Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Cihangir lijkt net een naam van een Chinees ofzo!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alper Tunga dan. Zo noem ik mijn tweede zoon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inddquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.
Wat een autoquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik noem hem Lamborghini Diablo.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Topic ging al als een trein alvorens de Turken kwamen aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Roxana?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Zoon: Sam
Dochter: Roxana
Zoals het nu ernaar uitziet.
Puur Perzische namen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef Mutant01 het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor tokkienamen. Dat valt me van je tegen.
Zoon: Rockyquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Priscilla etcquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
Maar is het niet. Je spreekt de c overigens uit als de j in 'jingle bells'.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van de ''x'' en t gaat ook afgekort worden naar ''Rox''..en dat vind ik gewoonquote:
Zahier?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint met een Z.
Zoubier?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, mijn naam begint met een Z.
Perzische naam (Jahangir)quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar is het niet. Je spreekt de c overigens uit als de j in 'jingle bells'.'Cihangir' betekent trouwens ''wereldveroveraar''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |