Ik hoor hier allemaal dingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jullie spannen samen..Rookert staat vast aan mijn kant
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb overigens altijd een zwak gehad voor Marokkaanse vrouwen.
Van jong naar oud, waarbij ze op de laatste foto net 30 zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol @ die laatste "knitting-machine-ladies".quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik Wikipedia moet geloven is 2M daarmee bezig, sinds Turkije de laatste jaren zo hoog eindigt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko moet weer eens meedoen met het Eurovisiesongfestival, vinden jullie niet?
Kijk nog eens goed naar de naamquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko moet weer eens meedoen met het Eurovisiesongfestival, vinden jullie niet?
Ja, wat is daar mee?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de naam.
Ja, hoorde ik laatst ook al. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik Wikipedia moet geloven is 2M daarmee bezig, sinds Turkije de laatste jaren zo hoog eindigt.
Turkije eindigt zo hoog omdat er overal in Europa Turken leven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik Wikipedia moet geloven is 2M daarmee bezig, sinds Turkije de laatste jaren zo hoog eindigt.
Links heeft best een leuk gezicht hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
lol @ die laatste "knitting-machine-ladies".
Btw, de dames op die eerste foto vind ik echt niet knap.
En een semi-snor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Links heeft best een leuk gezicht hoor
Ghita Tazi.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:35 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei wel schattig..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Links heeft best een leuk gezicht hoor
Marokkanen niet danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkije eindigt zo hoog omdat er overal in Europa Turken leven.
Om even KLB-jargon te gebruiken: zou je ze geven?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel schattig..
quote:
quote:Belgium, France, Germanya, Italy,
Luxembourg, Netherlands, Switzerland
1957 Austria, Denmark, United Kingdom
1958 Sweden
1959 Monaco
1960 Norway
1961 Finland, Spain, Yugoslaviab
1964 Portugal
1965 Ireland
1971 Malta
1973 Israel
1974 Greece
1975 Turkey
1980 Morocco
1981 Cyprus
1986 Iceland
1993 Bosnia and Herzegovina, Croatia, Slovenia
1994 Estonia, Hungary, Lithuania, Poland,
Romania, Russia, Slovakia
1998 Macedonia
2000 Latvia
2003 Ukraine
2004 Albania, Andorra, Belarus, Serbia and Montenegro
2005 Bulgaria, Moldova
2006 Armenia
2007 Czech Republic, Georgia, Montenegro, Serbia
2008 Azerbaijan, San Marino
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik laatst ook al. Ben benieuwd!
Ik heb het festival nog nooit op Al Aoula gezien. Misschien de highlights alleen maar, maar dat is het ook gewoon.quote:TVM had plannen om mee te doen in 2008. De regering deed er twee weken over om tot een besluit te komen. Het had een voordeel en nadeel. Marokko zou dan meer bij Europa kunnen horen en ook Marokkaanse muziek naar Belgrado sturen. Dit genre muziek zou het goed doen op het festival, omdat het sterk lijkt op Turkse muziek en Turkije tegenwoordig vaak in de top 5 zit. Maar het had ook een nadeel. Er kunnen namelijk optredens voorkomen die te veel bloot zijn (de inzending van IJsland in 2006 of Polen met The Jet Set) of teksten zijn die tegen de islam in gaan (bijvoorbeeld Lordi). Marokko zendt het festival elk jaar uit (de halve finale & de finale), als er een verboden optreden komt, zenden ze reclame uit. En volgens de EBU-reglement moet je alles uitzenden als je zelf meedoet.
De commerciële 2M TV heeft een aanmelding voor een lidmaatschap voor de EBU aangevraagd, zodat Marokko zodoende mee kan doen met de Eurovisiesongfestival en het Junior Eurovisiesongfestival. De EBU heeft de zender een status van kandidaatlid gegeven, en het is nog niet zeker wanneer 2M TV lid van de EBU wordt. Ten vroegst kan het land bij het Eurovisie Songfestival in 2010 deelnemen en/of bij het Junior Eurovisie Songfestival in 2009. Totdan zal Marokko dus niet deelnemen aan het Eurovisie Songfestival.
Ja ..Anasquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ghita Tazi.Iemand hier Casanegra gezien?
[ afbeelding ]
Ben geen fan van die dunne wenkbrauwen, krijg je een enge lach vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel schattig..
Marokkanen heb je meer in West-Europa. Turken heb je in West-Europa en Oost-Europa. Van landen als Bulgarije en Maccedonie krijgen wij standaard 12 punten. Niet omdat ze nou zoveel van ons houden, maar omdat er daar veel Turken leven. En vergeet Azerbaycan niet, die ook standaard 12 punten geeft + West-Europese Turken = Turkije die hoog eindigt.quote:
Hehe, geen homo, maar ik kan begrijpen dat vrouwen hem een aantrekkelijke man vinden. Was overigens wel een leuke film.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ..Anas![]()
![]()
![]()
Wat is hij aantrekkelijk zeg![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ..Anas![]()
![]()
![]()
Wat is hij aantrekkelijk zeg![]()
[ afbeelding ]
Hahahquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben geen fan van die dunne wenkbrauwen, krijg je een enge lach van
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben geen fan van die dunne wenkbrauwen, krijg je een enge lach van
Aha, clear.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Marokkanen heb je meer in West-Europa. Turken heb je in West-Europa en Oost-Europa. Van landen als Bulgarije en Maccedonie krijgen wij standaard 12 punten. Niet omdat ze nou zoveel van ons houden, maar omdat er daar veel Turken leven. En vergeet Azerbaycan niet, die ook standaard 12 punten geeft + West-Europese Turken = Turkije die hoog eindigt.
Ja ik vond de film ook wel oke=pquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hehe, geen homo, maar ik kan begrijpen dat vrouwen hem een aantrekkelijke man vinden. Was overigens wel een leuke film.
En zijn boormachine.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vond de film ook wel oke=p
Met Zrirek en zn hondje..
Azerbaycan en Turkije zijn beide Turkstalige landen dus zo raar is dat niet. Vandaar ook dat we elkaar altijd 12 punten geven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Aha, clear.
Maar als ik zo naar Azerbeidzjan kijk, lijkt het gewoon op Turkijke voor mij als Marokkaan.
Hele mooie vrouw idd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
Tourya Haoud vind ik persoonlijk wel weer zeeeeeer aantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |