en een fatsoenlijke TT.quote:
Lukt me niet.quote:
Idd.quote:
Deze is ook mooi. Alleen niet samen met Willeke helaas.quote:
met de routebschrijving uiteindelijk toch gevonden??quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Ik kon het topic niet vinden vanwege deze non-TT
gelukkig.. was al bang dat ik alleen met tong zou zitten hierquote:
Ik kwam net on line zette voor het eerst de top 2000 op. Wilde posten erover posten. Maar kon drie kwartier lang geen topic vinden. Dacht het is nummer 9 en ze komen zo wel. Dus ik postte plagerig een ludiek topic. Dat werd serieus genomen. Dacht hij gaat op slot en de echte die hards komen zo wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef D. het volgende:
Ik kon het topic niet vinden vanwege deze non-TT
ik herkende ineens Top en 2000 in de TTquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
met de routebschrijving uiteindelijk toch gevonden??
[..]
Stond op 14 oktober 1962 op nummer één. Mijn geboorte dagquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef peaceman het volgende:
491 1570 Anneke Grönloh : Brandend zand![]()
Auwquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook weer present1 baby in bed, 1 kind bij opa en oma logeren.
Twan wil morgen graag weer songteksten posten, hij heeft de smaak te pakken. Zojuist: mijn moeder: je hebt de foto's van kerst nog niet op hyves.. ikke: nee, druk met top2000, zei: dat luister je toch? Twan: ja, maar wij posten songteksten op Fok! en Peace doet de plaatjes.![]()
![]()
Gefeliciteerd. En ik eerst maar denken dat onze tong nu 29 jaar oud was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond op 14 oktober 1962 op nummer één. Mijn geboorte dag
Ik begon mijn schilderijen op mijn 17de te ondertekenen met tong80 in 1980. Dat zijn de beginletters van mijn achternaam. Heb ik ook gedaan toen ik me registreede.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En ik eerst maar denken dat onze tong nu 29 jaar oud was.
Tong, waarom die 80?
Wacht maar op Too drunk to Fuck van The Dead Kennedy'squote:
Ja. En nu weer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hee je hebt weer een andere avatar??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja. En nu weer.Wel heel verwarrend hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Die naam gaat nog wel, maar vlak daaronder he?!quote:
Als je je daar aan stoort, moet je gewoon naar rechts kijken. Of achter je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die naam gaat nog wel, maar vlak daaronder he?!
Wat ben jij toch een "Flappie"quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry ik wist echt niet dat ik de lapo had.
Nee hoor, stoor me er niet aan, sinds de laatste ontmoeting ook geen reden toe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:20 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als je je daar aan stoort, moet je gewoon naar rechts kijken. Of achter je.
Wij zijn het aan het opnemen.... wijk kijken 1 januari alle afleveringen achter elkaar. Nog even nagenieten dan.quote:
Goed zo voor jequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, stoor me er niet aan, sinds de laatste ontmoeting ook geen reden toe.
Da's ook wel een idee. Zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij zijn het aan het opnemen.... wijk kijken 1 januari alle afleveringen achter elkaar. Nog even nagenieten dan.
Los daarvan heb ik geen hekel aan Feyenoord.quote:
Heey Rob isquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:24 schreef Ruud het volgende:
Die Stenders heeft wel een irritante stem trouwens![]()
Over irritant gesproken: dit nummer
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heey Rob isen juist een goede stem
![]()
Dit nummer is wel irritant.![]()
![]()
Prima gast hoor verder (volgens mij).quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Stenders top. Erg prettige DJ om naar te luisteren.
En te lezen. Zijn boek is erg leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Stenders top. Erg prettige DJ om naar te luisteren.
25 jaar Rock opnemen, dat doen wij ook!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Twijfel twijfel 25 jaar Rock kijken op NED 3 of top 2000 verder luisteren
Dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Twijfel twijfel 25 jaar Rock kijken op NED 3 of top 2000 verder luisteren
En dan na de top 2000 kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
25 jaar Rock opnemen, dat doen wij ook!!
Shit, heb ik Jizzlobber van Faith No More gemistquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een zaadnummer dit.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dan na de top 2000 kijken
heb je een dvdrecorder? Aandoen, op ned. 3 zetten en dan op de rec knop een aantal keren drukken, gaat ie vanzelf opnemen.... anders hebben wij het nog wel op dvd-recorder en kan ik ook evt. branden op dvd en opsturen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
ik zou wel willen opnemen, maar ik weet niet hoe dat moet![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
ik zou wel willen opnemen, maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Ik heb geen ide hoe ik die op Nederland 3 krijg, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je een dvdrecorder? Aandoen, op ned. 3 zetten en dan op de rec knop een aantal keren drukken, gaat ie vanzelf opnemen.... anders hebben wij het nog wel op dvd-recorder en kan ik ook evt. branden op dvd en opsturen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen ide hoe ik die op Nederland 3 krijg, volgens mij.
Heb ooit een poging gedaan 'm te installeren, maar hij deed niet wat ie moest doen en teon heb ik het opgegeven
Volgens mij zaten de stekkers goed hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het is inderdaad wel even de juiste stekkers in de juiste uitgangen doen, helemaal als er ook nog een digitaal kastje tussenzit. Nou ja, ik kan het evt. voor je op dvd branden...
Zou ik zeker doen. Wij nemen heel veel op, ideaal... stellen ook programma's in om bijv. elke week op een bepaalde dag op te nemen. Vooral series zodat je kunt kijken wanneer je wilt en zonder reclame.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zaten de stekkers goed hoor
Ik heb nog altijd alles kunnen aansluiten, alleen deze DVD speler tot op heden niet.
Misschien toch nog maar eens een poging wagen
We hebben ook pas zo'n 2 jaar
Geen vervelend plaatje om te posten idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |