quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef guapo het volgende:
Beter je eigen sperma dan het sperma van je broertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef PhifeDawg het volgende:
Second thoughtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
misschien kwam ze op de geur afquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:33 schreef damsco het volgende:
Terwijl ik klaar was gekomen en mijn handen onder het superzaad zaten hoorde ik mijn oma roepen.
Gadverdamme gastquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik had oma's smoelwerk ondergesmeerd zonder dat ze er erg in had en dan als we weer beneden aan de tafel zaten zou ik zeggen: het was fijn net boven he oma. Er zit nog wat op je lip trouwens
Hij is toch die pruster die altijd met van dat scheve Engels aankomt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Engels![]()
Echt.. soms..
Jij hebt echt zieke fantasieën.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik had oma's smoelwerk ondergesmeerd zonder dat ze er erg in had en dan als we weer beneden aan de tafel zaten zou ik zeggen: het was fijn net boven he oma. Er zit nog wat op je lip trouwens
Vaak wel jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is toch die pruster die altijd met van dat scheve Engels aankomt?
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:42 schreef Stevennn het volgende:
Ik zou het afgeveegd hebben aan mn broek of bed ofzo
In je onderbroek pleurenquote:
Of je had gewoon tegen oma moeten zeggen "ben er zo" dan was ze niet de trap op gelopenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:49 schreef damsco het volgende:
[..]
En dan mijn mooie kleren vies maken. Nee dat was ook geen optie.
Fantasie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij hebt echt zieke fantasieën.
Nee, dan moest ik langs de trap en daar liep mijn oma al op. Ik zat op mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:52 schreef koffiekoek het volgende:
De badkamer op slot doen en zeggen dat je even bezig bent?
Het is renesite, dus dan weet je het al.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Engels![]()
Echt.. soms..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |