Nou, ik niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie weten trouwens echt veel over je familie.
Tja.. de meeste Turken weten weinig over hun afkomst. Maar als ze raar Turks sprak en ze uit het Noord-Oosten van TR kwam is de kans groot dat ze Azerbaydjaans was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
borte; Wel vreemd dat sommigen uit de familie zeggen dat ze een Koerd was en anderen zeggen het niet te weten..
Van m'n andere opa weet ik helemaal niets, die is gestorven, dus zal ik ook niets over te weten komen, omdat zijn enige zoon m'n vader is en hij weet ook niet veel. Heb wel 1 foto van een neef van m'n vader gezien, maar die lijkt echt niet op de rest van m'n familie. Misschien zo even laten zien. pm ofzo
Jullie weten trouwens echt veel over je familie.
Weet je wel waar ze 3 generaties terug vandaan kwamen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, ik niet echt eigenlijk.
Je pa weet dus minder over jullie afkomst dan jij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja.. de meeste Turken weten weinig over hun afkomst. Maar als ze raar Turks sprak en ze uit het Noord-Oosten van TR kwam is de kans groot dat ze Azerbaydjaans was.
Mijn overgroot opa zei altijd dat we uit Horasan kwamen. Logisch, daar komen de meeste Turken vandaan. Maar mijn vader denkt dat het Horasan in Erzurum is.
Dat wel, namelijk uit hetzelfde dorp waar mijn ouders zijn geboren, maar (veel) verder dan dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je wel waar ze 3 generaties terug vandaan kwamen?
is dit van Recep Ivedik 3.? Dat wordt lachen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Men eksçeync sütüdent olarag gelmişem Kırgızistan'dan, hemişe bu torpaglara varmışam.
Hij weet helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je pa weet dus minder over jullie afkomst dan jij?
Zo moeilijk is het echt niet hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel, namelijk uit hetzelfde dorp waar mijn ouders zijn geboren, maar (veel) verder dan dat ook weer niet.
Komen de opa en oma van je moeders en vaders kant uit hetzelfde dorp? En hun ouders ook weer? Lijkt me wel leuk om te weten, vind dat eigenlijk al heel wat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wel, namelijk uit hetzelfde dorp waar mijn ouders zijn geboren, maar (veel) verder dan dat ook weer niet.
M'n pa vertelt wel een beetje over oorlog van toen gingen ze blalblalba en blalblablala, maar kan het niet zo goed volgen.quote:
Haha mooi voornemenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik welheb zo veel games te spelen nog, die ik in huis heb, maar neem er de tijd niet voor
je mag raden wat mijn goede voornemen is voor 2010
Inderdaad. Het tweede weet ik niet zo zeker; ik denk dat de trailer zo'n beetje de leukste stukjes uit de hele film heeft samengevat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef mezzy het volgende:
[..]
is dit van Recep Ivedik 3.? Dat wordt lachen.
half feb in de bios ik ga er zeker naar toequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Het tweede weet ik niet zo zeker; ik denk dat de trailer zo'n beetje de leukste stukjes uit de hele film heeft samengevat.
Wij worden in Turkije ''Manavlar'' genoemd, wat inhoudt dat wij (een van) de eerste Turken waren die het nomadenbestaan verlieten. Waarschijnlijk zullen de eerste bewoners zich ook wel vermengd hebben met de oorspronkelijke bewoners (d.w.z. Grieken en andere Anatoliërs).quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komen de opa en oma van je moeders en vaders kant uit hetzelfde dorp? En hun ouders ook weer? Lijkt me wel leuk om te weten, vind dat eigenlijk al heel wat.
Vast een domme vraag maar wie zijn de oorspronkelijke bewoners nou?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij worden in Turkije ''Manavlar'' genoemd, wat inhoudt dat wij (een van) de eerste Turken waren die het nomadenbestaan verlieten. Waarschijnlijk zullen de eerste bewoners zich ook wel vermengd hebben met de oorspronkelijke bewoners (d.w.z. Grieken en andere Anatoliërs).
Varsaklar zijn ook de eerste Turken die naar Anatolie kwamen maar zijn volgens Turklogen toch een van de puurste Turken. Eerste bewoner zijn hoeft helemaal niks te beteken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij worden in Turkije ''Manavlar'' genoemd, wat inhoudt dat wij (een van) de eerste Turken waren die het nomadenbestaan verlieten. Waarschijnlijk zullen de eerste bewoners zich ook wel vermengd hebben met de oorspronkelijke bewoners (d.w.z. Grieken en andere Anatoliërs).
Die zijn inmiddels geassimileerd en opgegaan in de Turken van Anatolië.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast een domme vraag maar wie zijn de oorspronkelijke bewoners nou?
Laz, Hitti, Armenen, Koerden, Lydiers, Grieken enz.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vast een domme vraag maar wie zijn de oorspronkelijke bewoners nou?
Er zijn ook volken die niet zijn geassimileerd. Neem de Laz en de Arameers als voorbeeld. En de Koerden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels geassimileerd en opgegaan in de Turken van Anatolië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |