Zo bedoel ik het niet, mafkeesquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo komt het wel over
Oja, waarom kleedde jij je nou weer goed? Serieus!
Ja whateverquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, mafkees![]()
Wat?
Over wat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh ik herinner me ineens weer zo een opmerking van hem over HWHAHAHAH.
Nee ga ik niet vertellen
Hier ben ik het met je eens. Maar genoeg mooie Egyptische meisjes gezien hoor!quote:
Niks ''ja whatever''..doe liefquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja whatever
Nou gewoon, niet iedereen kleedt zich goed of über en jij wel, waar komt het vandaan
Libanezen zijn volgens een onderzoek de mooiste Arabische volk qua uiterlijk. Marokkanen zitten in de subtop en mensen uit Yemen zijn de lelijkste Arabieren.quote:
Hij had een keer een meisje..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over wat.
Ah, dus nu word je het een en ander duidelijk?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij had een keer een meisje..
Nee nee ik ga het niet vertellen![]()
Ja misschien wel ahah maar hij heeft altijd vriendinnetjes..niet dat dat gelijk zegt dat je geen homo bent hoor XD
Was ik begin van avond al, doseren hèquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niks ''ja whatever''..doe lief![]()
Haha weet ik niet
Van alle Arabische volkeren springen de Libanezen er inderdaad bovenuit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Libanezen zijn volgens een onderzoek de mooiste Arabische volk qua uiterlijk. Marokkanen zitten in de subtop en mensen uit Yemen zijn de lelijkste Arabieren.
Marokkaanse propagandaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Libanezen zijn volgens een onderzoek de mooiste Arabische volk qua uiterlijk. Marokkanen zitten in de subtop en mensen uit Yemen zijn de lelijkste Arabieren.
Ohja dat is waar..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was ik begin van avond al, doseren hè
Oh..nou, chill
Je begon erover omdat je het wilde vertellen, laten we er nou niet omheen gaan draaienquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee gaat echt niet hoormisschien een andere keer haha
hoe zit het met Iraanse vrouwen, zitten ook veel mooie tussen volgens mij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van alle Arabische volkeren springen de Libanezen er inderdaad bovenuit.
Oh, eerst ons lekker teasen en dan zo doen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee gaat echt niet hoormisschien een andere keer haha
Ja, het zal weer eens niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens zijn de mooiste Libanese dames wel de christelijke.
Moet je vaker zeggen zekerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, eerst ons lekker teasen en dan zo doen..
Is gewoon zo. De christelijke dames in Libanon zien er stukken beter uit vergeleken met de moslima's daar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, het zal weer eens niet.Dat komt omdat Christenen van nature knapper zijn.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, eerst ons lekker teasen en dan zo doen..
Een deel van Libanon zou dan ook graag een heel modern land willen zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Is gewoon zo. De christelijke dames in Libanon zien er stukken beter uit vergeleken met de moslima's daar.Ook een stuk moderner overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |