Halfbloedje he.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Tourya Haoud vind ik persoonlijk wel weer zeeeeeer aantrekkelijk.
Ook halfbloedje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hele mooie vrouw idd.
En die slet van de goudenkooi, nadia, was ook erg mooi.
Tourya of Maryam, wie zou je geven (of trouwen)?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Tourya Haoud vind ik persoonlijk wel weer zeeeeeer aantrekkelijk.
Maryam....veel onschuldiger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tourya of Maryam, wie zou je geven (of trouwen)?
Maryam is volbloed he. En petite. Dus die gaat voor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rokerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kijk dan ! Dat zie jij ook wel![]()
[ afbeelding ]
Wow, ik wist niet dat er nog meer Turks werd gesproken buiten Turkije en Cyprus. Zijn er nog meer Turkstalige landen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Azerbaycan en Turkije zijn beide Turkstalige landen dus zo raar is dat niet. Vandaar ook dat we elkaar altijd 12 punten geven.
Ze spreken zelfs Turks in China, ouwe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er nog meer Turks werd gesproken buiten Turkije en Cyprus. Zijn er nog meer Turkstalige landen?
Tourya geven, Maryam trouwenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat er nog meer Turks werd gesproken buiten Turkije en Cyprus. Zijn er nog meer Turkstalige landen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkmenistan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Had ik niet al gezegd dat ze van mij wasquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maryam is volbloed he. En petite. Dus die gaat voor.
quote:
Mensen die peuken roken, vrouwen die überhaupt rokenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet tijdens het roken..dan mág het
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sarcasme?
Ik dacht al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.![]()
Ja ik vind het ook viesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen die peuken roken, vrouwen die überhaupt roken
De Koerden en Iraniers alleen zijn al goed voor 120 miljoen ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sarcasme?
WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering he, en ik maar denken dat Arabisch meer gesproken wordt.
Feyenoord Rotterdam
Mooi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vinden de mensen hier van Hind dan?
Oh, je wist het echt niet. Het Arabisch, Iraans en het Turks behoren tot een van de meest gesproken talen van de wereld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
WOW![]()
Te groot hoofd, ik weet het niet, ze trekt me niet, terwijl ze niet lelijk isquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
WALLA ZE IS EGT IEZJEN KK HOER GAAT ZE ROLLEN MET BRAINPOWER OPKK A MATTIE WOLLAH HEEFT ZE GEEN BRO OFZO KARDESHquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
lelijk, maraym fanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:
Arabisch wordt ook meer gesproken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
WOW![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Te groot hoofd, ik weet het niet, we trekt me niet, terwijl ze niet lelijk is
Als ik het wist zou ondergetekende het niet vragen, mijn beste.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, je wist het echt niet. Het Arabisch, Iraans en het Turks behoren tot een van de meest gesproken talen van de wereld.
Wolla mattie wat is deze hoe kan deze ik ga flippen mattie houd me tegen wollaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
WALLA ZE IS EGT IEZJEN KK HOER GAAT ZE ROLLEN MET BRAINPOWER OPKK A MATTIE WOLLAH HEEFT ZE GEEN BRO OFZO KARDESH
Zeker weten? Wereldwijd spreken zo'n 170 tot 180 miljoen mensen Turks (als moedertaal), terwijl dat getal bij de Perzische taal tussen de 80 en 134 miljoen ligt (volgens Wikipedia).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.
Het Perzisch behoort tot de Iraanse talen, net zoals het Koerdisch, Pashtuns, Balochs e.d.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeker weten? Wereldwijd spreken zo'n 170 tot 180 miljoen mensen Turks (als moedertaal), terwijl dat getal bij de Perzische taal tussen de 80 en 134 miljoen ligt (volgens Wikipedia).
Bonne nuit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, later lieve fokvriendjes en dinnekes, tijd om te gaan slapen.
![]()
Later manquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Mooie taal overigens, als ik De Vliegeraar nooit had gezien wist ik niet hoe mooi dat taal wel niet is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het Perzisch behoort tot de Iraanse talen, net zoals het Koerdisch, Pashtuns, Balochs e.d.
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Today, there are an estimated 150-200 million native speakers of Iranian languagesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef AryaMehr het volgende:
Fout die overigens vaak wordt gemaakt. Mensen die denken dat de Iraniers Perzen zijn, terwijl de Perzen Iraniers zijn. Ze behoren slechts tot één van de vele Iraanse volkeren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Iranian_peoples
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |