Geen Afghaanse naam, maar puur Iraans.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Modjikan is een grappige Afghaanse naam.
BULLL, het zijn pashtun namenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Fereshta is oorspronkelijk Iraans.
Mina is oorspronkelijk Iraans.
Homa is ook oorspronkelijk Iraans.
Als ik aan Zakaria denk, denk ik aan dit:quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zakaria vind ik echt heeel lelijk.
Voor een zoon had ik Mohammed in gedachte en voor een meisje weet ik t nog niet.
jaja origineel
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik aan Zakaria denk, denk ik aan dit:
[ afbeelding ]
Saved by the bellquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal niet.quote:
En Homa is een vogel. En Mina is niet van origine een Afghaanse naam.quote:The Name Fereshteh is a girl's name. The origin of the baby name Fereshteh is Iranian with the meaning(s) depending on Gender/Origin being
Iranian- Angel
Saved by the bell..dat was zo leukquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
feresha= engel , ook pashtoquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[..]
En Homa is een vogel.
Cihangir lijkt net een naam van een Chinees ofzo!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Dochter: Bergüzar
Zoon: Cihangir
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Damn waarom maken jullie ruzie. Jullie zijn beide Iraanse volken. Kijk Genus, ik en Ayca vechten toch ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Fereshta= origine Perzisch: engelquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef griskay het volgende:
[..]
feresha= engel , ook pashto
mina=liefde
homa=?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Hahaha idd. Wij lullen teveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Cihangir lijkt net een naam van een Chinees ofzo!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alper Tunga dan. Zo noem ik mijn tweede zoon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Cihangir lijkt net een naam van een Chinees ofzo!
Inddquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |