Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.quote:
Ja want die maak ik ook echt een maand van te voren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.
Hater.quote:
Ik waarschuw je alvast, that's it. Als die taart mislukt, dan is onze vriendschap gedoemd ten onder te gaan. Die taart is de metafoor van onze vriendschap, Zel!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want die maak ik ook echt een maand van te voren.
Ik denk dat jij wel wat extra ingredienten kan verwachtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.
OMG lieve schat, sana simdiden birtane ismarlayim evine getittireyim? Oleceng herhalde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, that's it. Als die taart mislukt, dan is onze vriendschap gedoemd ten onder te gaan. Die taart is de metafoor van onze vriendschap, Zel!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel wat extra ingredienten kan verwachten.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG lieve schat, sana simdiden birtane ismarlayim evine getittireyim? Oleceng herhalde.
Als je pannenkoeken kan maken kan je vast wel een cake makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Julis het volgende:
Is het vreemd dat ik alleen maar pannenkoeken kan maken?!![]()
Misschien moet ik een keer een cake proberen te maken.
Wacht maar....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zou Borte mij nooit aandoen.
quote:
Oeh, okquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je pannenkoeken kan maken kan je vast wel een cake maken
als ze goed kan koken kan ze dat van tevoren allemaal inschattenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik laat haar gewoon eerst een willekeurig stukje van de taart zelf eten.
Waar zijn je turkse kookskills?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Julis het volgende:
Is het vreemd dat ik alleen maar pannenkoeken kan maken?!![]()
Misschien moet ik een keer een cake proberen te maken.
Jahoor ik had er geen problemen meequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, ok. Dat valt dus wel mee, een cake maken.
Ik wil het hier niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als ze goed kan koken kan ze dat van tevoren allemaal inschatten.
Mijn turkse kookskills? Thee zettenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar zijn je turkse kookskills?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |