Tsja, ik weet het niet, maar ik had zo rond de 1,75 gedachtquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij niet lukken schat
1.75, wtf. Zo klein zie ik er toch niet uit?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet, maar ik had zo rond de 1,75 gedacht. Ik weet niet waarom hoor, gewoon pure beeldvorming.
Maar ja, mensen die in Nederland zijn opgegroeid zijn over het algemeen altijd wat langer volgens mij.
Je moet wel héél erg verleiden om mij zover te krijgenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn om met jou te winkelen..hoef ik niet op mn tenen te staan als ik iets moet pakken.
Hmm, ik prefereer meestal de dames rond 1.65-1.70mquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef o.us het volgende:
De meeste Marokkaanse dames die ik ken zijn meestal rond de 1.75 inderdaad.
De schreeuwlelijkerds, of de normalequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat zijn meestal MBO'ers die de Schoonheidsopleiding doen of HBO'ers die Commerciële Economie studeren.
Als je kleinere vrouwen wilt is uithuwelijking de enige oplossing.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hmm, ik prefereer meestal de dames rond 1.65-1.70m
De schreeuwlelijkerds, duh.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De schreeuwlelijkerds, of de normale?
Onzin, ik heb ze genoeg gezien rond die lengte.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je kleinere vrouwen wilt is uithuwelijking de enige oplossing.
Ja, sorry, ik zal mijn leven beterenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1.75, wtf. Zo klein zie ik er toch niet uit?
Gaar. Want het gemiddelde van een Marokkaanse meid uit NL is echt niet 1.75quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef o.us het volgende:
De meeste Marokkaanse dames die ik ken zijn meestal rond de 1.75 inderdaad.
Lamlulquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hmm, ik prefereer meestal de dames rond 1.65-1.70m
1.78 volgens mij. Nederlandse vrouwen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gaar. Want het gemiddelde van een Marokkaanse meid uit NL is echt niet 1.75![]()
Nederlandse vrouwen zijn volgens mij gemiddeld nog geen eens zo lang?
Je vergeet dat marokkaanse ook aan de uni studeert, nou, je moet haar eens horen in de metro.quote:
Hartstikke gezellig johquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet wel héél erg verleiden om mij zover te krijgen
Hier of in Marokko?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, ik heb ze genoeg gezien rond die lengte.
1.68 dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
1.78 volgens mij. Nederlandse vrouwen.
Vergeleken met de rest van de wereld wel hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gaar. Want het gemiddelde van een Marokkaanse meid uit NL is echt niet 1.75![]()
Nederlandse vrouwen zijn volgens mij gemiddeld nog geen eens zo lang?
1.67quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En bedankt, zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig joh![]()
En dan ga ik ook jouw kleding uitkiezen
Hier, de gemiddelde lengte van Nederlandse vrouwen ligt ook op 1.67 hoor.quote:
Dan kennen wij hele andere Marokkanen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vergeet dat marokkaanse ook aan de uni studeert, nou, je moet haar eens horen in de metro.
Begrijpt jouw soort (vrouwen dus) nou nog steeds niet dat shoppen nóóit, maar dan ook nóóit door een man leuk gevonden zal wordenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig joh![]()
En dan ga ik ook jouw kleding uitkiezen
Lijkt me sterk..in 2005 was de gemiddelde lengte van een Nederlandse vrouw 1.68quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Betekent mischien misschien misschien?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijpt jouw soort (vrouwen dus) nou nog steeds niet dat shoppen nóóit, maar dan ook nóóit door een man leuk gevonden zal worden? tenzij de man in kwestie homo is, dan mischien.
Misschien*. Ik schrijf dat om de een of andere reden áltijd foutquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Betekent mischien misschien misschien?
Haha nee wat je vandaag had geplaatst was leeeuk! Dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
En bedankt, zo erg is het toch niet?
quote:Hoogopgeleiden en welgestelden het langst
Hoogopgeleide personen zijn gemiddeld ruim 5 cm langer dan personen met alleen een lagere schoolopleiding. Dit komt deels doordat hoogopgeleide mensen gemiddeld jonger zijn. Als hiermee rekening wordt gehouden, is er nog steeds een lengteverschil tussen de hoogst- en de laagstopgeleiden, maar dat is grofweg de helft minder. Ook in de hoogste inkomensgroep zijn de mensen gemiddeld ongeveer 2 cm langer dan mensen in de laagste inkomenscategorie.
Én hoe ga jij de wereld verbeteren met deze kennis, ambtenaar mutant?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
DIS DIS DIS IK OWN IEDEREEN MET MIJN KENNIS! WOLLAH!
EN MIJ MAAR UITLACHEN HE!!!!!!!
WACHT MAAR!
Ik heb wel een vriend die elke eker vraagt wanneer we gaan shoppen..en hij is geen homoquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijpt jouw soort (vrouwen dus) nou nog steeds niet dat shoppen nóóit, maar dan ook nóóit door een man leuk gevonden zal worden? tenzij de man in kwestie homo is, dan mischien.
Dat is een homo. Zekersteweten. KAN gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriend die elke eker vraagt wanneer we gaan shoppen..en hij is geen homo
Nou dan, praat geen onzinquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha nee wat je vandaag had geplaatst was leeeuk! Dat had ik al gezegd
alle turken terug naar marokko! alle iraniers terug naar irak! alle marokkanen terug naar turkije! alle bosniers terug naar kroatie!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de allochtonen hier halen het gemiddelde van de autochtonen omlaag.
Dus wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vriend die elke eker vraagt wanneer we gaan shoppen..en hij is geen homo
Echt nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een homo. Zekersteweten. KAN gewoon niet anders.
Anderen weten het meestal eerderquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Of hij zit in de friendszone en probeert er op de verkeerde manier weer uit te krabbelen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een homo. Zekersteweten. KAN gewoon niet anders.
MASRIquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet ik toch maar eens een vriendin nemen die graag kleren voor mij koopt, scheelt me toch weer wat moeite.
Zo komt het wel overquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo onzin? Ik vind dat gewoon leuk om te doen..wil niet zeggen dat je je slecht kleedt
Zo bedoel ik het niet, mafkeesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo komt het wel over
Oja, waarom kleedde jij je nou weer goed? Serieus!
Ja whateverquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, mafkees![]()
Wat?
Over wat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh ik herinner me ineens weer zo een opmerking van hem over HWHAHAHAH.
Nee ga ik niet vertellen
Hier ben ik het met je eens. Maar genoeg mooie Egyptische meisjes gezien hoor!quote:
Niks ''ja whatever''..doe liefquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja whatever
Nou gewoon, niet iedereen kleedt zich goed of über en jij wel, waar komt het vandaan
Libanezen zijn volgens een onderzoek de mooiste Arabische volk qua uiterlijk. Marokkanen zitten in de subtop en mensen uit Yemen zijn de lelijkste Arabieren.quote:
Hij had een keer een meisje..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over wat.
Ah, dus nu word je het een en ander duidelijk?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij had een keer een meisje..
Nee nee ik ga het niet vertellen![]()
Ja misschien wel ahah maar hij heeft altijd vriendinnetjes..niet dat dat gelijk zegt dat je geen homo bent hoor XD
Was ik begin van avond al, doseren hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niks ''ja whatever''..doe lief![]()
Haha weet ik niet
Van alle Arabische volkeren springen de Libanezen er inderdaad bovenuit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Libanezen zijn volgens een onderzoek de mooiste Arabische volk qua uiterlijk. Marokkanen zitten in de subtop en mensen uit Yemen zijn de lelijkste Arabieren.
Marokkaanse propagandaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Libanezen zijn volgens een onderzoek de mooiste Arabische volk qua uiterlijk. Marokkanen zitten in de subtop en mensen uit Yemen zijn de lelijkste Arabieren.
Ohja dat is waar..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was ik begin van avond al, doseren hè
Oh..nou, chill
Je begon erover omdat je het wilde vertellen, laten we er nou niet omheen gaan draaienquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee gaat echt niet hoormisschien een andere keer haha
hoe zit het met Iraanse vrouwen, zitten ook veel mooie tussen volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van alle Arabische volkeren springen de Libanezen er inderdaad bovenuit.
Oh, eerst ons lekker teasen en dan zo doen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee gaat echt niet hoormisschien een andere keer haha
Ja, het zal weer eens niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens zijn de mooiste Libanese dames wel de christelijke.
Moet je vaker zeggen zekerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, eerst ons lekker teasen en dan zo doen..
Is gewoon zo. De christelijke dames in Libanon zien er stukken beter uit vergeleken met de moslima's daar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, het zal weer eens niet.Dat komt omdat Christenen van nature knapper zijn.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, eerst ons lekker teasen en dan zo doen..
Een deel van Libanon zou dan ook graag een heel modern land willen zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is gewoon zo. De christelijke dames in Libanon zien er stukken beter uit vergeleken met de moslima's daar.Ook een stuk moderner overigens.
"Is gewoon zo". En dan praten over zulke objectieve zaken als schoonheid.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is gewoon zo. De christelijke dames in Libanon zien er stukken beter uit vergeleken met de moslima's daar.Ook een stuk moderner overigens.
Dat is een islamitische bevolkingsgroep, geen Arabische bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
hoe zit het met Iraanse vrouwen, zitten ook veel mooie tussen volgens mij.
Ik heb onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"Is gewoon zo". En dan praten over zulke objectieve zaken als schoonheid.
Dat komt gewoon doordat veel Christelijke Arabieren minstens een Europese voorouder hebben. Zij zijn meer een mix tussen Europees en Midden-Oosters.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
"Is gewoon zo". En dan praten over zulke objectieve zaken als schoonheid.
Maar de politiek daar zit in de weg wegens conflicten met hun buurman Israël.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een deel van Libanon zou dan ook graag een heel modern land willen zijn.
Marokkanen zijn strikt genetisch gezien ook geen Arabieren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is een islamitische bevolkingsgroep, geen Arabische bevolkingsgroep.
Mutant altijd met zn zwartmakerij, je herinnert me er weer aan hoe walgelijk hij eigenlijk isquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begin mutant steeds meer te begrijpen, dit kan écht niet hoor.
Precies. Iraniers zijn geen Arabieren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is een islamitische bevolkingsgroep, geen Arabische bevolkingsgroep.
En de extremistische Sjiieten die in het zuiden van Libanon zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de politiek daar zit in de weg wegens conflicten met hun buurman Israël.
Ligt er aan. Als je naar Saidia of Rabat/Casablanca/Fes gaat bijvoorbeeld kan je dat echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn strikt genetisch gezien ook geen Arabieren.
volgens mij draai jij toch echt de rollen om!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mutant altijd met zn zwartmakerij, je herinnert me er weer aan hoe walgelijk hij eigenlijk is![]()
Schoonheid heeft niks met het wel of niet hebben van specifiek Europese schoonouders te maken. Ik ken bijvoorbeeld volledig zwarte dames uit sub-sahara afrika die niet onder doen voor de top-modellen uit de Westerse wereld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat komt gewoon doordat veel Christelijke Arabieren minstens een Europese voorouder hebben. Zij zijn meer een mix tussen Europees en Midden-Oosters.
Dat klopt maar door die mix hebben ze wel iets aparts. Donker haar en lichte ogen zie je bijvoorbeeld veel onder Libanezen. Dat geeft ze toch iets extra's.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schoonheid heeft niks met het wel of niet hebben van specifiek Europese schoonouders te maken. Ik ken bijvoorbeeld volledig zwarte dames uit sub-sahara afrika die niet onder doen voor de top-modellen uit de Westerse wereld.
Jawel, daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Strikt genomen zijn de echte Arabieren slechts in een beperkt gebied te vinden op het schiereiland Saoedie-Arabië. En hier en daar in Oman en aangrenzende gebieden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je naar Saidia of Rabat/Casablanca/Fes gaat bijvoorbeeld kan je dat echt niet zeggen.
Jullie spannen samen..Rookert staat vast aan mijn kantquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij draai jij toch echt de rollen om!
De echte Arabieren behoren dan ook tot één van de lelijkste volkeren ter wereld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Strikt genomen zijn de echte Arabieren slechts in een beperkt gebied te vinden op het schiereiland Saoedie-Arabië. En hier en daar in Oman en aangrenzende gebieden.
You BITCHquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dwerg is mischien een beter woord.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Strikt genomen zijn de echte Arabieren slechts in een beperkt gebied te vinden op het schiereiland Saoedie-Arabië. En hier en daar in Oman en aangrenzende gebieden.
Ja meneertje minderwaardigheidscomplex. Sjeez.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De echte Arabieren behoren dan ook tot één van de lelijkste volkeren ter wereld.
Trouwens valt mij ook op dat Marokko 1 van de weinige Arabische landen is dat géén halve maan op hun vlag heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoor hier allemaal dingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jullie spannen samen..Rookert staat vast aan mijn kant
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb overigens altijd een zwak gehad voor Marokkaanse vrouwen.
Van jong naar oud, waarbij ze op de laatste foto net 30 zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol @ die laatste "knitting-machine-ladies".quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik Wikipedia moet geloven is 2M daarmee bezig, sinds Turkije de laatste jaren zo hoog eindigt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko moet weer eens meedoen met het Eurovisiesongfestival, vinden jullie niet?
Kijk nog eens goed naar de naamquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko moet weer eens meedoen met het Eurovisiesongfestival, vinden jullie niet?
Ja, wat is daar mee?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de naam.
Ja, hoorde ik laatst ook al. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik Wikipedia moet geloven is 2M daarmee bezig, sinds Turkije de laatste jaren zo hoog eindigt.
Turkije eindigt zo hoog omdat er overal in Europa Turken leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik Wikipedia moet geloven is 2M daarmee bezig, sinds Turkije de laatste jaren zo hoog eindigt.
Links heeft best een leuk gezicht hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
lol @ die laatste "knitting-machine-ladies".
Btw, de dames op die eerste foto vind ik echt niet knap.
En een semi-snor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Links heeft best een leuk gezicht hoor
Ghita Tazi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei wel schattig..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Links heeft best een leuk gezicht hoor
Marokkanen niet danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkije eindigt zo hoog omdat er overal in Europa Turken leven.
Om even KLB-jargon te gebruiken: zou je ze geven?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel schattig..
quote:
quote:Belgium, France, Germanya, Italy,
Luxembourg, Netherlands, Switzerland
1957 Austria, Denmark, United Kingdom
1958 Sweden
1959 Monaco
1960 Norway
1961 Finland, Spain, Yugoslaviab
1964 Portugal
1965 Ireland
1971 Malta
1973 Israel
1974 Greece
1975 Turkey
1980 Morocco
1981 Cyprus
1986 Iceland
1993 Bosnia and Herzegovina, Croatia, Slovenia
1994 Estonia, Hungary, Lithuania, Poland,
Romania, Russia, Slovakia
1998 Macedonia
2000 Latvia
2003 Ukraine
2004 Albania, Andorra, Belarus, Serbia and Montenegro
2005 Bulgaria, Moldova
2006 Armenia
2007 Czech Republic, Georgia, Montenegro, Serbia
2008 Azerbaijan, San Marino
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik laatst ook al. Ben benieuwd!
Ik heb het festival nog nooit op Al Aoula gezien. Misschien de highlights alleen maar, maar dat is het ook gewoon.quote:TVM had plannen om mee te doen in 2008. De regering deed er twee weken over om tot een besluit te komen. Het had een voordeel en nadeel. Marokko zou dan meer bij Europa kunnen horen en ook Marokkaanse muziek naar Belgrado sturen. Dit genre muziek zou het goed doen op het festival, omdat het sterk lijkt op Turkse muziek en Turkije tegenwoordig vaak in de top 5 zit. Maar het had ook een nadeel. Er kunnen namelijk optredens voorkomen die te veel bloot zijn (de inzending van IJsland in 2006 of Polen met The Jet Set) of teksten zijn die tegen de islam in gaan (bijvoorbeeld Lordi). Marokko zendt het festival elk jaar uit (de halve finale & de finale), als er een verboden optreden komt, zenden ze reclame uit. En volgens de EBU-reglement moet je alles uitzenden als je zelf meedoet.
