abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76079397
Hier in de buurt hebben ze 'de Spitfire'.
Allemaal achterlijke frituurtoppers en accordeontroep. Leuk voor bij de borrel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_76079434
Overheid moet chillen. Shit als roadblocks en fuiken en preventieve fouillering en identificatieplicht is gewoon een beetje nazi.
  zaterdag 26 december 2009 @ 16:19:50 #53
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76079552
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
Overheid moet chillen. Shit als roadblocks en fuiken en preventieve fouillering en identificatieplicht is gewoon een beetje nazi.
idd gewoon relaxt weetje beetje smoken gewoon chill en niet zo stress met die procesverbalen en moeilijke shit enzo. peace
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76079944
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
Met (tijdelijk) preventief fouilleren in bepaalde risicogebieden heb ik geen problemen, roadblocks/fuiken om dronken bestuurders van de weg te halen evenmin. Niets nazistisch of totalitairs aan. Waar ik wel bezwaar tegen heb zijn zaken als de databanken voor dna en vingerafdrukken van de burger, camera's op iedere straathoek, de data bewaarplicht, het gemak waarmee en de mate waarin telefoons getapt worden, de competentie(s) en integriteit van het justitieel apparaat en ga zo maar door.

Jij moet niet zo dom janken en - hoe interessant je ze ook vindt - eens ophouden over nazi's.

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 26-12-2009 16:44:10 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_76079955
Zoveel mensen hebben er destijds gestaakt voor VRIJE RADIO NEDERLAND...

en wat heeft het geholpen? helemaal NIETS...
pi_76080199
Ik kan me toch niet voorstellen dat niemand het met TS eens is, wat big brother etc betreft. Ik in ieder geval wel...

Nederland: voor 60% naar de klote... Het is dat die 40% me hier houdt....
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76080218
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Met (tijdelijk) preventief fouilleren in bepaalde risicogebieden heb ik geen problemen, roadblocks/fuiken om dronken bestuurders van de weg te halen evenmin. Niets nazistisch of totalitairs aan. Waar ik wel bezwaar tegen heb zijn zaken als de databanken voor dna en vingerafdrukken van de burger, camera's op iedere straathoek, de data bewaarplicht, het gemak waarmee en de mate waarin telefoons getapt worden, de competentie(s) en integriteit van het justitieel apparaat en ga zo maar door.

Jij moet niet zo dom janken en - hoe interessant je ze ook vindt - eens ophouden over nazi's.
Ik denk dat jij de enige bent hier die jankt , tis toch overduidelijk dat die post niet bedoeld was om serieus op in te gaan of snap je dat nou echt niet?
pi_76080355
quote:
Vanavond zelfs op hart van nederland.
pi_76080393
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:48 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat niemand het met TS eens is, wat big brother etc betreft. Ik in ieder geval wel...

Nederland: voor 60% naar de klote... Het is dat die 40% me hier houdt....
Ik heb toch niks te verbergen!!
pi_76080462
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:49 schreef gdbasketcase het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de enige bent hier die jankt , tis toch overduidelijk dat die post niet bedoeld was om serieus op in te gaan of snap je dat nou echt niet?
Mwoah, qua inhoud komt het redelijk overeen met eerder gelezen posts van deze user.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
Toch een fucking hoax verhaal. Eerst was het een idioot met rotjes, nu is het een Al-CIAda operative.

Ze gebruiken het alleen maar om meer nazi regels in te voeren.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ach houd je smoel joh, met je futiele pogingen serieuze onderwerpen te ridiculiseren met nonsens.
De feiten spreken voor zich. Alsmede jij en je leugenachtigheid.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef Salvad0R het volgende:
De les hier is natuurlijk dat alle beveiliging overbodig is en het alleen wat individuele actie kost om zo'n labiele aap neer te hoeken.
En mocht je denken dat bovenstaande post berust op sarcasme...
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De huidige vormen van beveiliging zijn blijkbaar overbodig. Die vorm van ultieme controle is blijkbaar alleen aanwezig om een vals gevoel van veiligheid te creëren. Zoals eerder gezegd hier, het is vechten tegen de bierkaai. Als iemand iets destructiefs wil uitvoeren, dan zijn er altijd manieren. De controle van derden is alleen maar symptoombestrijding, om niet te zeggen dat volledige controle een motief op zich is om terror te zaaien voor bepaalde instanties.
Gewoon neerhoeken dat volk. Duh.

Al begrijp ik je vergissing best hoor.
Je suis Charlie Sheen
pi_76080559
DE heren van Dance radio kennende zal er zeer binnenkort wel weer een knoepert van een signaal staan zo van FUCK YOU hahahaha
pi_76080578
WAAROM praten we ineens met bepaalde WOORDEN ineens in caps lock? Wat een rare MANIER van PRATEN.

Tevens, als je land niet bevalt waarin je woont kun je ook gewoon lekker opbokken ofsow
Forumlurker D:
pi_76080632
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:04 schreef Inktfles het volgende:
WAAROM praten we ineens met bepaalde WOORDEN ineens in caps lock? Wat een rare MANIER van PRATEN.

Tevens, als je land niet bevalt waarin je woont kun je ook gewoon lekker opbokken ofsow
Alle landen zijn verneukt.
pi_76080849
Toch leuk van de heren van AT dat ze die host even z'n laatste woorden laten spreken.
Play hard, go pro.
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:33:48 #65
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_76082551
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland is een KUT land aan het worden.
Een gore politiestaat, waar big brother alles en iedereen in de gaten houdt.
Het ergste van alles is dat wij het zelf laten gebeuren.

Tegenwoordig wordt ons alles door de strot gedrukt,
en niemand die tegenwoordig nog maar ergens tegen protesteert.

Danceradio is namelijk gepakt, DANCERADIO ja, dé piratenzender uit Amsterdam met liefhebbende dance muziek, een zender dat iets toevoegt in de Nederlandse ether.

de studio is gevonden, voor het Agentschap Telecom een unieke ontwikkeling.

WANT WOON IK TOCH IN EEN KUT LAND.
HET IS HIER NIET EENS MOGELIJK EEN RADIOSTATION OP TE RICHTEN.

Ga dan maar lekker in Noord-Korea wonen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:47:10 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_76082797
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 16:37 schreef Kwaliteit het volgende:
en wat heeft het geholpen? helemaal NIETS...
Jawel hoor.... uiteindelijk heeft dat er voor gezorgd dat naast de staatsomroepen er ook commerciele zenders mogen komen. Alleen moet je inderdaad wel van goede huize komen.....

Overigens kun je mij niet wijsmaken dat de zenders die hier staan onder "regionale commerciele zenders" ook allemaal 150 miljoen neergeteld hebben voor een frequentie.

En zo te zien is er aardig wat keuze in de verschillende regios....

Hoe dan ook, oplossing is gewoon online gaan. Iedereen heeft tegenwoordig wel een iPhone ofzo waarmee je op straat naar online radio kunt luisteren.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_76082903
Piratenzenders oprichten in het internet tijdperk.

Geen enkel normaal mens gaat je kutradio missen, en anders stream je maar via teh interwebz.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  zaterdag 26 december 2009 @ 21:01:57 #68
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_76085847
pi_76088716
Fuck them all.... Fuck die door de overheid opgedragen commerciële eenheidsbagger.
Zolang dit beleid gevolgt worden moeten en zullen er piraten blijven gelukkig die hier tegen vechten voor ons als echte luisteraars.

Dit is pas radio.

Waarom mag dit niet in Nederland?
Dit is wederom een zwarte dag voor het audiofiele Nederland.
pi_76089392
Jammer dat het zo geëindigd is. In Nederland zijn er meerdere zenders met klassieke muziek (gesponsord door de (r)overheid). Voor de rest zijn het allemaal zenders met dezelfde muziek, dezelfde domme belspelletjes. Echte alternatieven (dance, jazz etc.) kunnen niet bestaan. De prijzen voor de uitzendkavels zijn daarvoor te hoog. Hierdoor zijn al meerdere radiostations kapot gegaan, waardoor je in de auto veroordeeld bent tot commerciëlen die allemaal hetzelfde zijn of de cd-speler van de auto.
pi_76089445
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Nederland is een KUT land aan het worden.
Een gore politiestaat, waar big brother alles en iedereen in de gaten houdt.
Het ergste van alles is dat wij het zelf laten gebeuren.

Tegenwoordig wordt ons alles door de strot gedrukt,
en niemand die tegenwoordig nog maar ergens tegen protesteert.

Danceradio is namelijk gepakt, DANCERADIO ja, dé piratenzender uit Amsterdam met liefhebbende dance muziek, een zender dat iets toevoegt in de Nederlandse ether.

de studio is gevonden, voor het Agentschap Telecom een unieke ontwikkeling.

WANT WOON IK TOCH IN EEN KUT LAND.
HET IS HIER NIET EENS MOGELIJK EEN RADIOSTATION OP TE RICHTEN.

Grappig dit zeggen ze ook in België.

Wil je liever wonen in Irak dan?
pi_76089599
Schepen enteren
pi_76089859
Vraagje, waarom luister je naar illegale radio ?
Antwoord, omdat het aanbod zoveel beter is !

Vraagje, waarom luister je naar Dance ?
Antwoord, omdat dit niet te vinden is op Commercieel !

Vraagje, waarom worden illegale radiostations weggehaald ?
Antwoord, omdat we een te grote concurent zijn in de ogen van ....
pi_76089887
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Kwaliteit het volgende:
Vraagje, waarom luister je naar illegale radio ?
Antwoord, omdat het aanbod zoveel beter is !

Vraagje, waarom luister je naar Dance ?
Antwoord, omdat dit niet te vinden is op Commercieel !

Vraagje, waarom worden illegale radiostations weggehaald ?
Antwoord, omdat we een te grote concurent zijn in de ogen van ....
Heb je zin om straks met mij wat koffie te drinken?
pi_76090757
Ik was het met je eens, totdat ik je onderschrift las Toen werd ik met stomheid geslagen en besloot ik dit topic volledig onserieus te nemen en jou een figuurlijke hand in het gezicht te slaan
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')