en een fatsoenlijke TT.quote:
Lukt me niet.quote:
Idd.quote:
Deze is ook mooi. Alleen niet samen met Willeke helaas.quote:
met de routebschrijving uiteindelijk toch gevonden??quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Ik kon het topic niet vinden vanwege deze non-TT
gelukkig.. was al bang dat ik alleen met tong zou zitten hierquote:
Ik kwam net on line zette voor het eerst de top 2000 op. Wilde posten erover posten. Maar kon drie kwartier lang geen topic vinden. Dacht het is nummer 9 en ze komen zo wel. Dus ik postte plagerig een ludiek topic. Dat werd serieus genomen. Dacht hij gaat op slot en de echte die hards komen zo wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Ik kon het topic niet vinden vanwege deze non-TT
ik herkende ineens Top en 2000 in de TTquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
met de routebschrijving uiteindelijk toch gevonden??
[..]
Stond op 14 oktober 1962 op nummer één. Mijn geboorte dagquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef peaceman het volgende:
491 1570 Anneke Grönloh : Brandend zand![]()
Auwquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook weer present1 baby in bed, 1 kind bij opa en oma logeren.
Twan wil morgen graag weer songteksten posten, hij heeft de smaak te pakken. Zojuist: mijn moeder: je hebt de foto's van kerst nog niet op hyves.. ikke: nee, druk met top2000, zei: dat luister je toch? Twan: ja, maar wij posten songteksten op Fok! en Peace doet de plaatjes.![]()
![]()
Gefeliciteerd. En ik eerst maar denken dat onze tong nu 29 jaar oud was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond op 14 oktober 1962 op nummer één. Mijn geboorte dag
Ik begon mijn schilderijen op mijn 17de te ondertekenen met tong80 in 1980. Dat zijn de beginletters van mijn achternaam. Heb ik ook gedaan toen ik me registreede.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En ik eerst maar denken dat onze tong nu 29 jaar oud was.
Tong, waarom die 80?
Wacht maar op Too drunk to Fuck van The Dead Kennedy'squote:
Ja. En nu weer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hee je hebt weer een andere avatar??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja. En nu weer.Wel heel verwarrend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Die naam gaat nog wel, maar vlak daaronder he?!quote:
Als je je daar aan stoort, moet je gewoon naar rechts kijken. Of achter je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die naam gaat nog wel, maar vlak daaronder he?!
Wat ben jij toch een "Flappie"quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry ik wist echt niet dat ik de lapo had.
Nee hoor, stoor me er niet aan, sinds de laatste ontmoeting ook geen reden toe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als je je daar aan stoort, moet je gewoon naar rechts kijken. Of achter je.
Wij zijn het aan het opnemen.... wijk kijken 1 januari alle afleveringen achter elkaar. Nog even nagenieten dan.quote:
Goed zo voor jequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, stoor me er niet aan, sinds de laatste ontmoeting ook geen reden toe.
Da's ook wel een idee. Zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn het aan het opnemen.... wijk kijken 1 januari alle afleveringen achter elkaar. Nog even nagenieten dan.
Los daarvan heb ik geen hekel aan Feyenoord.quote:
Heey Rob isquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:24 schreef Ruud het volgende:
Die Stenders heeft wel een irritante stem trouwens![]()
Over irritant gesproken: dit nummer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heey Rob isen juist een goede stem
![]()
Dit nummer is wel irritant.![]()
![]()
Prima gast hoor verder (volgens mij).quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Stenders top. Erg prettige DJ om naar te luisteren.
En te lezen. Zijn boek is erg leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Stenders top. Erg prettige DJ om naar te luisteren.
25 jaar Rock opnemen, dat doen wij ook!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Twijfel twijfel 25 jaar Rock kijken op NED 3 of top 2000 verder luisteren
Dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Twijfel twijfel 25 jaar Rock kijken op NED 3 of top 2000 verder luisteren
En dan na de top 2000 kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
25 jaar Rock opnemen, dat doen wij ook!!
Shit, heb ik Jizzlobber van Faith No More gemistquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een zaadnummer dit.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dan na de top 2000 kijken
heb je een dvdrecorder? Aandoen, op ned. 3 zetten en dan op de rec knop een aantal keren drukken, gaat ie vanzelf opnemen.... anders hebben wij het nog wel op dvd-recorder en kan ik ook evt. branden op dvd en opsturen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
ik zou wel willen opnemen, maar ik weet niet hoe dat moet![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
ik zou wel willen opnemen, maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Ik heb geen ide hoe ik die op Nederland 3 krijg, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je een dvdrecorder? Aandoen, op ned. 3 zetten en dan op de rec knop een aantal keren drukken, gaat ie vanzelf opnemen.... anders hebben wij het nog wel op dvd-recorder en kan ik ook evt. branden op dvd en opsturen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen ide hoe ik die op Nederland 3 krijg, volgens mij.
Heb ooit een poging gedaan 'm te installeren, maar hij deed niet wat ie moest doen en teon heb ik het opgegeven
Volgens mij zaten de stekkers goed hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het is inderdaad wel even de juiste stekkers in de juiste uitgangen doen, helemaal als er ook nog een digitaal kastje tussenzit. Nou ja, ik kan het evt. voor je op dvd branden...
Zou ik zeker doen. Wij nemen heel veel op, ideaal... stellen ook programma's in om bijv. elke week op een bepaalde dag op te nemen. Vooral series zodat je kunt kijken wanneer je wilt en zonder reclame.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zaten de stekkers goed hoor
Ik heb nog altijd alles kunnen aansluiten, alleen deze DVD speler tot op heden niet.
Misschien toch nog maar eens een poging wagen
We hebben ook pas zo'n 2 jaar
Geen vervelend plaatje om te posten idd.quote:
Tja, ik kijk veel Uitzending Gemist. Zonder UG had ik waarschijnlijk allang een oplossing gezochtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Wij nemen heel veel op, ideaal... stellen ook programma's in om bijv. elke week op een bepaalde dag op te nemen. Vooral series zodat je kunt kijken wanneer je wilt en zonder reclame.
Ja dat is ook een goede optie.... alleen veel series die ik volg, komen daar niet op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik kijk veel Uitzending Gemist. Zonder UG had ik waarschijnlijk allang een oplossing gezocht
Top 2000 a gogo komt hoogts waarschijnlijk niet op UG ivm copyrights...quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik kijk veel Uitzending Gemist. Zonder UG had ik waarschijnlijk allang een oplossing gezocht
Ik ben niet zo'n seriekijkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een goede optie.... alleen veel series die ik volg, komen daar niet op.
Dat verwacht ik ook niet, al was de aflevering van een paar weken terug later wel op UG te vindenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top 2000 a gogo komt hoogts waarschijnlijk niet op UG ivm copyrights...
Hmm van mij mag ie nog een paar uur door.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef mitt het volgende:
Stenders hoort zo niet bij de top 2000. Blij dat het 9 uur is.
Stenders hoort bij de radio in het algemeenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef mitt het volgende:
Stenders hoort zo niet bij de top 2000. Blij dat het 9 uur is.
dat was voorgaande jaren idd wel de reden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top 2000 a gogo komt hoogts waarschijnlijk niet op UG ivm copyrights...
Ja, dat is waar, maar daar heb ik vaak geen zin in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n seriekijker
Daarbij zijn de goede series ook te downloaden
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef peaceman het volgende:
1532 1552 Blondie : Heart of glass![]()
1068 1551 Weather Girls : It's raining men![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef cafca het volgende:
1532 1552 Blondie : Heart of glass
1068 1551 Weather Girls : It's raining men
Hetzelfde geldt voor Cafca...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, meestal heeft peaceman best een goeie smaak
Ach ik vind dat zo weer gedaan en als het eenmaal is ingesteld op elke week op bepaalde dag/tijdstip, hoef je er ook niet meer naar om te kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:06 schreef cafca het volgende:
Ja, zo heb ik vaak geen zin om dingen op te nemen. Ik kijk ze op het moment dat ze op TV zijn, en anders maar niet.......
Tja, ik als Brood-fan natuurlijk wel. Hoewel Cuby zonder Herman ook goed was, hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Met Cuby heb ik helemaal niets, sorry Cafca.
downloaden is ook zo gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind dat zo weer gedaan en als het eenmaal is ingesteld op elke week op bepaalde dag/tijdstip, hoef je er ook niet meer naar om te kijken.
Herman Brood vind ik wel goed, ben ook wel een keer naar een concert van hem geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik als Brood-fan natuurlijk wel. Hoewel Cuby zonder Herman ook goed was, hoor
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace overquote:
Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.quote:
Ah jullie dus gelukkig ook zwak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace over
[..]
Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.
Ik ook.... (keer of 30, denk ik) kwalitatief erg wisselend overigensquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herman Brood vind ik wel goed, ben ook wel een keer naar een concert van hem geweest.
Dan is het dus nog minder werk voor jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace over
[..]
Ik heb de radio ook aanstaan, met het geluid uitquote:Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.
Ow dat is wel heel vaak....quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook.... (keer of 30, denk ik) kwalitatief erg wisselend overigens
Peace downloadt alleen de series die hij ook leuk vindt... niet "mijn" series.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het dus nog minder werk voor jou
[..]
quote:Ik heb de radio ook aanstaan, met het geluid uit
Het is inderdaad geen geweldig uur. Ik ben ondertussen met de kerstfoto's aan de slag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heel uur 21:00 - 22:00 boeit mij niet qua muziek, NED 3 weer geluid aan
Zelfs niet als je het lief vraagt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace downloadt alleen de series die hij ook leuk vindt... niet "mijn" series.![]()
[..]
Dat heb ik nog niet geprobeerd, omdat het me nog prima afgaat met het opnemen op de dvd-recorder. Nederland loopt redelijk gelijk op.quote:
had dan direct gezegdquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Nang isilang ka sa mundong ito
Laking tuwa ng magulang mo
At ang kamay nila ang iyong ilaw
At ang nanay at tatay mo'y
Di malaman ang gagawin
Minamasdan pati pagtulog mo
At sa gabi'y napupuyat ang iyong nanay
Sa pagtimpla ng gatas mo
At sa umaga nama'y kalong ka
Ng iyong amang tuwang-tuwa sa iyo
Ngayon nga ay malaki ka na
Nais mo'y maging malaya
Di man sila payag
Walang magagawa
Ikaw nga ay biglang nagbago
Naging matigas ang iyong ulo
At ang payo nila'y sinuway mo
Di mo man lang inisip na
Ang kanilang ginagawa'y para sa iyo
Pagkat ang nais mo'y
Masunod ang layaw mo
Di mo sila pinapansin
Nagdaan pa ang mga araw
At ang landas mo'y naligaw
Ikaw ay nalulong sa masamang bisyo
At ang una mong nilapitan
Ang iyong inang lumuluha
At ang tanong,"anak, ba't ka nagkaganyan"
At ang iyong mata'y biglang lumuha ng di mo pinapansin
Nagsisisi at sa isip mo'y
Nalaman mong ika'y nagkamali
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie heeft Sting verteld dat een baard hem goed zou staan
Hoe kom je nou weer bij Stingquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie heeft Sting verteld dat hij solo betere muziek zou maken dan met the Police?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind het best een mooi nummerquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Nang isilang ka sa mundong ito
Laking tuwa ng magulang mo
At ang kamay nila ang iyong ilaw
At ang nanay at tatay mo'y
Di malaman ang gagawin
Minamasdan pati pagtulog mo
At sa gabi'y napupuyat ang iyong nanay
Sa pagtimpla ng gatas mo
At sa umaga nama'y kalong ka
Ng iyong amang tuwang-tuwa sa iyo
Ngayon nga ay malaki ka na
Nais mo'y maging malaya
Di man sila payag
Walang magagawa
Ikaw nga ay biglang nagbago
Naging matigas ang iyong ulo
At ang payo nila'y sinuway mo
Di mo man lang inisip na
Ang kanilang ginagawa'y para sa iyo
Pagkat ang nais mo'y
Masunod ang layaw mo
Di mo sila pinapansin
Nagdaan pa ang mga araw
At ang landas mo'y naligaw
Ikaw ay nalulong sa masamang bisyo
At ang una mong nilapitan
Ang iyong inang lumuluha
At ang tanong,"anak, ba't ka nagkaganyan"
At ang iyong mata'y biglang lumuha ng di mo pinapansin
Die heeft dan gelogen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Wie heeft Sting verteld dat hij solo betere muziek zou maken dan met the Police?