De commerciële 2M TV heeft een aanmelding voor een lidmaatschap voor de EBU aangevraagd, zodat Marokko zodoende mee kan doen met de Eurovisiesongfestival en het Junior Eurovisiesongfestival. De EBU heeft de zender een status van kandidaatlid gegeven, en het is nog niet zeker wanneer 2M TV lid van de EBU wordt. Ten vroegst kan het land bij het Eurovisie Songfestival in 2010 deelnemen en/of bij het Junior Eurovisie Songfestival in 2009. Totdan zal Marokko dus niet deelnemen aan het Eurovisie Songfestival.
Ja ..Anasquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ghita Tazi.Iemand hier Casanegra gezien?
[ afbeelding ]
Ben geen fan van die dunne wenkbrauwen, krijg je een enge lach vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel schattig..
Marokkanen heb je meer in West-Europa. Turken heb je in West-Europa en Oost-Europa. Van landen als Bulgarije en Maccedonie krijgen wij standaard 12 punten. Niet omdat ze nou zoveel van ons houden, maar omdat er daar veel Turken leven. En vergeet Azerbaycan niet, die ook standaard 12 punten geeft + West-Europese Turken = Turkije die hoog eindigt.quote:
Hehe, geen homo, maar ik kan begrijpen dat vrouwen hem een aantrekkelijke man vinden. Was overigens wel een leuke film.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ..Anas![]()
![]()
![]()
Wat is hij aantrekkelijk zeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ..Anas![]()
![]()
![]()
Wat is hij aantrekkelijk zeg![]()
[ afbeelding ]
Hahahquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben geen fan van die dunne wenkbrauwen, krijg je een enge lach van
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben geen fan van die dunne wenkbrauwen, krijg je een enge lach van
Aha, clear.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Marokkanen heb je meer in West-Europa. Turken heb je in West-Europa en Oost-Europa. Van landen als Bulgarije en Maccedonie krijgen wij standaard 12 punten. Niet omdat ze nou zoveel van ons houden, maar omdat er daar veel Turken leven. En vergeet Azerbaycan niet, die ook standaard 12 punten geeft + West-Europese Turken = Turkije die hoog eindigt.
Ja ik vond de film ook wel oke=pquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, geen homo, maar ik kan begrijpen dat vrouwen hem een aantrekkelijke man vinden. Was overigens wel een leuke film.
En zijn boormachine.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vond de film ook wel oke=p
Met Zrirek en zn hondje..
Azerbaycan en Turkije zijn beide Turkstalige landen dus zo raar is dat niet. Vandaar ook dat we elkaar altijd 12 punten geven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Aha, clear.
Maar als ik zo naar Azerbeidzjan kijk, lijkt het gewoon op Turkijke voor mij als Marokkaan.
Hele mooie vrouw idd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Tourya Haoud vind ik persoonlijk wel weer zeeeeeer aantrekkelijk.
Halfbloedje he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ook halfbloedje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hele mooie vrouw idd.
En die slet van de goudenkooi, nadia, was ook erg mooi.
Tourya of Maryam, wie zou je geven (of trouwen)?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Maryam....veel onschuldiger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tourya of Maryam, wie zou je geven (of trouwen)?
Maryam is volbloed he. En petite. Dus die gaat voor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rokerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kijk dan ! Dat zie jij ook wel![]()
[ afbeelding ]
Wow, ik wist niet dat er nog meer Turks werd gesproken buiten Turkije en Cyprus. Zijn er nog meer Turkstalige landen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Azerbaycan en Turkije zijn beide Turkstalige landen dus zo raar is dat niet. Vandaar ook dat we elkaar altijd 12 punten geven.
Ze spreken zelfs Turks in China, ouwe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er nog meer Turks werd gesproken buiten Turkije en Cyprus. Zijn er nog meer Turkstalige landen?
Tourya geven, Maryam trouwenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er nog meer Turks werd gesproken buiten Turkije en Cyprus. Zijn er nog meer Turkstalige landen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkmenistan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Had ik niet al gezegd dat ze van mij wasquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maryam is volbloed he. En petite. Dus die gaat voor.
quote:
Mensen die peuken roken, vrouwen die überhaupt rokenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet tijdens het roken..dan mág het
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sarcasme?
Ik dacht al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.![]()
Ja ik vind het ook viesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen die peuken roken, vrouwen die überhaupt roken
De Koerden en Iraniers alleen zijn al goed voor 120 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sarcasme?
WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering he, en ik maar denken dat Arabisch meer gesproken wordt.
Feyenoord Rotterdam
Mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vinden de mensen hier van Hind dan?
Oh, je wist het echt niet. Het Arabisch, Iraans en het Turks behoren tot een van de meest gesproken talen van de wereld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
WOW![]()
Te groot hoofd, ik weet het niet, ze trekt me niet, terwijl ze niet lelijk isquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
WALLA ZE IS EGT IEZJEN KK HOER GAAT ZE ROLLEN MET BRAINPOWER OPKK A MATTIE WOLLAH HEEFT ZE GEEN BRO OFZO KARDESHquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
lelijk, maraym fanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
Arabisch wordt ook meer gesproken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
WOW![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Te groot hoofd, ik weet het niet, we trekt me niet, terwijl ze niet lelijk is
Als ik het wist zou ondergetekende het niet vragen, mijn beste.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, je wist het echt niet. Het Arabisch, Iraans en het Turks behoren tot een van de meest gesproken talen van de wereld.
Wolla mattie wat is deze hoe kan deze ik ga flippen mattie houd me tegen wollaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
WALLA ZE IS EGT IEZJEN KK HOER GAAT ZE ROLLEN MET BRAINPOWER OPKK A MATTIE WOLLAH HEEFT ZE GEEN BRO OFZO KARDESH
Zeker weten? Wereldwijd spreken zo'n 170 tot 180 miljoen mensen Turks (als moedertaal), terwijl dat getal bij de Perzische taal tussen de 80 en 134 miljoen ligt (volgens Wikipedia).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.
Het Perzisch behoort tot de Iraanse talen, net zoals het Koerdisch, Pashtuns, Balochs e.d.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeker weten? Wereldwijd spreken zo'n 170 tot 180 miljoen mensen Turks (als moedertaal), terwijl dat getal bij de Perzische taal tussen de 80 en 134 miljoen ligt (volgens Wikipedia).
Bonne nuit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, later lieve fokvriendjes en dinnekes, tijd om te gaan slapen.
![]()
Later manquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Mooie taal overigens, als ik De Vliegeraar nooit had gezien wist ik niet hoe mooi dat taal wel niet is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het Perzisch behoort tot de Iraanse talen, net zoals het Koerdisch, Pashtuns, Balochs e.d.
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Today, there are an estimated 150-200 million native speakers of Iranian languagesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef AryaMehr het volgende:
Fout die overigens vaak wordt gemaakt. Mensen die denken dat de Iraniers Perzen zijn, terwijl de Perzen Iraniers zijn. Ze behoren slechts tot één van de vele Iraanse volkeren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Iranian_peoples
Daar iets onder staat een lijstje. Ik heb alles ruim genomen, net zoals ik dat bij de Turken heb gedaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Today, there are an estimated 150-200 million native speakers of Iranian languages
Het Aghaans is Iraans.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef griskay het volgende:
Iraans taal is lelijk, afghaans is mooier.
Dat vind ik nou juist van de Afghaanse dialect. Klinkt een beetje ''boers''.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:02 schreef griskay het volgende:
[..]
nee jullie hebben een lelijke dialect.
Wij spreken duidelijker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van de Afghaanse dialect. Klinkt een beetje ''boers''.
Haha, hoeft niet. Ik dacht dat alle Marokkanen weg waren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:05 schreef o.us het volgende:
Zal ik anders het Iraniërs op FOK! topic openen?
Oorspronkelijke Azeri's zijn dan ook Iraniers. De Azeri's van nu, behalve een deel in Iran, hebben niet veel te maken met die oorspronkelijke Azeri's. Ken je geschiedenis.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef GenusButeo het volgende:
Iraniërs vs. Turken in de Marokkanen-topic.
# Azeris: Although Azeris speak a Turkic language (modern Azerbaijani language), they are believed to be primarily descendants of ancient Iranians[30] and Caucasians.[31] Thus, due to their historical ties with various ancient Iranians, as well as their cultural ties to Persians,[32] the Azeris are often associated with the Iranian people (see Origin of Azerbaijani people and the Iranian theory regarding the origin of the Azerbaijanis for more details).[33]
What the hell? Ik weiger dit te geloven.
Zeer mooi? De meerderheid is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
Afghaanse vrouwen zijn wel zeer mooi trouwens.
Moet ik nóg ergens ongewenst zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:05 schreef o.us het volgende:
Zal ik anders het Iraniërs op FOK! topic openen?
als jij het zegt, dan zal het wel waar zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
Okequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik moest het even zeker weten.
jij bent lelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zeer mooi? De meerderheid is gewoon lelijk.
Mijn woorden hebben veel gewicht. Zeker als er happige mensen rondlopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef griskay het volgende:
[..]
als jij het zegt, dan zal het wel waar zijn
I knew that.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oorspronkelijke Azeri's zijn dan ook Iraniers. De Azeri's van nu, behalve een deel in Iran, hebben niet veel te maken met die oorspronkelijke Azeri's. Ken je geschiedenis.
Dat mag jij vinden, maar de meerderheid van de vrouwen die ik tegenkom zijn het niet met je eens.quote:
Ik ken een Afghaanse vriendin. Je wilt niet weten hoeveel Nederlandse jongens achter haar aan gaan. Getint, bruin/blond haar en groene ogen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
Jou ouders komen toch helemaal uit het noorden van Iran? Die Azeri's zijn de Turken, naarmate je naar beneden gaat krijg je alleen maar Iraanse Azeri's. So no problem.quote:
O mijn god, dat zei je echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar de meerderheid van de vrouwen die ik tegenkom zijn het niet met je eens.
Ik ken ook een heel mooi Afghaans meisje. Ook getint, blond/bruin haar en groene ogen. Hahahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken een Afghaanse vriendin. Je wilt niet weten hoeveel Nederlandse jongens achter haar aan gaan. Getint, bruin/blond haar en groene ogen.
Want?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O mijn god, dat zei je echt niet.
* Mutant01 slaat met zijn hand op z'n voorhoofd.
Jij doet raarquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maareh, ehhhhh eeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Laat ook maar.
De mijne heeft blond/bruin haar en volgens jou bruin/blond haar. Dan hebben we het wel zeker over twee verschillende personen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken ook een heel mooi Afghaans meisje. Ook getint, blond/bruin haar en groene ogen. Hahaha
Er zitten inderdaad een paar pareltjes tussen, maar daar blijft het ook bij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken ook een heel mooi Afghaans meisje. Ook getint, blond/bruin haar en groene ogen. Hahaha
O mijn god, dat vroeg je echt niet.quote:
Want?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O mijn god, dat vroeg je echt niet.
* Mutant01 slaat met zijn hand weer op z'n voorhoofd.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn woorden hebben veel gewicht. Zeker als er happige mensen rondlopen.
Helemaal niet. Ik wilde wat vertellen, maar ik dacht nee laat maar zitten.quote:
Damn ik lette niet op de volgorde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
De mijne heeft blond/bruin haar en volgens jou bruin/blond haar. Dan hebben we het wel zeker over twee verschillende personen.
Dat weet ik niet, heb er zelf ook nooit een account gehad. Ik weet wel dat er veel PVV-ers op zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een account gehad op het Marokko.nl forum. Watvoor een forum is het vergeleken met FOK!?
Zegguuuquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik wilde wat vertellen, maar ik dacht nee laat maar zitten.
Nou, ik wilde wat vertellen over toen ik..quote:
Kan dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik wilde wat vertellen over toen ik..
Nee laat maar joh, is onbelangrijk.
Afghanen hebben bijna nooit een arabisch naam, meestaal afghaans.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Ze lijkt trouwens ook een beetje Turkmeens. Ze heeft een heel klein beetje spleetogen, dus misschien is ze een Afghaanse Turkmeen. Heb het haar eigenlijk nooit gevraagd.
Wat zijn echte Afghaanse namen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef griskay het volgende:
[..]
Afghanen hebben bijna nooit een arabisch naam, meestaal afghaans.
Afghaans turkmeen kan, alles kan in afg.
Als ik haar weer zie zal ik vragen of ze ook Turkmeens bloed heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef griskay het volgende:
[..]
Afghanen hebben bijna nooit een arabisch naam, meestaal afghaans.
Afghaans turkmeen kan, alles kan in afg.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt. Lekker voor je!
Wat ik echt veel hoor: fereshta,mina, zarguna, malalai, washma, nasima,margalara, sensela,homa, etc.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat zijn echte Afghaanse namen dan?
moshgan, ja vind het eerder lelijk. Moska vind juist super mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Modjikan is een grappige Afghaanse naam.
Zakaria vind ik echt heeel lelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef o.us het volgende:
Voor de Marokkanen en andere SC'ers onder ons; hoe zou jij jullie kinderen willen noemen als het nu moest?
Denk aan een zoon en een dochter.
Zoon wordt Zakaria, dochter Nadine. Die twee lijken mij hele mooie namen.
Ik zou mijn zoon naar mijzelf vernoemen en als het een dochter is......dan weet ik het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef o.us het volgende:
Voor de Marokkanen en andere SC'ers onder ons; hoe zou jij jullie kinderen willen noemen als het nu moest?
Denk aan een zoon en een dochter.
Zoon wordt Zakaria, dochter Nadine. Die twee lijken mij hele mooie namen.
Fereshta is oorspronkelijk Iraans.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef griskay het volgende:
[..]
Wat ik echt veel hoor: fereshta,mina, zarguna, malalai, washma, nasima,margalara, sensela,homa, etc.
Geen Afghaanse naam, maar puur Iraans.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Modjikan is een grappige Afghaanse naam.
BULLL, het zijn pashtun namenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Fereshta is oorspronkelijk Iraans.
Mina is oorspronkelijk Iraans.
Homa is ook oorspronkelijk Iraans.
Als ik aan Zakaria denk, denk ik aan dit:quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zakaria vind ik echt heeel lelijk.
Voor een zoon had ik Mohammed in gedachte en voor een meisje weet ik t nog niet.
jaja origineel
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik aan Zakaria denk, denk ik aan dit:
[ afbeelding ]
Saved by the bellquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal niet.quote:
En Homa is een vogel. En Mina is niet van origine een Afghaanse naam.quote:The Name Fereshteh is a girl's name. The origin of the baby name Fereshteh is Iranian with the meaning(s) depending on Gender/Origin being
Iranian- Angel
Saved by the bell..dat was zo leukquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
feresha= engel , ook pashtoquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[..]
En Homa is een vogel.
Cihangir lijkt net een naam van een Chinees ofzo!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Dochter: Bergüzar
Zoon: Cihangir
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Damn waarom maken jullie ruzie. Jullie zijn beide Iraanse volken. Kijk Genus, ik en Ayca vechten toch ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Fereshta= origine Perzisch: engelquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef griskay het volgende:
[..]
feresha= engel , ook pashto
mina=liefde
homa=?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Hahaha idd. Wij lullen teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Cihangir lijkt net een naam van een Chinees ofzo!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah Al Watan Al Malik
Alper Tunga dan. Zo noem ik mijn tweede zoon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inddquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.
Wat een autoquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik noem hem Lamborghini Diablo.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Roxana?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Zoon: Sam
Dochter: Roxana
Zoals het nu ernaar uitziet.
Puur Perzische namen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor tokkienamen. Dat valt me van je tegen.
Zoon: Rockyquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Priscilla etcquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Maar is het niet. Je spreekt de c overigens uit als de j in 'jingle bells'.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van de ''x'' en t gaat ook afgekort worden naar ''Rox''..en dat vind ik gewoonquote:
Zahier?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint met een Z.
Zoubier?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint met een Z.
Perzische naam (Jahangir)quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar is het niet. Je spreekt de c overigens uit als de j in 'jingle bells'.'Cihangir' betekent trouwens ''wereldveroveraar''.
Samira Said is geen slet. Maar een trut.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Samira vind ik echt een slettennaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |