Hetzelfde geldt voor Cafca...quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, meestal heeft peaceman best een goeie smaak
Ach ik vind dat zo weer gedaan en als het eenmaal is ingesteld op elke week op bepaalde dag/tijdstip, hoef je er ook niet meer naar om te kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:06 schreef cafca het volgende:
Ja, zo heb ik vaak geen zin om dingen op te nemen. Ik kijk ze op het moment dat ze op TV zijn, en anders maar niet.......
Tja, ik als Brood-fan natuurlijk wel. Hoewel Cuby zonder Herman ook goed was, hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Met Cuby heb ik helemaal niets, sorry Cafca.
downloaden is ook zo gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik vind dat zo weer gedaan en als het eenmaal is ingesteld op elke week op bepaalde dag/tijdstip, hoef je er ook niet meer naar om te kijken.
Herman Brood vind ik wel goed, ben ook wel een keer naar een concert van hem geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik als Brood-fan natuurlijk wel. Hoewel Cuby zonder Herman ook goed was, hoor
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace overquote:
Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.quote:
Ah jullie dus gelukkig ook zwak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace over
[..]
Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.
Ik ook.... (keer of 30, denk ik) kwalitatief erg wisselend overigensquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herman Brood vind ik wel goed, ben ook wel een keer naar een concert van hem geweest.
Dan is het dus nog minder werk voor jouquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk nooit, dat laat ik aan Peace over
[..]
Ik heb de radio ook aanstaan, met het geluid uitquote:Hebben wij ook op staan, maar met geluid uit. Zien dus wel de artiesten voorbij komen.
Ow dat is wel heel vaak....quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook.... (keer of 30, denk ik) kwalitatief erg wisselend overigens
Peace downloadt alleen de series die hij ook leuk vindt... niet "mijn" series.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het dus nog minder werk voor jou
[..]
quote:Ik heb de radio ook aanstaan, met het geluid uit
Het is inderdaad geen geweldig uur. Ik ben ondertussen met de kerstfoto's aan de slag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heel uur 21:00 - 22:00 boeit mij niet qua muziek, NED 3 weer geluid aan
Zelfs niet als je het lief vraagt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace downloadt alleen de series die hij ook leuk vindt... niet "mijn" series.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |