Ja inderdaad.quote:
Ja, best joh. Met jou?quote:
Wat doe jij dan? Een mixje?quote:
Brand jij films eerst voordat je ze kijkt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef IJsblock het volgende:
Whehehe, vorige week nog een hi-la-rische secretaresse die me G-Force aanbeveelde want cavia's waren echt leuk en dit was een must-see-movie.
Ik dus even downloaden en kijken, na 20 minuten uitgepleurd en dvd weggepleurd, wat een kutfilm.
Volgende dag de receptioniste met een big smile naar me toe: "En IJs, wat vond je ervan?"
Ik helemaal enthousiast en vrolijk: "Jaaahaaaaa, nou meid, het was echt een KUT!!!!!!FILM!!!!!"
Vond ze niet zo leuk dat ik het overtuigend en met enthousiasme bracht, ze dacht eerder dat ik die fuckfilm het einde vond....
Moraal: het is nooit goed als je eerlijk bent.......
He-le-maal goed deze reactie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef mrfool het volgende:
Een su-per goede klacht van TS. Ge-wel-dig!
Als je dat niet doet, is het toch illegaal?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Brand jij films eerst voordat je ze kijkt?
Ja en daarna verkoop ik ze aan mijn naieve buurjongen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Brand jij films eerst voordat je ze kijkt?
say whaat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, is het toch illegaal?
Wat had je gedaan als dat een naïef buurmeisje was?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:27 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ja en daarna verkoop ik ze aan mijn naieve buurjongen.
Kamperen en Friesland hoe erg wil je het hebben?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Genius-F het volgende:
Wij hebben van die buren die gaan kamperen in Friesland. Dan is er toch een bak regen geweest, maar ze zeggen altijd dat het amper geregend heeft
Kamperen is goed te doen mits 25graden of hoger overdag en geen regen. Friesland is voor de koeien of voor watersporters, verder niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Kamperen en Friesland hoe erg wil je het hebben?
Mensenquote:
Hee Swooshdocksaint! Lang geleden! Veel goed?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
"veel goed?" Kolere wat was dat ontiegelijk irritant zeg![]()
Zijn vaak hetzelfde soort mensen dat zegt dat ze voor een tentamen niet geleerd hebben, en ooooh zo zenuwachtig zijn en vervolgens een 8 of hoger terug krijgen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat toen ik voor de eerste keer uitging met vriendinnen en het in de desbetreffende uitgaansgelegenheid beredruk was, ik en een vriendin achteraf zeiden dat we er geen reet aan vonden, omdat we niet normaal konden bewegen of elkaar konden verstaan. Een vriendin van ons, die de hele avond als een muurbloempje voor haar uit heeft gestaard, vond het daarentegen een GEWELDIGE avond.
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Zijn vaak hetzelfde soort mensen dat zegt dat ze voor een tentamen niet geleerd hebben, en ooooh zo zenuwachtig zijn en vervolgens een 8 of hoger terug krijgen.
Je moet ook niet in je eentje in een hoekje gaan staan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:28 schreef BasementDweller het volgende:
Ook mijn ervaring met schoolfeesten. Als je niet was gekomen dan was het GEWELDIG![]()
. ''Jammer dat je er niet was!!!!
''
Kom je wel dan verveel je je dood
Ja, net zoals jij!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:17 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
optimisten noemt men dat toch?
Een wijze man zei eens: Optimisme leidt tot teleurstellingen, pessimisme leidt tot verasingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:17 schreef AmericasMostBlunted het volgende:
optimisten noemt men dat toch?
En terecht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:36 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Had geen andere reactie verwacht gezien je nickname.
Het was een grap.quote:
Je bedoelt TS.quote:Op zaterdag 26 december 2009 04:05 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik kan te blije mensen ook niet uitstaan. Ik sympathiseer met je, OP.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef Fascination het volgende:
Zo'n terechte klacht. Ik erger me er ook aan. Oeh, wat eng om je eens kwetsbaar op te stellen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:33 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je moet ook niet in je eentje in een hoekje gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |