quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef guapo het volgende:
Beter je eigen sperma dan het sperma van je broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef PhifeDawg het volgende:
Second thoughtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
misschien kwam ze op de geur afquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef damsco het volgende:
Terwijl ik klaar was gekomen en mijn handen onder het superzaad zaten hoorde ik mijn oma roepen.
Gadverdamme gastquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik had oma's smoelwerk ondergesmeerd zonder dat ze er erg in had en dan als we weer beneden aan de tafel zaten zou ik zeggen: het was fijn net boven he oma. Er zit nog wat op je lip trouwens
Hij is toch die pruster die altijd met van dat scheve Engels aankomt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Engels![]()
Echt.. soms..
Jij hebt echt zieke fantasieën.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik had oma's smoelwerk ondergesmeerd zonder dat ze er erg in had en dan als we weer beneden aan de tafel zaten zou ik zeggen: het was fijn net boven he oma. Er zit nog wat op je lip trouwens
Vaak wel jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is toch die pruster die altijd met van dat scheve Engels aankomt?
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:42 schreef Stevennn het volgende:
Ik zou het afgeveegd hebben aan mn broek of bed ofzo
In je onderbroek pleurenquote:
Of je had gewoon tegen oma moeten zeggen "ben er zo" dan was ze niet de trap op gelopenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef damsco het volgende:
[..]
En dan mijn mooie kleren vies maken. Nee dat was ook geen optie.
Fantasie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij hebt echt zieke fantasieën.
Nee, dan moest ik langs de trap en daar liep mijn oma al op. Ik zat op mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef koffiekoek het volgende:
De badkamer op slot doen en zeggen dat je even bezig bent?
Het is renesite, dus dan weet je het al.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Engels![]()
Echt.. soms..
Het is een hoax natuurlijk. Maar dan nog, zelfs als je dit verzint ben je niet bepaald normaal te noemen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:19 schreef Braddie het volgende:
3 dubbel![]()
![]()
![]()
Sperma opeten is gewoon![]()
het vertellen op fok is ook![]()
![]()
het geheel is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef Leandra het volgende:
Stond er "slikken kreng!" op die website??
Ja maar het is toch wel raar hoor. Ik had ook paar harde stukjes er tussen zitten, geen idee of dat normaal is. Het slikt alleen beetje raar, en vooral het kokhalsen maakt het moeilijk om door te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:29 schreef Klaploper het volgende:
Dit doe ik altijd.. veel makkelijker dan telkens weer je handen wassen ofzo.
[..]
Wellicht moet je eens kijken wie er eerder was met het openen van het topic. Knuppelquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef joers1 het volgende:
Herkent TS dit:
"Gisteravond zat mijn broer al een hele tijd in de studeerkamer achter de computer. Mijn oma was op bezoek en ergerde zich eraan en op een gegeven moment is ze hem gaan halen want het duurde allemaal veel te lang
Nadat we met de familie hadden gegeten ben ik naar boven gegaan want ik moest nog wat uitprinten.
Net op het moment dat ik de bureaustoel opzij schuif om te gaan zitten merk ik dat ik met mijn handen in een natte supstantie zit te wroeten.
Ik wist niet wat het was dus automatisch breng ik mijn vingers naar mijn neus want misschien kon ik ruiken wat het was.
Maar ik ging te snel met mijn natte hand naar mijn neus en raakte mijn mond die toevallig open stond.
Ik had dus gelijk in de gaten wat het was en er kon maar 1 persoon de schuldige hiervan zijn en dat was die verrekte mongol van mijn broer.
Dus ik snel mijn handen en mond gespoeld en naar beneden gegaan.
Ik heb waar de hele familie bij was hem gezegd dat hij de volgende keer als hij achter de computer zat zijn "rommel" moest opruimen.
Mijn oma moest wel ff lachen........
Klacht: witte kerst en kerstmaaltijd krijgen nu wel een heel andere betekenis."
Zoekt overduidelijk iemand naar aandacht...en krijgt het óók nogOpzet dus geslaagd
![]()
Ja je hebt gelijk. Guapo is ook een account van mij. Wel knap dat je daar achter bent gekomenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:42 schreef joers1 het volgende:
in elk geval ben jij dezelfde persoon...twee keer exact hetzelfde moraal van twee verschillende mensen ...is ttoaal niet geloofwaardig, sneu figuur!
Hoe zielig ben je, als je je moet uitgeven voor 2 personen o mmaar aandacht te krijgen....over knuppels gesproken he?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:47 schreef joers1 het volgende:
...en dan wél iemand uitmaken voor knuppel? Beetje jammer.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef joers1 het volgende:
je bent écht een ongelooflijke zielepoot...met je nepverhalen.....en je gespleten persoonlijkheid.
ga lekker je oma (die exact 15 seconden nodig heeft om de trap op te komen, zoals je weet) een beurt geven. Mongool!!
o shit..quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
Dit topic doet me denken aan:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191
Dat verhaal en die paintsquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:47 schreef joers1 het volgende:
...en dan wél iemand uitmaken voor knuppel? Beetje jammer.
Faalhazen zijn vertegenwoordigt in elk land.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat verhaal en die paints![]()
![]()
Ow fuck. Wat een verhaal he, ik hoop zo voor die gast dat hij dat hele verhaal heeft verzonnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
what the fuckquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
quote:
Srsly wtfquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
Aldus iemand met een registratiedatum van eergister. "Ja maar dit is een kloonaccount" boehoequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:11 schreef DwayneDwight het volgende:
Damsco is toch die kutkneus & newbie die complete topics uit zijn duim zuigt?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
een pauperjostie die gewoon ff stoer wil doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Aldus iemand met een registratiedatum van eergister. "Ja maar dit is een kloonaccount" boehoe![]()
dat zijn van die verlegen lurkende nerdsquote:Op zondag 27 december 2009 01:56 schreef SolidasRock het volgende:
slechts 166 postjes terwijl er 4205 views waren. Waar zijn de andere (ff momentje, telraampje pakken...) 4039 reacties of zijn die allemaal kokhalzend uit dit topic gegaan?
En wat doe je hier dan?quote:Op zondag 27 december 2009 02:14 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik vind dit maar een kuttopic.
Verrekte mongolquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:45 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Guapo is ook een account van mij. Wel knap dat je daar achter bent gekomenKan een crewlid mijn kloonaccount guapo verwijderen?
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
Die is pas goed verzonnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef Dawwa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |