly known as vijvertje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76096181
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:10 schreef nieslief het volgende:

[..]

Je hebt nog geen uitslag gekregen he van de DA. Mag ik vragen wat je hem voert? En wat je al aan voeding geprobeerd hebt?
Hij kreeg normaal RC maine coon voer icm RC indoor en RC normaal
Nu staat hij op hills i/d speciaal voor diarree.
  zondag 27 december 2009 @ 11:13:35 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_76096274
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_76096278
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hij kreeg normaal RC maine coon voer icm RC indoor en RC normaal
Nu staat hij op hills i/d speciaal voor diarree.
En hij blijft diarree houden dat is niet anders geweest ooit of anders geworden door de wisseling van voeding?
En hij heeft dat al vanaf kittenleeftijd?

Het komt mij nl. erg bekend voor ons Muis heeft al vanaf dat hij bij ons woont diarree, dat verbeterde wel iets na een wormenbehandeling maar was een week later alweer echte diarree. Wormenonderzoek niks gevonden. Gelukkig is hij niet zo heeel langharig dus ik heb hem nooit hoeven te wassen. Uiteindelijke conclusie bij ons is een intolerantie voor granen. Overgestapt op graanvrije voeding (zowel in brok als vers verkrijgbaar) en hij heeft nooit meer diarree gehad.
pi_76096292
@Greys wat fijn dat ze nog leven.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 11:16:40 #138
163650 Greys
pi_76096318
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Post ik echt minuten geleden nog dat ik een levende vis in mijn vijver heb gezien, pak ik het fototoestel om het op de foto te zetten, draai ik me om, kijk wat er stond! (En het was écht nu net, zie maar, er ligt nog wat sneeuw en je ziet het ijs nog!)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76096330
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:58 schreef Pagan het volgende:
De cupcakes zijn we niet aan toegekomen, verder een lekkere, rustige kerst met de dieren doorgebracht, geen TV aangehad, lekker gegeten en gedronken en genoten. Vandaag bij vrienden op bezoek en bijkletsen.

En bij jullie?
TV aangehad natuurlijk voor de muziekuitzending van Top 2000 a Gogo en daarna voor de 25 years of Rock en Roll in the hall of fame. Was geweldig die Garfunkel heeft alleen maar een betere stem gehad. Metallica was mooi en Bruce Springsteen was er ook bij. 4 Uur lang jeugdsentiment of puur genieten van de meest rare combinaties (U2 en Bruce ?? Stevie Wonder en Sting ??)
pi_76096331
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:13 schreef nieslief het volgende:

[..]

En hij blijft diarree houden dat is niet anders geweest ooit of anders geworden door de wisseling van voeding?
En hij heeft dat al vanaf kittenleeftijd?

Het komt mij nl. erg bekend voor ons Muis heeft al vanaf dat hij bij ons woont diarree, dat verbeterde wel iets na een wormenbehandeling maar was een week later alweer echte diarree. Wormenonderzoek niks gevonden. Gelukkig is hij niet zo heeel langharig dus ik heb hem nooit hoeven te wassen. Uiteindelijke conclusie bij ons is een intolerantie voor granen. Overgestapt op graanvrije voeding (zowel in brok als vers verkrijgbaar) en hij heeft nooit meer diarree gehad.
Hij heeft het al een poos eigenlijk vanaf het begin met vlagen dan wel dan niet. Maar het werd nu wel echt in 1x heel erg. Wij zijn natuurlijk extra alert na Snowy en de DA begreep dit ook. Vandaar dat wij nu ook enkele stappen overslaan en voor andere lijkt het misschien of wij heel rigoreus te werk gaan. Maar de reden is dat wij de lijdensweg niet nog een keer willen zowel voor het beestje als voor ons. Blijkt er medisch echt niets aan de hand te zijn dan gaan we experimenteren met voer ed.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 11:17:52 #141
163650 Greys
pi_76096332
Heb op het raam gebonkt en hij vloog weg, maar volgens mij heeft ie die ene stakker al te pakken, die net na de ijstijd weer boven kwam. OMG, overleven die bikkeltjes het ijs haast tot de bodem, komt er zo'n kloothommel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 december 2009 @ 11:18:04 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_76096336
crosspost

Ola.
Vraagje...

Op slam FM draaien ze best vaak een tof nr. Het nr wat ik zoek heeft een toffe melodie met een trompet (althans, ik vermoed dat het een trompet is.) er komt geen zang in voor, en het lijkt wel wat op jazz.

Ik wil vet graag weten van wie dat nr is, en hoe het nr heet
pi_76096344
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Post ik echt minuten geleden nog dat ik een levende vis in mijn vijver heb gezien, pak ik het fototoestel om het op de foto te zetten, draai ik me om, kijk wat er stond! (En het was écht nu net, zie maar, er ligt nog wat sneeuw en je ziet het ijs nog!)

[ afbeelding ]
Nah stomme reiger. Die moet van jouw vissen en McMossel afblijven.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 11:19:37 #144
163650 Greys
pi_76096360
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
crosspost

Ola.
Vraagje...

Op slam FM draaien ze best vaak een tof nr. Het nr wat ik zoek heeft een toffe melodie met een trompet (althans, ik vermoed dat het een trompet is.) er komt geen zang in voor, en het lijkt wel wat op jazz.

Een mooi langzaam nummer?

Deze toevallig? Loveeeeeeeeeeeee it!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76096369
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hij heeft het al een poos eigenlijk vanaf het begin met vlagen dan wel dan niet. Maar het werd nu wel echt in 1x heel erg. Wij zijn natuurlijk extra alert na Snowy en de DA begreep dit ook. Vandaar dat wij nu ook enkele stappen overslaan en voor andere lijkt het misschien of wij heel rigoreus te werk gaan. Maar de reden is dat wij de lijdensweg niet nog een keer willen zowel voor het beestje als voor ons. Blijkt er medisch echt niets aan de hand te zijn dan gaan we experimenteren met voer ed.
Tuurlijk moet je alle mogelijke dingen uitsluiten dat snap ik ook echt wel zeker na jullie ervaring met Snowy. Ik hoop gewoon dat het voor jullie net zo simpel gaat zijn als voor onze Muis.
pi_76096383
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
crosspost

Ola.
Vraagje...

Iets van Kyteman?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 11:21:35 #147
163650 Greys
pi_76096395
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef nieslief het volgende:

[..]

Nah stomme reiger. Die moet van jouw vissen en McMossel afblijven.
Ik vraag me af, hoe wéét die reiger in godsnaam dat er hier in de voortuin een klein vijvertje zit
Overal meren en sloten hier in de buurt maar nee hoor, hij moet zonodig bij mijn paar liter water in de voortuin gaan zitten Voor het eerst. Tenminste, heb hem nog nooit gezien. En nu zit ik om de minuut gedraaid om te kijken of ie er al weer is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 december 2009 @ 11:25:31 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_76096449
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:20 schreef nieslief het volgende:

[..]

Iets van Kyteman?
Nope. Zeiden ze in het MUZ topic ook al.

Wat ik zoek is sneller. Je zou erop kunnen dansen. En vrolijker
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 december 2009 @ 11:26:28 #149
163650 Greys
pi_76096471
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nope. Zeiden ze in het MUZ topic ook al.

Wat ik zoek is sneller. Je zou erop kunnen dansen. En vrolijker
Oh, ik wist haast wel zeker dat je 'Sorry' bedoelde van Kyteman.
Ff denken nog dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 27 december 2009 @ 11:29:23 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76096511
Oh die rotreiger Greys!
Mijn kerst was tof, en die van jullie???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')