Heb ik speciaal gepost voor de Gitaristen onder ons.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
* cafca pakt gitaar en speelt mee...
Voordat ik heb uitgezocht welke grepen dat ook alweer waren is het nummer al afgelopen denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:27 schreef cafca het volgende:
[..]
* cafca pakt gitaar en speelt mee...
Zijn zoontje die in Fear of Flying ging spelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Wie heeft Sting verteld dat hij solo betere muziek zou maken dan met the Police?
Hij heeft meerdere zoons?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn zoontje die in Fear of Flying ging spelen
is dat weer een spinoff van fiction plane?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn zoontje die in Fear of Flying ging spelen
Niet veel ouder dan een aantal van de andere posters hier, hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Big_Yin het volgende:
Ik ben oud, dit nummer van het goede doel stond in de hitlijsten toen ik op de LTS zat
ik zat nog op de lagere school. Mijn oudste zus lag in het AZU, naast haar lag een kennis/familie van Henk Temming, en Henk kwam daar vaak op bezoek. Best leuk voor mjijn zus die een groot fan wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:29 schreef Big_Yin het volgende:
Ik ben oud, dit nummer van het goede doel stond in de hitlijsten toen ik op de LTS zat
Broekie!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was net van de kleuterschool af..
Ik ging later dat jaar naar de 4equote:Op zaterdag 26 december 2009 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zat toen in in de 5e klas...
Hopen dat dat dan wel op UG komtquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:41 schreef cafca het volgende:
Ik ga ff Herman Finkers kijken....
Ik waag het er niet op, later!quote:
Ik kan hem heel erg waarderen. Woordgrapjes zijn wel 'my kind of humor'quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niets met Herman Finkers... hij wil ook dat er meer Twents wordt gepraat... alsjeblieft niet zeg.
Soms is het wel even leuk, maar met een hele show heb ik wel wat moeite.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan hem heel erg waarderen. Woordgrapjes zijn wel 'my kind of humor'
Nou, dat scheelt, kun jij 'je ding' blijven doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms is het wel even leuk, maar met een hele show heb ik wel wat moeite.
held iddquote:
Welk "ding"?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt, kun jij 'je ding' blijven doen
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
The morning was cold and lonely
City lights old and grey
The sun arose trying to smile
Gave it all away
The honky-tonk called a stranger
The stranger couldn't pay the bill
Made a stand, raised his hand
Sang a song, no time to kill
I said, Hey, hey, hey, St. Peter
I've got a tale to tell
I've just been down in New York town
It really feels like hell
Billy was out of fashion
Manhattan was years ago
Yesterday he wasted time
Money was kind of slow
Billy had friends of glory
Billy was a friend of fame
Took a chance, raised his hand
Sang a song, now he's back in the game
I said, Hey, hey, hey, St. Peter
I've got a tale to tell
I've just been down in New York town
I said, Hey, hey, hey, hey, hey, St. Peter
Hey, hey, hey, hey, hey, St. Peter
(instrumental break)
Hey, St. Peter
Before you ring your bell
Just been down in New York town
Done my time in hell
Done my time in hell
I said, Hey, hey, hey, hey, hey, St. Peter
Ow ja, ik ben ook foto's op de laptop aan het zetten. Wij gaan zo ook even tv kijken, Lebbis kijken. Het volgende uur is ook niet echt geweldig.quote:
21 juli 2004 live gezien, kaartje hangt hier toevallig nog aan de muurquote:
Wat zijn ze oud geworden, maar stem geluid is nog steeds zo mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
21 juli 2004 live gezien, kaartje hangt hier toevallig nog aan de muur
Dat moet vast een geweldige ervaring geweest zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
21 juli 2004 live gezien, kaartje hangt hier toevallig nog aan de muur
Heb je nog zó'n trage usb 1.1 verbinding, je bent er al zolang mee bezigquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ik ben ook foto's op de laptop aan het zetten.
Nee, het gaat best snel, het waren er nog ruim 200, maar ik heb ze ondertussen ook allemaal al "bewerkt", rode ogen weggehaald en geroteerd, verder ook nog songteksten tussendoor zoeken en posten hier.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je nog zó'n trage usb 1.1 verbinding, je bent er al zolang mee bezig
je hebt het er maar druk meequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, het gaat best snel, het waren er nog ruim 200, maar ik heb ze ondertussen ook allemaal al "bewerkt", rode ogen weggehaald en geroteerd, verder ook nog songteksten tussendoor zoeken en posten hier.
Ach, dat lijkt maar zo.... ik zit nog best relaxt hier achter mn laptop, glas Malibu met spa citron erbij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee
Sloeriequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ach, dat lijkt maar zo.... ik zit nog best relaxt hier achter mn laptop, glas Malibu met spa citron erbij.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sloerie
Wel een dilemma: radio of concert op Nederland 3?
Radio is leuk, maar tv is uniekquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sloerie
Wel een dilemma: radio of concert op Nederland 3?
Ik houd het voorlopig op de tv, komend radiouur is wat mij betreft niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Je bent niet de enige met dat dilemma.... wij nemen het op.
Goede keuze denk ik, het is inderdaad niet boeiend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik houd het voorlopig op de tv, komend radiouur is wat mij betreft niet zo boeiend.
Peaceman, lees je mee?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede keuze denk ik, het is inderdaad niet boeiend.Ik ben nu aan het zoeken naar een leuk boek op de site van ECI, ik heb nog een bon... en heb een bepaald boek niet gehad voor Kerst.
Verdeurie, Karen Slaughter niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Goede keuze denk ik, het is inderdaad niet boeiend.Ik ben nu aan het zoeken naar een leuk boek op de site van ECI, ik heb nog een bon... en heb een bepaald boek niet gehad voor Kerst.
Klopt... Genesis. Hij is nu van 17,95 voor 12 euro bij ECI.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie, Karen Slaughter niet?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:18 schreef D. het volgende:
*nog maar wat whiskey schenkt in zijn Bob de Bouwer glas
Ik de dvd! Is het watquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
Klopt... Genesis. Hij is nu van 17,95 voor 12 euro bij ECI.
Ik heb wel deel 3 van de Millenniumreeks gekregen![]()
![]()
"Kunnen wij het maken?"quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:18 schreef D. het volgende:
*nog maar wat whiskey schenkt in zijn Bob de Bouwer glas
Bah, dacht even dat het Airport van de Motors wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
1138 1546 Celine Dion : Because you loved me
1682 1545 Fleetwood Mac : Green Manalishi
1574 1544 Beatles : Ob la di, ob la da
- 1543 Jason Mraz & Colbie Caillat : Lucky
765 1542 Toontje Lager : Stiekem gedanst
953 1541 Air Supply : All out of love
896 1540 Clouseau : Passie
1166 1539 Ike & Tina Turner : Nutbush city limits
- 1538 Lenny Kravitz : Always on the run
1179 1537 Bee Gees : To love somebody
1224 1536 Tina Turner : What's love got to do with it
1202 1535 Magna Carta : Airport song
- 1534 Gabriel Rios : Broad daylight
1046 1533 Boudewijn de Groot : Kinderballade
Die is net geweestquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bah, dacht even dat het Airport van de Motors was
Ik vond het eerste boek erg goed...quote:
Tja, ik weet niet hoe je andere whiskeyglas eruit ziet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik ook
Heb 2 whisk(e)yglazen, en dit is natuurlijk de leukste
Het boek Genesis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... Genesis. Hij is nu van 17,95 voor 12 euro bij ECI.
Ik heb wel deel 3 van de Millenniumreeks gekregen![]()
![]()
Ik had dit nog even opgezocht en het is inderdaad kippenvel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
kippevel
Of is dat kippenvel tegenwoordig?
Zelfde formaat, met een beetje een ribbelrandjequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe je andere whiskeyglas eruit ziet...
Ik hou niet van hypes en ik heb geen geduld voor een trilogie... Dvd is dan wel okquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het eerste boek erg goed...in het begin wel even moeilijk doorkomen, maar daarna bijna niet weg te leggen. Ik ben nu ruim voorbij de helft in het tweede deel, weer een goed boek. En met kerst dus deel 3 gekregen, heb de serie compleet!! Mn vriendin en een andere vriendin van haar en mijn collega heb ik er ook verslaafd aan gemaakt. Ik zou wel eerst heb boek lezen voordat je de dvd gaat kijken. Ik wacht nog even tot Peace het 1e deel uit heeft en dan wil ik de dvd ook zien.
Tot zover het boekenclubje.
Dan is BdB inderdaad leuker...quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfde formaat, met een beetje een ribbelrandje
Is de rest van de bijbel ook door Slaughter geschreven?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geschreven door Karen Slaughter.
Ik had dat boek gekregen van Peace, hij had het een tijdje geleden zien liggen en dacht dat ik het wel leuk zou vinden... ik wist toen niet van de hype... anders had ik niet meegedaan. Eenmaal aan het lezen, is het verslavend. Het zijn wel dikke boeken, 600+ pagina's.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypes en ik heb geen geduld voor een trilogie... Dvd is dan wel ok
Bat of Hellquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Is de rest van de bijbel ook door Slaughter geschreven?
Who knows??quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Is de rest van de bijbel ook door Slaughter geschreven?
Ik zie trouwens net dat het Bob the Builder isquote:
Je brengt me nu op het idee om mijn fles whisky aan te breken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie trouwens net dat het Bob the Builder is
Past ook beter bij mijn whiskey uit Tennessee natuurlijk
klinkt goed. zal de download eens zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The princes of darkness enters your room with bubblegum in his mouth
cheersquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:33 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Je brengt me nu op het idee om mijn fles whisky aan te breken.
Proost
Smaakt een beetje naar kokos.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren hoe het smaakt, maar ik zal het vast ooit eens gehad hebben
Nee over het Nutbush city limits. Always on the run vind ik wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:38 schreef Ruud het volgende:
[..]
Heb je het nou over 'Always on the Run'?
Ik vind 'm wel lekker
Okquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Smaakt een beetje naar kokos.
[..]
Nee over het Nutbush city limits. Always on the run vind ik wel een lekker nummer.
Da's op zich niet verkeerd, alleen misschien wel als je er zat van wordtquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Smaakt een beetje naar kokos.
[..]
Ik kan er goed tegen, ik mix het wel met Spa Citron.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da's op zich niet verkeerd, alleen misschien wel als je er zat van wordt
Als ik het ooit ergens tegenkom zal ik het proberenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan er goed tegen, ik mix het wel met Spa Citron.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik het ooit ergens tegenkom zal ik het proberen
Yep, U2 nu, met o.a. Springsteen en Black Eyed Peasquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, kan ik me voorstellen... hee ik zie Bono nu. Op de radio is het maar weinig boeiend. Ik ben ook niet echt aan het luisteren en wat anders aan het zoeken op i-net.
i got the feeling zullen ze vast nog niet spelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, U2 nu, met o.a. Springsteen en Black Eyed Peas
klassiekers te over inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:50 schreef D. het volgende:
Ik ben echt blij dat ik voor de tv heb gekozen, zit al de hele avond te genieten
Geen ideequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
i got the feeling zullen ze vast nog niet spelen
[TV-TIP] 25 jaar rock 'n' roll hall of fame. 2e Kerstdag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:59 schreef D. het volgende:
Geen idee
Nu 'Because the night' met Patti en Bruce
Da's Bruce heul niequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[TV-TIP] 25 jaar rock 'n' roll hall of fame. 2e Kerstdag.
Daar zitten allemaal zeikerds die mijn humeur verpesten, ik blijf liever hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[TV-TIP] 25 jaar rock 'n' roll hall of fame. 2e Kerstdag.
Ik weet niet hoe het 2e Kerstdag was, maar de rest van de dagen was het veel drukker inderdaad. Nu is er ook een zwakke luisteravond en veel leuke dingen op tv....quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:02 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of wat het vorig jaar drukker hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |