quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Kloonfail.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Borteyorum het volgende:
En hoe maak je ze aan?
Heyquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Klonlamak günahtir, arkadaslar! Allah muhafaza, basimiza tas yagacak!![]()
De mijne was in 145 of zo.:Pquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
Mijn eerste bezoek aan het Turkentopic was in deel 121
Die van mijn 125!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:31 schreef Ayca het volgende:
Mijn eerste bezoek aan het Turkentopic was in deel 121
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Zeker lang geleden. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hey, da's lang geleden.Alles goed met je?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef GenusButeo het volgende:
De mijne was...Jonkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:
Met mij ook prima, çok sükür.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Zeker lang geleden. Gaat lekker.
Met jou?
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.quote:
Ja want die maak ik ook echt een maand van te voren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.
Hater.quote:
Ik waarschuw je alvast, that's it. Als die taart mislukt, dan is onze vriendschap gedoemd ten onder te gaan. Die taart is de metafoor van onze vriendschap, Zel!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want die maak ik ook echt een maand van te voren.
Ik denk dat jij wel wat extra ingredienten kan verwachtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Als dat maar niet gebeurt met de space-baileys-chocoladetaart die je hebt beloofd.
OMG lieve schat, sana simdiden birtane ismarlayim evine getittireyim? Oleceng herhalde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast, that's it. Als die taart mislukt, dan is onze vriendschap gedoemd ten onder te gaan. Die taart is de metafoor van onze vriendschap, Zel!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel wat extra ingredienten kan verwachten.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG lieve schat, sana simdiden birtane ismarlayim evine getittireyim? Oleceng herhalde.
Als je pannenkoeken kan maken kan je vast wel een cake makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Julis het volgende:
Is het vreemd dat ik alleen maar pannenkoeken kan maken?!![]()
Misschien moet ik een keer een cake proberen te maken.
Wacht maar....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zou Borte mij nooit aandoen.
quote:
Oeh, okquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je pannenkoeken kan maken kan je vast wel een cake maken
als ze goed kan koken kan ze dat van tevoren allemaal inschattenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik laat haar gewoon eerst een willekeurig stukje van de taart zelf eten.
Waar zijn je turkse kookskills?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Julis het volgende:
Is het vreemd dat ik alleen maar pannenkoeken kan maken?!![]()
Misschien moet ik een keer een cake proberen te maken.
Jahoor ik had er geen problemen meequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, ok. Dat valt dus wel mee, een cake maken.
Ik wil het hier niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als ze goed kan koken kan ze dat van tevoren allemaal inschatten.
Mijn turkse kookskills? Thee zettenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar zijn je turkse kookskills?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |