Ah, heb niets gezegd.quote:Op zondag 27 december 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik dan toch net iets makkelijker en sneller iets koop dr mee dat ik natuurlijk heul niet nodig heb![]()
Mn vader heeft dr wel een, maar als ik hem vraag of ik m mag lenen om voor 200 euro Lush te kopen krijgt ie denk ik een hartverzakking
quote:Op zondag 27 december 2009 12:06 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!Ik ben weer terug van vakantie
![]()
Hoe ist hier?
Succes!quote:Op zondag 27 december 2009 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga V&A eens volspammen met oa een combimaggi, koelkast, kookplaat, kasten enz.
Hm, misschien even de CC van Heer G lenenquote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dit is de "koop voor 50 pond en krijg voor 20 pond goodies" actie .
Dus ik heb een lijstje van 100 pond en vriendin voor 61 pond
quote:
Nee ik heb nog best veel Lush, dus ik moet even een overhaal-techniek bedenken om Heer G er van te overtuigen dat ik echt weer nieuwe nodig hebquote:Op zondag 27 december 2009 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Welkom terug Enfermera![]()
Greys, heb je al een flinke lijst?
Ik heb mijnes gereduceerd tot 102 pond
Ik ken een kruising Tibetaan x border collie, ziet dr niet uit , korte poten lang lijf, rare vacht , bc kleuren ...quote:Op zondag 27 december 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
Ik zie een nestje pups, waarvan de moeder een kruising is van een Maltheser en een Tibetaanse Terriër en de vader een Border Collie. Hoe zou dát er nou uit gaan zien later?
Goed blazen Greys, werkt bij Qwea ookquote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb nog best veel Lush, dus ik moet even een overhaal-techniek bedenken om Heer G er van te overtuigen dat ik echt weer nieuwe nodig heb![]()
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen bij die kruisingquote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een kruising Tibetaan x border collie, ziet dr niet uit , korte poten lang lijf, rare vacht , bc kleuren ...
Ja, was gezellig, lekker gegeten, filmpie gekeken, beetje gepokerd.quote:
Ik heb hem hier net al wakker gezien.quote:Op zondag 27 december 2009 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
A-E heeft vandaag een minimeet met ons aller Zwabbert!
Hoe is het mogelijk zegquote:Op zondag 27 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af, hoe wéét die reiger in godsnaam dat er hier in de voortuin een klein vijvertje zit
Overal meren en sloten hier in de buurt maar nee hoor, hij moet zonodig bij mijn paar liter water in de voortuin gaan zittenVoor het eerst. Tenminste, heb hem nog nooit gezien. En nu zit ik om de minuut gedraaid om te kijken of ie er al weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |