O mijn god, dat zei je echt niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar de meerderheid van de vrouwen die ik tegenkom zijn het niet met je eens.
Ik ken ook een heel mooi Afghaans meisje. Ook getint, blond/bruin haar en groene ogen. Hahahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ken een Afghaanse vriendin. Je wilt niet weten hoeveel Nederlandse jongens achter haar aan gaan. Getint, bruin/blond haar en groene ogen.
Want?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O mijn god, dat zei je echt niet.
* Mutant01 slaat met zijn hand op z'n voorhoofd.
Jij doet raarquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maareh, ehhhhh eeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Laat ook maar.
De mijne heeft blond/bruin haar en volgens jou bruin/blond haar. Dan hebben we het wel zeker over twee verschillende personen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken ook een heel mooi Afghaans meisje. Ook getint, blond/bruin haar en groene ogen. Hahaha
Er zitten inderdaad een paar pareltjes tussen, maar daar blijft het ook bij.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken ook een heel mooi Afghaans meisje. Ook getint, blond/bruin haar en groene ogen. Hahaha
Want?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O mijn god, dat vroeg je echt niet.
* Mutant01 slaat met zijn hand weer op z'n voorhoofd.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn woorden hebben veel gewicht. Zeker als er happige mensen rondlopen.
Damn ik lette niet op de volgorde.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
De mijne heeft blond/bruin haar en volgens jou bruin/blond haar. Dan hebben we het wel zeker over twee verschillende personen.
Dat weet ik niet, heb er zelf ook nooit een account gehad. Ik weet wel dat er veel PVV-ers op zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een account gehad op het Marokko.nl forum. Watvoor een forum is het vergeleken met FOK!?
Zegguuuquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik wilde wat vertellen, maar ik dacht nee laat maar zitten.
Kan dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik wilde wat vertellen over toen ik..
Nee laat maar joh, is onbelangrijk.
Afghanen hebben bijna nooit een arabisch naam, meestaal afghaans.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan dat niet?
Ze lijkt trouwens ook een beetje Turkmeens. Ze heeft een heel klein beetje spleetogen, dus misschien is ze een Afghaanse Turkmeen. Heb het haar eigenlijk nooit gevraagd.
Wat zijn echte Afghaanse namen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef griskay het volgende:
[..]
Afghanen hebben bijna nooit een arabisch naam, meestaal afghaans.
Afghaans turkmeen kan, alles kan in afg.
Als ik haar weer zie zal ik vragen of ze ook Turkmeens bloed heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef griskay het volgende:
[..]
Afghanen hebben bijna nooit een arabisch naam, meestaal afghaans.
Afghaans turkmeen kan, alles kan in afg.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt. Lekker voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |