abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76078702
Nederland is een KUT land aan het worden.
Een gore politiestaat, waar big brother alles en iedereen in de gaten houdt.
Het ergste van alles is dat wij het zelf laten gebeuren.

Tegenwoordig wordt ons alles door de strot gedrukt,
en niemand die tegenwoordig nog maar ergens tegen protesteert.

Danceradio is namelijk gepakt, DANCERADIO ja, dé piratenzender uit Amsterdam met liefhebbende dance muziek, een zender dat iets toevoegt in de Nederlandse ether.

de studio is gevonden, voor het Agentschap Telecom een unieke ontwikkeling.
Vanavond zelfs op hart van nederland.

WANT WOON IK TOCH IN EEN KUT LAND.
HET IS HIER NIET EENS MOGELIJK EEN RADIOSTATION OP TE RICHTEN.

zaterdag 26 december 2009 @ 15:41:55 #2
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_76078723
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_76078733
En namens mij aan alle DANCERADIO medewerkers en vrijwilligers ontzettend veel sterkte toegewenst.

dit is de studio die in beslag wordt genomen:
pi_76078740
Terecht, piraterij is verboden

En piratenzenders ook
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_76078743
Ga maar weg dan. Niemand zal je missen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:43:30 #6
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_76078754
Dance
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_76078768
Dan ga je toch in Iran wonen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76078769
Dance .
Mensen die in het internettijdperk nog de moeite nemen om een piratenzender de FM-band op te slingeren .
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_76078774
pi_76078776
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:

Danceradio is namelijk gepakt, DANCERADIO ja, dé piratenzender uit Amsterdam met liefhebbende dance muziek, een zender dat iets toevoegt in de Nederlandse ether.

Een radiozender op richter zonder ether rechten te kopen. Dan vraag je toch ook om problemen?
Is hetzelfde dat mensen 10km bij mij vandaan op mijn site komen in plaats van google als ze naar google willen.

En als je dan toch een radiostation wilt, doe het dan op internet.
Niet terugplaatsen @admin
pi_76078779
Hier de laatste woorden op FM 90.6

http://77.232.74.47/dance(...)o_door_AT_bij_DR.mp3
pi_76078790
Beste studio...

Zonde...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_76078798
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:42 schreef Choad het volgende:
Terecht, piraterij is verboden

[ afbeelding ]

En piratenzenders ook
pi_76078799
STEM WILDERS HIJ LOST ALLES OP!
pi_76078803
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Een radiozender op richter zonder ether rechten te kopen. Dan vraag je toch ook om problemen?
Is hetzelfde dat mensen 10km bij mij vandaan op mijn site komen in plaats van google als ze naar google willen.

DAT is dus het probleem: dat is ONMOGELIJK in Nederland.
DANCERADIO heeft dit jarenlang geprobeerd en dat is echt in de praktijk niet mogelijk in dit land.

Ja, als je 150 miljoen hebt...
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:45:35 #16
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_76078809
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 @ 15:41 schreef Roflbroek het volgende:
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:46:05 #17
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_76078818
WOW Een crimineel die aangepakt wordt !!
Dat dat kan in Nederland!
pi_76078820
Zonde
pi_76078829
Radio
Dance
Piraterij .
pi_76078831
TS
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:47:02 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76078837
Mensen die naar piratenzenders luisteren zijn dusdanige tokkies dat ze best preventief geruimd mogen worden. Scheelt ook flink in de uitkeringen die we elke maand weer moeten uitdelen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:47:28 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76078846
Begin een stream vent. .
Ik ga naar huis.
pi_76078850
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

DAT is dus het probleem: dat is ONMOGELIJK in Nederland.
DANCERADIO heeft dit jarenlang geprobeerd en dat is echt in de praktijk niet mogelijk in dit land.

Ja, als je 150 miljoen hebt...
150 lijkt me een beetje overdreven
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:47:47 #24
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_76078851
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Diefstal is het, niets hield hen tegen om het gewoon legaal te doen, als het nu om ideologische redenen was had TS een punt gehad.
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_76078861
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Ryon het volgende:
Mensen die naar piratenzenders luisteren zijn dusdanige tokkies dat ze best preventief geruimd mogen worden. Scheelt ook flink in de uitkeringen die we elke maand weer moeten uitdelen.
heb jij wel enig idee waar je over praat?

waar hét talent vandaan komt zijn de piratenzenders.
kunnen andere zenders wel wat van leren hoor.
daar gaat het alleen maar om GELD en niet zoals radio bedoeld is: muziek en variatie.
pi_76078884
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Niels1568 het volgende:

[..]

Diefstal is het, niets hield hen tegen om het gewoon legaal te doen, als het nu om ideologische redenen was had TS een punt gehad.
hahahhaa wat praten jullie makkelijk zeg, denk je nou echt dat ze dat niet geprobeerd hebben?

misschien moet je je eens meer verdiepen in piratenzenders.
wacht maar, ik zal een artikel voor je opzoeken over danceradio.

het is hét piratenstation van nederland met de meest unieke stunten
pi_76078895
Lees dit maar eens, best interessant:

http://www.radiooudestijl.nl/blog/?p=111
pi_76078910
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:49 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

hahahhaa wat praten jullie makkelijk zeg, denk je nou echt dat ze dat niet geprobeerd hebben?

misschien moet je je eens meer verdiepen in piratenzenders.
wacht maar, ik zal een artikel voor je opzoeken over danceradio.

het is hét piratenstation van nederland met de meest unieke stunten
Volgens mij worden die etherplekken verloot toch?(ligt aan het aantal luisteraars, je moet er natuurlijk wel voor betalen)
pi_76078917
DE WERKENDE MAN KRIJGT STEEDS MINDER OPEN JE OGEN EENS EN ZIE DAT DE LINKSE ELITE ALLES ZELF HOUDT EN HET WEGGEEFT AAN DE VERKEERDE DINGEN
pi_76078921
quote:
Binnen zekere grenzen is het mogelijk om te emigreren naar een land naar keuze. Wat let je?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_76078928
Alsjeblieft TS, dan kan jij jouw beste mattie ook meenemen.
Feyenoord Rotterdam
pi_76078947
Tyf die kutdance anders op de AM
pi_76078978
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef Booomer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zeek zeker
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_76078995
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:50 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Volgens mij worden die etherplekken verloot toch?(ligt aan het aantal luisteraars, je moet er natuurlijk wel voor betalen)
klopt, eens in de 7 jaar maar.
daarbij is vorig jaar bekend geworden dat deze nogmaals 5 jaar verlengt worden...
dus nieuwkomers hebben alweer geen kans.

de overheid bepaald bij sommige kavels wat men MOET uitzenden.
zo heb je 100%NL , moet 70% Nederlands product uitzenden tussen 06:00 en 19:00 uur.

Slamfm en Veronica zitten ook op zo'n (iets goedkopere) pakket.
alleen het is zo krom gemaakt, vooral bij slamfm dat men via omwegen toch de regels kunnen ontwijken.
dat merk je wel bij slamfm, kavel is bedoeld voor alternatieve muziek namelijk. maar de regels zijn zo krom, dat men gewoon HITS kunnen uitzenden.

dat is ook het geval bij 100%NL , hier zat namelijk eerst RTL FM, de overheid had namelijk voor geld gekozen, terwijl RTL FM maar 30% nederlands product bood, terwijl de kavel bedoeld was juist voor nederlandse productie. na jarenlange rechtzaken heeft 100%nl uiteindelijk toch nog gewonnen. en RTL kreeg flinke schadevergoedingen.

maar dan nog, de bedragen die men vraagt zijn veel te hoog, alleen mensen zoals john de mol kunnen dat betalen, dat is abnormaal, in het buitenland is het veel en veeeeeeeeel goedkoper..
pi_76079012
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Bill_E het volgende:
WOW Een crimineel die aangepakt wordt !!
Dat dat kan in Nederland!
een overvaller is niets vergeleken met de criminelen idd!
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:59:46 #36
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76079094
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

klopt, eens in de 7 jaar maar.
daarbij is vorig jaar bekend geworden dat deze nogmaals 5 jaar verlengt worden...
dus nieuwkomers hebben alweer geen kans.

de overheid bepaald bij sommige kavels wat men MOET uitzenden.
zo heb je 100%NL , moet 70% Nederlands product uitzenden tussen 06:00 en 19:00 uur.

Slamfm en Veronica zitten ook op zo'n (iets goedkopere) pakket.
alleen het is zo krom gemaakt, vooral bij slamfm dat men via omwegen toch de regels kunnen ontwijken.
dat merk je wel bij slamfm, kavel is bedoeld voor alternatieve muziek namelijk. maar de regels zijn zo krom, dat men gewoon HITS kunnen uitzenden.

dat is ook het geval bij 100%NL , hier zat namelijk eerst RTL FM, de overheid had namelijk voor geld gekozen, terwijl RTL FM maar 30% nederlands product bood, terwijl de kavel bedoeld was juist voor nederlandse productie. na jarenlange rechtzaken heeft 100%nl uiteindelijk toch nog gewonnen. en RTL kreeg flinke schadevergoedingen.

maar dan nog, de bedragen die men vraagt zijn veel te hoog, alleen mensen zoals john de mol kunnen dat betalen, dat is abnormaal, in het buitenland is het veel en veeeeeeeeel goedkoper..
Mensen luisteren veel naar de radio - gemiddeld 3 uur per dag - en er wordt superveel verdient met de huidige zenders. Dat de Nederlandse staat gewoon marktconforme prijzen vraagt is dan ook meer dan terecht.

Als je perse alternatieve muziek of dikke Brabandse zangers wil horen, heb je altijd nog het internet. Piratenzenders zijn iets van vroeger en hebben hun langste tijd gehad. Terecht ook dat ze worden aangepakt.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76079112
Ja wat is dit nou joh, ik wil zo lekker danceradio luisteren, doet die stream het niet
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:00:37 #38
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_76079113
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:48 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

heb jij wel enig idee waar je over praat?

waar hét talent vandaan komt zijn de piratenzenders.
kunnen andere zenders wel wat van leren hoor.
daar gaat het alleen maar om GELD en niet zoals radio bedoeld is: muziek en variatie.
Dat doen piratenzenders juist weer dankzij het gebrek aan GELD.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_76079136
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Apebeer het volgende:
Ja wat is dit nou joh, ik wil zo lekker danceradio luisteren, doet die stream het niet
gek he de studio wordt momenteel leeggehaald..
pi_76079149
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat doe jij hier op het forum ga helpen de politie tegen te houden man
pi_76079165
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Goh
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:03:18 #42
271960 Niels1568
pi_76079175
Het kan me niet schelen of die plekken verloot worden, of veel te duur zijn! Dat hebben ze dan maar na te leven, wat zou hun tegen houden om een goed geformuleerd verzoekschrift naar de 2e kamer te sturen?

Wij hebben in Nederland niet het recht de wet te overtreden, wel om die op een legale en beschaafde wijze aan te vechten.
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:04:37 #43
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_76079213
Piratenzenders zijn het kanker van de radio. Good riddance! Ik hoop dat er nog VEEL meer gekapt worden!
En dan met name piratenzenders met piratenmuziek (Lucas en Gea, Jannes, en al die kk shit)
pi_76079238
Nederland heeft voor kapitalen onze ether verkocht en moet nu zijn gezicht ophouden door iedereen die niet betaalt heeft eruit te halen met een leger politie. Storing is niet eens meer belangrijk terwijl dat vroeger de hoofdreden was. Alles draait om geld. Recht is er allang niet meer. DR stoort niet en sloopt niets. Is geen gevaar voor de samenleving maar brengt iets wat niemand brengt en waar veel vraag naar is. Dat wordt dan toch aangepakt. Je kan zonder problemen een wietkwekerij runnen waarmee je al snel 15.000 per oogst verdient. Daar wordt amper iets aan gedaan want de staat vangt 19% over elke gram wiet die in de coffeshop wordt verkocht. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De echte criminaliteit is niet belangrijk. Het gaat om de econimische delicten. Geld in het laatje zodat het er weer met bakket uit kan naar Eu en onwikkelingslanden. Sorry voor het lange betoog maar ik ben het spuugzat hier.
pi_76079259
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland heeft voor kapitalen onze ether verkocht en moet nu zijn gezicht ophouden door iedereen die niet betaalt heeft eruit te halen met een leger politie. Storing is niet eens meer belangrijk terwijl dat vroeger de hoofdreden was. Alles draait om geld. Recht is er allang niet meer. DR stoort niet en sloopt niets. Is geen gevaar voor de samenleving maar brengt iets wat niemand brengt en waar veel vraag naar is. Dat wordt dan toch aangepakt. Je kan zonder problemen een wietkwekerij runnen waarmee je al snel 15.000 per oogst verdient. Daar wordt amper iets aan gedaan want de staat vangt 19% over elke gram wiet die in de coffeshop wordt verkocht. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De echte criminaliteit is niet belangrijk. Het gaat om de econimische delicten. Geld in het laatje zodat het er weer met bakket uit kan naar Eu en onwikkelingslanden. Sorry voor het lange betoog maar ik ben het spuugzat hier.
Leuke copypaste van de website
pi_76079260
quote:

Zoek een land op waar je het beter bevalt ...opgelost.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:07:41 #47
271960 Niels1568
pi_76079280
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Zou ik toch bijna mezelf gaan quoten

Wiet telen is ook verboden en als ze je ontdekken zwaait er wat, het is inderdaad niet levensbedreigend, ook de zender niet en daarom maken ze er geen klopjacht van.
pi_76079284
Het huidige aanbod is goed, flikker al die piratenbagger maar van de ether.
pi_76079367
Het agentschaop telecomn is een walchelijk clubje mensen.
Stuk voor stuk radio ammateurs die zelf massaal de regels overtreden.
Vervolgens wel piraten uit de lucht halen.
NSB is meer van toepassing.
walchelijke mensen.
pi_76079391
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:11 schreef Martinovibes het volgende:
walchelijke mensen.
Eindelijk iemand die het snapt
pi_76079397
Hier in de buurt hebben ze 'de Spitfire'.
Allemaal achterlijke frituurtoppers en accordeontroep. Leuk voor bij de borrel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_76079434
Overheid moet chillen. Shit als roadblocks en fuiken en preventieve fouillering en identificatieplicht is gewoon een beetje nazi.
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:19:50 #53
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76079552
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
Overheid moet chillen. Shit als roadblocks en fuiken en preventieve fouillering en identificatieplicht is gewoon een beetje nazi.
idd gewoon relaxt weetje beetje smoken gewoon chill en niet zo stress met die procesverbalen en moeilijke shit enzo. peace
--
pi_76079944
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
Met (tijdelijk) preventief fouilleren in bepaalde risicogebieden heb ik geen problemen, roadblocks/fuiken om dronken bestuurders van de weg te halen evenmin. Niets nazistisch of totalitairs aan. Waar ik wel bezwaar tegen heb zijn zaken als de databanken voor dna en vingerafdrukken van de burger, camera's op iedere straathoek, de data bewaarplicht, het gemak waarmee en de mate waarin telefoons getapt worden, de competentie(s) en integriteit van het justitieel apparaat en ga zo maar door.

Jij moet niet zo dom janken en - hoe interessant je ze ook vindt - eens ophouden over nazi's.

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 26-12-2009 16:44:10 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_76079955
Zoveel mensen hebben er destijds gestaakt voor VRIJE RADIO NEDERLAND...

en wat heeft het geholpen? helemaal NIETS...
pi_76080199
Ik kan me toch niet voorstellen dat niemand het met TS eens is, wat big brother etc betreft. Ik in ieder geval wel...

Nederland: voor 60% naar de klote... Het is dat die 40% me hier houdt....
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76080218
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Met (tijdelijk) preventief fouilleren in bepaalde risicogebieden heb ik geen problemen, roadblocks/fuiken om dronken bestuurders van de weg te halen evenmin. Niets nazistisch of totalitairs aan. Waar ik wel bezwaar tegen heb zijn zaken als de databanken voor dna en vingerafdrukken van de burger, camera's op iedere straathoek, de data bewaarplicht, het gemak waarmee en de mate waarin telefoons getapt worden, de competentie(s) en integriteit van het justitieel apparaat en ga zo maar door.

Jij moet niet zo dom janken en - hoe interessant je ze ook vindt - eens ophouden over nazi's.
Ik denk dat jij de enige bent hier die jankt , tis toch overduidelijk dat die post niet bedoeld was om serieus op in te gaan of snap je dat nou echt niet?
pi_76080355
quote:
pi_76080393
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat niemand het met TS eens is, wat big brother etc betreft. Ik in ieder geval wel...

Nederland: voor 60% naar de klote... Het is dat die 40% me hier houdt....
Ik heb toch niks te verbergen!!
pi_76080462
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:49 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de enige bent hier die jankt , tis toch overduidelijk dat die post niet bedoeld was om serieus op in te gaan of snap je dat nou echt niet?
Mwoah, qua inhoud komt het redelijk overeen met eerder gelezen posts van deze user.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
Toch een fucking hoax verhaal. Eerst was het een idioot met rotjes, nu is het een Al-CIAda operative.

Ze gebruiken het alleen maar om meer nazi regels in te voeren.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ach houd je smoel joh, met je futiele pogingen serieuze onderwerpen te ridiculiseren met nonsens.
De feiten spreken voor zich. Alsmede jij en je leugenachtigheid.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef Salvad0R het volgende:
De les hier is natuurlijk dat alle beveiliging overbodig is en het alleen wat individuele actie kost om zo'n labiele aap neer te hoeken.
En mocht je denken dat bovenstaande post berust op sarcasme...
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De huidige vormen van beveiliging zijn blijkbaar overbodig. Die vorm van ultieme controle is blijkbaar alleen aanwezig om een vals gevoel van veiligheid te creëren. Zoals eerder gezegd hier, het is vechten tegen de bierkaai. Als iemand iets destructiefs wil uitvoeren, dan zijn er altijd manieren. De controle van derden is alleen maar symptoombestrijding, om niet te zeggen dat volledige controle een motief op zich is om terror te zaaien voor bepaalde instanties.
Gewoon neerhoeken dat volk. Duh.

Al begrijp ik je vergissing best hoor.
Je suis Charlie Sheen
pi_76080559
DE heren van Dance radio kennende zal er zeer binnenkort wel weer een knoepert van een signaal staan zo van FUCK YOU hahahaha
pi_76080578
WAAROM praten we ineens met bepaalde WOORDEN ineens in caps lock? Wat een rare MANIER van PRATEN.

Tevens, als je land niet bevalt waarin je woont kun je ook gewoon lekker opbokken ofsow
Forumlurker D:
pi_76080632
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:04 schreef Inktfles het volgende:
WAAROM praten we ineens met bepaalde WOORDEN ineens in caps lock? Wat een rare MANIER van PRATEN.

Tevens, als je land niet bevalt waarin je woont kun je ook gewoon lekker opbokken ofsow
Alle landen zijn verneukt.
pi_76080849
Toch leuk van de heren van AT dat ze die host even z'n laatste woorden laten spreken.
Play hard, go pro.
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:33:48 #65
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_76082551
quote:

Ga dan maar lekker in Noord-Korea wonen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:47:10 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76082797
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Jawel hoor.... uiteindelijk heeft dat er voor gezorgd dat naast de staatsomroepen er ook commerciele zenders mogen komen. Alleen moet je inderdaad wel van goede huize komen.....

Overigens kun je mij niet wijsmaken dat de zenders die hier staan onder "regionale commerciele zenders" ook allemaal 150 miljoen neergeteld hebben voor een frequentie.

En zo te zien is er aardig wat keuze in de verschillende regios....

Hoe dan ook, oplossing is gewoon online gaan. Iedereen heeft tegenwoordig wel een iPhone ofzo waarmee je op straat naar online radio kunt luisteren.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_76082903
Piratenzenders oprichten in het internet tijdperk.

Geen enkel normaal mens gaat je kutradio missen, en anders stream je maar via teh interwebz.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:01:57 #68
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_76085847
pi_76088716
Fuck them all.... Fuck die door de overheid opgedragen commerciële eenheidsbagger.
Zolang dit beleid gevolgt worden moeten en zullen er piraten blijven gelukkig die hier tegen vechten voor ons als echte luisteraars.

Dit is pas radio.

Waarom mag dit niet in Nederland?
Dit is wederom een zwarte dag voor het audiofiele Nederland.
pi_76089392
Jammer dat het zo geëindigd is. In Nederland zijn er meerdere zenders met klassieke muziek (gesponsord door de (r)overheid). Voor de rest zijn het allemaal zenders met dezelfde muziek, dezelfde domme belspelletjes. Echte alternatieven (dance, jazz etc.) kunnen niet bestaan. De prijzen voor de uitzendkavels zijn daarvoor te hoog. Hierdoor zijn al meerdere radiostations kapot gegaan, waardoor je in de auto veroordeeld bent tot commerciëlen die allemaal hetzelfde zijn of de cd-speler van de auto.
pi_76089445
quote:

Grappig dit zeggen ze ook in België.

Wil je liever wonen in Irak dan?
pi_76089599
Schepen enteren
pi_76089859
Vraagje, waarom luister je naar illegale radio ?
Antwoord, omdat het aanbod zoveel beter is !

Vraagje, waarom luister je naar Dance ?
Antwoord, omdat dit niet te vinden is op Commercieel !

Vraagje, waarom worden illegale radiostations weggehaald ?
Antwoord, omdat we een te grote concurent zijn in de ogen van ....
pi_76089887
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Kwaliteit het volgende:

Heb je zin om straks met mij wat koffie te drinken?
pi_76090757
Ik was het met je eens, totdat ik je onderschrift las Toen werd ik met stomheid geslagen en besloot ik dit topic volledig onserieus te nemen en jou een figuurlijke hand in het gezicht te slaan
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_76091105
Piratenzenders zijn voor kampers
  zondag 27 december 2009 @ 00:24:25 #77
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_76091259
quote:

Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_76093486
Wat voegt een radio überhaupt toe?
pi_76093760
Of je zorgt ervoor dat je UMTS in je auto hebt, die de zooi op je surround set afspeelt.

Miljoenen zenders, aub TS
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76093785
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:11 schreef Martinovibes het volgende:
walchelijke mensen.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:13 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het snapt
Amateurs is anders met 1 m hoor

Oh... walchelijke
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_76094041
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef Kwaliteit het volgende:
Zoveel mensen hebben er destijds gestaakt voor VRIJE RADIO NEDERLAND...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gek he, anders krijg je radio stationkanker.
Dat het zo duur is zorgt dat er nog kwaliteit tussen zit, en niet dat 5 zenders elkaar overlappen.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_76094149
radio
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 27 december 2009 @ 05:01:43 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76094642
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Kwaliteit het volgende:

Vraagje, waarom kom je niet mee naar de 21e eeuw en luister net als iedereen online naar radio?
Antwoord, omdat je in de 20e eeuw bent blijven hangen met Radio Veronica vanaf een schip.....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 27 december 2009 @ 05:47:08 #84
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_76094726
Hoe wordt zo'n Piraat eigelijk gevonden?

Lopen die AT gasten met 'n "ether-o-meter" door de straten ofzo?
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  zondag 27 december 2009 @ 06:24:00 #85
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76094775
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:47 schreef kvdv het volgende:

Daar komt het wel op neer inderdaad..... het is ook vrij moeilijk om een antenne op je dak te verbergen, en voor een beetje FM zender heb je wel een metertje of 3 nodig om de hele stad te dekken.
-
pi_76094779
quote:
Op zondag 27 december 2009 05:47 schreef kvdv het volgende:

Hierdoor
  zondag 27 december 2009 @ 06:52:12 #87
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_76094808
quote:
Op zondag 27 december 2009 06:24 schreef maartena het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer inderdaad..... het is ook vrij moeilijk om een antenne op je dak te verbergen, en voor een beetje FM zender heb je wel een metertje of 3 nodig om de hele stad te dekken.
"Neenee meneer AT, ik wil gewoon vanaf de andere kant van de stad nog op m'n draadloze netwerkje terecht kunnen...niets geen piraterij hier hoor!"
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')