quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Kloonfail.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Borteyorum het volgende:
En hoe maak je ze aan?
Heyquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Klonlamak günahtir, arkadaslar! Allah muhafaza, basimiza tas yagacak!![]()
De mijne was in 145 of zo.:Pquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
Mijn eerste bezoek aan het Turkentopic was in deel 121
Die van mijn 125!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
Mijn eerste bezoek aan het Turkentopic was in deel 121
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Zeker lang geleden. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hey, da's lang geleden.Alles goed met je?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef GenusButeo het volgende:
De mijne was...Jonkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:
Met mij ook prima, çok sükür.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Zeker lang geleden. Gaat lekker.
Met jou?
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.quote:
Ja want die maak ik ook echt een maand van te voren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.
Hater.quote:
Ik waarschuw je alvast, that's it. Als die taart mislukt, dan is onze vriendschap gedoemd ten onder te gaan. Die taart is de metafoor van onze vriendschap, Zel!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want die maak ik ook echt een maand van te voren.
Ik denk dat jij wel wat extra ingredienten kan verwachtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.
OMG lieve schat, sana simdiden birtane ismarlayim evine getittireyim? Oleceng herhalde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, that's it. Als die taart mislukt, dan is onze vriendschap gedoemd ten onder te gaan. Die taart is de metafoor van onze vriendschap, Zel!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel wat extra ingredienten kan verwachten.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG lieve schat, sana simdiden birtane ismarlayim evine getittireyim? Oleceng herhalde.
Als je pannenkoeken kan maken kan je vast wel een cake makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Julis het volgende:
Is het vreemd dat ik alleen maar pannenkoeken kan maken?!![]()
Misschien moet ik een keer een cake proberen te maken.
Wacht maar....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zou Borte mij nooit aandoen.
quote:
Oeh, okquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je pannenkoeken kan maken kan je vast wel een cake maken
als ze goed kan koken kan ze dat van tevoren allemaal inschattenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik laat haar gewoon eerst een willekeurig stukje van de taart zelf eten.
Waar zijn je turkse kookskills?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Julis het volgende:
Is het vreemd dat ik alleen maar pannenkoeken kan maken?!![]()
Misschien moet ik een keer een cake proberen te maken.
Jahoor ik had er geen problemen meequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, ok. Dat valt dus wel mee, een cake maken.
Ik wil het hier niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als ze goed kan koken kan ze dat van tevoren allemaal inschatten.
Mijn turkse kookskills? Thee zettenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar zijn je turkse kookskills?
Recep.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Men eksçeync sütüdent olarag gelmişem Kırgızistan'dan, hemişe bu torpaglara varmışam.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Senden de bisey kaçmiyor ha!
Was jij ook een gamer, vroeger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat neenouja niet meer, vroeger speelde ik wel wat vaker
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Was jij ook een gamer, vroeger.Ik heb gister nog Modern Warfare 2 gespeeld. Ik werd er misselijk van
. Gebeurde mij eerst nooit. (misselijk worden van een spelletje)
Jaaaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
nu speel als ik me verveel nog the sims 3 ofzo
![]()
Wat speelde jij vroeger? ik speelde altijd tekken
ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat neenouja niet meer, vroeger speelde ik wel wat vaker
Nou, ik niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie weten trouwens echt veel over je familie.
Tja.. de meeste Turken weten weinig over hun afkomst. Maar als ze raar Turks sprak en ze uit het Noord-Oosten van TR kwam is de kans groot dat ze Azerbaydjaans was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
borte; Wel vreemd dat sommigen uit de familie zeggen dat ze een Koerd was en anderen zeggen het niet te weten..
Van m'n andere opa weet ik helemaal niets, die is gestorven, dus zal ik ook niets over te weten komen, omdat zijn enige zoon m'n vader is en hij weet ook niet veel. Heb wel 1 foto van een neef van m'n vader gezien, maar die lijkt echt niet op de rest van m'n familie. Misschien zo even laten zien. pm ofzo
Jullie weten trouwens echt veel over je familie.
Weet je wel waar ze 3 generaties terug vandaan kwamen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, ik niet echt eigenlijk.
Je pa weet dus minder over jullie afkomst dan jij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja.. de meeste Turken weten weinig over hun afkomst. Maar als ze raar Turks sprak en ze uit het Noord-Oosten van TR kwam is de kans groot dat ze Azerbaydjaans was.
Mijn overgroot opa zei altijd dat we uit Horasan kwamen. Logisch, daar komen de meeste Turken vandaan. Maar mijn vader denkt dat het Horasan in Erzurum is.
Dat wel, namelijk uit hetzelfde dorp waar mijn ouders zijn geboren, maar (veel) verder dan dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je wel waar ze 3 generaties terug vandaan kwamen?
is dit van Recep Ivedik 3.? Dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Men eksçeync sütüdent olarag gelmişem Kırgızistan'dan, hemişe bu torpaglara varmışam.
Hij weet helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je pa weet dus minder over jullie afkomst dan jij?
Zo moeilijk is het echt niet hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel, namelijk uit hetzelfde dorp waar mijn ouders zijn geboren, maar (veel) verder dan dat ook weer niet.
Komen de opa en oma van je moeders en vaders kant uit hetzelfde dorp? En hun ouders ook weer? Lijkt me wel leuk om te weten, vind dat eigenlijk al heel wat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel, namelijk uit hetzelfde dorp waar mijn ouders zijn geboren, maar (veel) verder dan dat ook weer niet.
M'n pa vertelt wel een beetje over oorlog van toen gingen ze blalblalba en blalblablala, maar kan het niet zo goed volgen.quote:
Haha mooi voornemenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik welheb zo veel games te spelen nog, die ik in huis heb, maar neem er de tijd niet voor
je mag raden wat mijn goede voornemen is voor 2010
Inderdaad. Het tweede weet ik niet zo zeker; ik denk dat de trailer zo'n beetje de leukste stukjes uit de hele film heeft samengevat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef mezzy het volgende:
[..]
is dit van Recep Ivedik 3.? Dat wordt lachen.
half feb in de bios ik ga er zeker naar toequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Het tweede weet ik niet zo zeker; ik denk dat de trailer zo'n beetje de leukste stukjes uit de hele film heeft samengevat.
Wij worden in Turkije ''Manavlar'' genoemd, wat inhoudt dat wij (een van) de eerste Turken waren die het nomadenbestaan verlieten. Waarschijnlijk zullen de eerste bewoners zich ook wel vermengd hebben met de oorspronkelijke bewoners (d.w.z. Grieken en andere Anatoliërs).quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komen de opa en oma van je moeders en vaders kant uit hetzelfde dorp? En hun ouders ook weer? Lijkt me wel leuk om te weten, vind dat eigenlijk al heel wat.
Vast een domme vraag maar wie zijn de oorspronkelijke bewoners nou?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij worden in Turkije ''Manavlar'' genoemd, wat inhoudt dat wij (een van) de eerste Turken waren die het nomadenbestaan verlieten. Waarschijnlijk zullen de eerste bewoners zich ook wel vermengd hebben met de oorspronkelijke bewoners (d.w.z. Grieken en andere Anatoliërs).
Varsaklar zijn ook de eerste Turken die naar Anatolie kwamen maar zijn volgens Turklogen toch een van de puurste Turken. Eerste bewoner zijn hoeft helemaal niks te beteken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij worden in Turkije ''Manavlar'' genoemd, wat inhoudt dat wij (een van) de eerste Turken waren die het nomadenbestaan verlieten. Waarschijnlijk zullen de eerste bewoners zich ook wel vermengd hebben met de oorspronkelijke bewoners (d.w.z. Grieken en andere Anatoliërs).
Die zijn inmiddels geassimileerd en opgegaan in de Turken van Anatolië.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast een domme vraag maar wie zijn de oorspronkelijke bewoners nou?
Laz, Hitti, Armenen, Koerden, Lydiers, Grieken enz.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast een domme vraag maar wie zijn de oorspronkelijke bewoners nou?
Er zijn ook volken die niet zijn geassimileerd. Neem de Laz en de Arameers als voorbeeld. En de Koerden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels geassimileerd en opgegaan in de Turken van Anatolië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |