Maakt mij niet uit, hier moet alleen die L eruitquote:
Ze waren echt heel lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Die mosselen van Teun klinken niet verkeerd![]()
Moet er nu even niet aan denken, maar moet snel maar weer eens mosselen eten.
Jah, ik ga t ook eens zo maken,de mosselen.Dankzij Teun de mosselman!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Die mosselen van Teun klinken niet verkeerd![]()
Moet er nu even niet aan denken, maar moet snel maar weer eens mosselen eten.
Ja hoorquote:
Op het bord weer wel hoor...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al moet ik toegeven dat het er op de foto niet zo smakelijk uit ziet
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Al moet ik toegeven dat het er op de foto niet zo smakelijk uit ziet
Toch niet alleen....of wel????quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Mijn meisje net uitgezwaaid, ze gaat een paar dagen naar Istanbul
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb ze maar weg gehaald, anders neemt nooit iemand ze meer
Axl heeft gewoon wat, vooral als ie z'n kilt aanheeft....quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
Gewoon daarom...het mooiste nummer van Guns and Roses...
En omdat ik ze ook live gezien heb..jaren geleden
Echt wel,zeiden deze oude wijvenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Axl heeft gewoon wat, vooral als ie z'n kilt aanheeft....
Ik zie het niet hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Axl heeft gewoon wat, vooral als ie z'n kilt aanheeft....
Alleen met Steven Tyler wil ik een beschuitje eten, maar die zit nu weer ff in een afkick-kliniek..quote:
Ja, maar da's niet erg hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen met Steven Tyler wil ik een jeeten, maar die zit nu weer ff in een afkick-kliniek..
nog slechter , zeker
hahahah ja die mening deel ik weer niet met je....die schuif van hem...quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Alleen met Steven Tyler wil ik een beschuitje eten, maar die zit nu weer ff in een afkick-kliniek..
nog slechter , zeker
Hahaah ik heb ineens een ander beeld van je..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef hondjes het volgende:
De laatse dan maar, iedereen zit zich toch ongans te eten en op tv is niks
Met haar vriend en zijn ouders, dus dat zit wel goed.quote:
Hij is al afgelopen, mag ik er weer bij komen zitten?quote:
Nederland 3 Lebbis nog steeds...quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is al afgelopen, mag ik er weer bij komen zitten?
Wat kijk jij?
Ik moet niet, maar ik wil wel watquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nederland 3 Lebbis nog steeds...![]()
Moet jij wat drinken?
't Komt vast goed, over 24 uur is alles over en klaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja heul....maar eigenlijk ben ik de kerst nu alweer zat...maar mams komt morgen nog naar hier
Ik ook zoiets, maar wel over de hele dagquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar wel over de hele dag![]()
Ik zit nu op iets lekkers van Teun te wachten.
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet niet, maar ik wil wel wat![]()
Wat zullen we nemen?
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
* Sloft naar de kast, doet kastdeur open, werpt blik en roept naar de kamer "Er staat nog een pak appelsap en er zijn nog zesentwintig flessen cola"
* Kijkt verbaasd om zich heen en dacht dat hij wat hoorde in de vertequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekker
Appelsap, dat drinken peuters en van cola ga ik boeren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
* Sloft naar de kast, doet kastdeur open, werpt blik en roept naar de kamer "Er staat nog een pak appelsap en er zijn nog zesentwintig flessen cola"
Witte of rode?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekker![]()
Piepquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt verbaasd om zich heen en dacht dat hij wat hoorde in de verte
* Mompelt iets van "waar heeft ze dat nu weer verstopt" en roept "Ja, graagquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dan misschien een glaasje Bailey's van mij?
Dankjewel Sporti, drie dagen fietsen dus?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Proost allemaal en een fijne kerst,ik doe heerlijk mee traditiegetrouw 3 dagen in joggingpak![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Proost allemaal en een fijne kerst,ik doe heerlijk mee traditiegetrouw 3 dagen in joggingpak![]()
Stond er nog van de vorige keerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Mompelt iets van "waar heeft ze dat nu weer verstopt" en roept "Ja, graag"
Nee te slecht weer gewoon lekker thuis genieten van het niets moetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dankjewel Sporti, drie dagen fietsen dus?
Mijn dochter ligt naast mij...hahahahha ik moet geen dronken raaskaller naast me....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt lekker snurken op de logeerkamer dan
Dat belooft watquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Ik ga ook niet al te laat naar bedquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat belooft wat![]()
misschien beter maar niet terug lezen morgen
Killepitschquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
[ afbeelding ] was nog ff in Duitsland
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Killepitsch![]()
![]()
ik was een paar jaar geleden met mijn zussen in Dusseldorf en toen zijn we zo dronken geworden van de Killepitsch, wat een lol hadden we zeg. Als herinnering heb ik nog zo'n klein rood kratje met van die miniflesjes.
Dad geevd niestj horquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Wat goed van jou, ik wist niet eens meer dat ik het hier verteld hadquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik wel
Denk niet dat het in NL te koop is hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit meer gedronken, volgens mij is het ook niet te krijgen in NL.
Een echte Dusseldorfer specialiteitquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Denk niet dat het in NL te koop is hoor
Dank meis Deisquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er nog van de vorige keer![]()
Voila
*ook zijn glas volschenktquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sniet??? nau we habbeh het brood in se wein gedoopt heur
nog ff doorbijtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel heel zat...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
nog ff doorbijten
wij zijn er voor je en helpen je er doorheen
Als hij dat wil dan gun ik 'm dat hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij Ruud nu een Natte Alie toewensen?
![]()
Ow...wacht eens even
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
teun, wat heb jij eik in der glas gepleurd???....
Graziequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als hij dat wil dan gun ik 'm dat hoor
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Anniebab het volgende:
toe maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
ik had trouwens wel leuke kado's...2 boeken: de nwe S King en de nwe D Brown, Een tegoed bon van ikea, een boor incl boortjes
en een cd.....
't Was bruinig, weet niet goed eigenlijk, maar ik ben er ook doezelig vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ow, ja, sorry. komt door het warrige taalgebruik van Laysaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog niet weg maar wel al een keer leeggelopen.Tja, bier...
Als het maar lekker was. buon natale anche a te Teunquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was bruinig, weet niet goed eigenlijk, maar ik ben er ook doezelig van
Man man man...ik had allang weer wat gezegdquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ja, sorry. komt door het warrige taalgebruik van Laysa
*benieuwd is of ie haar uit de tent lokt
Das raar...GHB is toch kleurloosquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was bruinig, weet niet goed eigenlijk, maar ik ben er ook doezelig van
Aj rest maj keesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Man man man...ik had allang weer wat gezegd![]()
Ik wil eigenlijk wel slapen maar heb om 10 uur nog een dubbele espresso op dus ben nog ietwat wakker
Hoi Pietjequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Home Alone![]()
Oprah in 't Witte Huis
Wijn![]()
'avond
Ja nou ja, allemaal van die lastige vragen zo laat. Ik weet het ook allemaal niet meer.quote:
ja maaar nu hek in ieder geval al trusten gezegdquote:
Hij heet eigenlijk Sibbel...de mafkeesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou ja, allemaal van die lastige vragen zo laat. Ik weet het ook allemaal niet meer.
Maar Lebbis was aardig
Wat een mega sukkel zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Anniebab het volgende:
oef... dit maar niet proberen dan ruud ....
Jij teveel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maaar nu hek in ieder geval al trusten gezegddus niet jenkuh als ik straks niets meer zeg
... Voor vandaag dan he....morgen zeg ik naar grote waarschijnlijkheid weer genoeg en teveel
gekkie...gekkie...hoeveel wijn heb jij opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat weet jij ervan, ik vond ik Home Alone weer helemaal de bom.
ow...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Jij teveel?
Ik hoopte er op dat je dat vanavond zou doen
Dat is simpel dan. Ik vond hem trouwens altijd leuker samen met Jansenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Sibbel...de mafkees
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef Laysa het volgende:
gekkie...gekkie...hoeveel wijn heb jij op![]()
Fuck, dat zei ik dus netquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De combi van de schreeuwende Lebbis en de relativerende Jansen vond ik altijd cool, alleen mist 't iets.
niets... ik wil alleen weten hoeveel wijn jij op hebtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?
Teruglezen is voor homo's, dus dat zou kunnenquote:
Glaasje of 5 of zo, geen schrikbarende hoeveelheden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
niets... ik wil alleen weten hoeveel wijn jij op hebt....Babs anderhalve fles
Nee, naar broer. Let eens op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar Laysa, jij zou toch naar Kally met kerst
Oeh...jij wordt Nasty met drank opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's, dus dat zou kunnen
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet doorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, naar broer. Let eens op.
Das een dronken Roemeen, en dat is weer heel normaal daar. Dat ze dronken zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ik ben zo slap...ik von m grappig
Zit je me nou uit de tent te lokken, steukertquote:
Oh, dat is minderquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Laysa het volgende:
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet door
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ik ben zo slap...ik von m grappig
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, naar broer. Let eens op.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet door
Maar ook naar broer, weddenquote:
Lukt het?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je me nou uit de tent te lokken, steukert.
[..]
Oh, dat is minder.
Als jij dat had gedaan wist je dat dat voor homo's isquote:
Nee nee Pietje...nu ga je dr aanquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als jij dat had gedaan wist je dat dat voor homo's is.
Zo, en nu weer vrede. Het is immers kerst
Ja sorry, kon ik weten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
Nee nee Pietje...nu ga je dr aan![]()
dat jij als een mak schaapje achter de rest aan loopt met je gehomo.....echt das zo 1980
Dat is waar, een eigen mening "ho maar". Maar goed, d'r zijn niet veel pareltjes op Fok!, wat dat betreft valt hij ook weer niet zo opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee Pietje...nu ga je dr aan![]()
dat jij als een mak schaapje achter de rest aan loopt met je gehomo.....echt das zo 1980
Ja hoe cool is dan dan....ik kan vandaag ook over water lopen, van water wijn maken ( wat wel handig is als ik er toch overheen loop), water scheiden...in dit geval dan dus ook wijn en nog veel meerquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat Laysa mijn topic heeft gesloten
Ja, oke...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Das een dronken Roemeen, en dat is weer heel normaal daar. Dat ze dronken zijn
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja sorry, kon ik weten.
Zo oud ben ik niet
Welnee, ze stoken gewoon zelf, da's lekker goedkoop en dan kun je er veel van nemenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, oke...Vanwege de beroerde omstandigheden waarin ze leven ,bedoel je???
wijn, wijn, wijn...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hoe cool is dan dan....ik kan vandaag ook over water lopen, van water wijn maken ( wat wel handig is als ik er toch overheen loop), water scheiden...in dit geval dan dus ook wijn en nog veel meer
Beste nederlandse nummer ooitquote:
Cherry coke?....en ook nog wodka....hey Pietje...ga jij eens ff jenever steukenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
wijn, wijn, wijn...
Heb je ook iets lekkers?
Het is steuken.quote:
Ga jij mij Rinus pluggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een vrolijk liedje, met jullie gesteuk.
In mijn top 250 van Nederlandse nummers krijgt ie ook een plaatsje hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beste nederlandse nummer ooit![]()
Op onze bruiloft heeft de band dit als verrassing gespeelt omdat het van beide een favoriet nummer is.
Aaaaach....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een vrolijk liedje, met jullie gesteuk.
Ja, schaam jequote:
Ik houd het wel bij mijn whiskey danquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Cherry coke?....en ook nog wodka....hey Pietje...ga jij eens ff jenever steuken![]()
Haha schreef ik jenever verkeerd
Hij is super....houten hart is ook top....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beste nederlandse nummer ooit![]()
Op onze bruiloft heeft de band dit als verrassing gespeelt omdat het van beide een favoriet nummer is.
hij is in nijmegen dus vervalt ie gelijk in dialect...kan da jung ook niets an doen waquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe 's normaal gek, jij hoort helemaal niet zo leuk te doen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe 's normaal gek, jij hoort helemaal niet zo leuk te doen
ik vind dat echt een stomme bandquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij is super....houten hart is ook top....![]()
Kan je wel Frans gaan praten, ich versteje es dochquote:
Wees maar niet bang ik bijt je strotje heus niet door en zal je nekje niet brekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je wel Frans gaan praten, ich versteje es doch
toppie dat je het zo leuk heb gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
Iedereen een prettige avond gehad??
Hier was het erg gezellig, de dames jaloers vanwege de oorbellen of het idee en de mannen dus balen want die krijgen dat nog wel even te horen![]()
Lekker gegeten, goed gedronken, veel gelachen en volgend jaar bij iemand anders![]()
Wat een bende krijg je met 10 eters, vaatwasser is bezig met de eerste ronde en morgen zien we het wel
Wat komt bij jou in de echte top te staan, waar gaat je voorkeur naar uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
In mijn top 250 van Nederlandse nummers krijgt ie ook een plaatsje hoor
Had je zo'n mooie oorbellen in dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
....de dames jaloers vanwege de oorbellen
Nederlandstalig?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat komt bij jou in de echte top te staan, waar gaat je voorkeur naar uit
check.quote:
Neuh, je wordt nu net een kleine beetje openhartig, het lijkt mij dat je nog wel even kunt blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik zei toch.....ik moet echt naar bed geloof ik
Om te slapen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik zei toch.....ik moet echt naar bed geloof ik
Heb ze meedere keren live gezien en ook samen met Acda en zijn vriendje op bevrijdingspop bvquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij is super....houten hart is ook top....![]()
Ik las iets over openhartig. Daar word ik nerveus van.quote:
had je nu die groep te eten ...van die garnalen//?jeweetwel...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef KRIBBET het volgende:
Iedereen een prettige avond gehad??
Hier was het erg gezellig, de dames jaloers vanwege de oorbellen of het idee en de mannen dus balen want die krijgen dat nog wel even te horen![]()
Lekker gegeten, goed gedronken, veel gelachen en volgend jaar bij iemand anders![]()
Wat een bende krijg je met 10 eters, vaatwasser is bezig met de eerste ronde en morgen zien we het wel
Het was openhartoperatiequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik las iets over openhartig. Daar word ik nerveus van.
Nu echt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Laysa het volgende:
oeh...ik moet naar bed....slapen![]()
![]()
Tjuuuuuuuuuuuuuuus![]()
Daar worden meer mensen nerveus van, terecht.quote:
Jij ook een leuke dag? Ga niet alles teruglezen, ben geen mietjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
toppie dat je het zo leuk heb gehad....en cool dat je lekker kon pimpen met je kado
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar worden meer mensen nerveus van, terecht.
Hele mooie en het stond me erg goed, lief dat je het vraagtquote:
Daaromquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar worden meer mensen nerveus van, terecht.
Tja, als ik een echt feestelijk paar had gehad had ik ze natuurlijk ook gedragenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hele mooie en het stond me erg goed, lief dat je het vraagt
Dat begrijp ik dan wel weer!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik las iets over openhartig. Daar word ik nerveus van.
Drukwerk bijvoorbeeld? oh ik heb weer dom gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
Het is niet echt mijn ding, maar dan toch het jaren 80 werk
Toedels, slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Laysa het volgende:
![]()
Tjuuuuuuuuuuuuuuus![]()
Truste zwaai zwaaiquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Laysa het volgende:
![]()
Tjuuuuuuuuuuuuuuus![]()
Jep, en bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
had je nu die groep te eten ...van die garnalen//?jeweetwel...
Drukwerk is leukquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Drukwerk bijvoorbeeld? oh ik heb weer dom gedaan
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jep, en bedankt voor de tipGarnalen een weekje buiten de koelkast en ze smaken.......anders
![]()
Volgens mij gaan we volgende keer ergens anders eten
Welterusten dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
Band of Brothers begint dus tot over een uurtje en anders vast welteruste
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
Band of Brothers begint dus tot over een uurtje en anders vast welteruste
Truste Anniequote:
Het lijkt net of die doppen smileys zijn.. Oh nee die bovenste is Homer Simpson !!!quote:
Ik ben bang dat het Heinekendoppen zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt net of die doppen smileys zijn.. Oh nee die bovenste is Homer Simpson !!!
O.k. bedtijd
Vandaar dat ik het niet herken Heinekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het Heinekendoppen zijn
Nee ok ik zie het, de bovenste is gewoon een alien !! Jemig silly mequote:
Whehe, wat heb je op Soury?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ok ik zie het, de bovenste is gewoon een alien !! Jemig silly me
Italiaans eten.. Gedeeltelijk zelf gemaakt. Het zou kunnen dat ik bepaalde kruidenzakjes heb verwisseld maar dat is onwaarschijnlijk. Oh ja verder 1 gals wijn. En thuis nog een flesquote:
Het klinkt alsof je die dikke vette peuk meer dan hebt verdient na al je inspanningen om te voldoen aan de hedendaagse kerstrituelenquote:
quote:
Iedereen is brak, wellicht verzacht dat de pijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, ben nl giga brak......maar hierna kan ik ruim een week niet....ach...tis voor een goed doel...mezelf nl
Ik ga straks als ik thuis ben ook weer films kijken...we mochten geeneens onder het eten happy Feet kijken van mn broerquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
Vandaag wél de deur uit dus zo mijn joggingbroek maar op de crosstrainer gooien. Kan ik die vanavond zo weer aantrekken. Kerst en zijn films!![]()
Gisteren ook weer Up gezien. Te schattig.
Hoe gezellig!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen is brak, wellicht verzacht dat de pijn
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga straks als ik thuis ben ook weer films kijken...we mochten geeneens onder het eten happy Feet kijken van mn broer
Mijn broer kunnen we rond etenstijd altijd in de kelder opbergen. Ontzettend makkelijk, hebben?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga straks als ik thuis ben ook weer films kijken...we mochten geeneens onder het eten happy Feet kijken van mn broer
Ik kijk nooit tekenfilms enzo, maar die toevallig wel gister, nou volgens mij hadden ze delen eruit geknipt voor reklame`s pppfftt kreeg echt de tering erin steeds die reklame`s er tussendoor, ligt ie aangespoeld op het strand komt er een auto aanrijden hup reklame, volgende zat ie al achter glas er klopte geen moer meer van die film met hun geknip erin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haksieeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 december 2009 10:30 schreef Toverheks het volgende:Oh denneboom, Oh denneboom
![]()
Goedenmorgen all, wie er weg gaat veel plezier, wie er thuis blijft ook veel plezier.
Dtje, vergeet je niet de 2000 a gogo vanavond ned 3
Scattiequote:
Die van mij lijkt op george Clooney.....1 broer is al meer dan genoeg maar wel lief dat je hem zo aanbiedtquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn broer kunnen we rond etenstijd altijd in de kelder opbergen. Ontzettend makkelijk, hebben?
Mwah... Heeft dat niet alles met elkaar te maken??quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?
Toch heel veel plezier....wij zijn in gedachten bij jequote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zooooooooooooo geen zin.
3 uur trein, en dan de hele dag daar, waar niets te doen is.
Slapen en morgen weer terug.
Ik heb alvast gezegd dat ik niet mee naar de kerk ga
Zelfs met wijn vind ik het een afschuwelijke film. Daar denkt men hier anders over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... Heeft dat niet alles met elkaar te maken??
Het is echt zo'n film waarvan ik me nuchter niet voor kan stellen dat ik denk "Cool"
Met (flink) wat wijn op echter.....![]()
Môgguh
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ScattieGa je trainen of fietsen vandaag???
Ik kwam gistermiddag thuis, kwakte de tv aan, liep naar de keuken maar hoorde gewoon dat Sisi er weer was, en oh heb gezwijmeld elka jaar weer bij de film en gister toch maar weer gekeken, alleen die jurken al pppffttt dat waren nog eens mooie kostuumfilms die ze vroeger maakte, maar wat een mierzoet verhaal maar blijft mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... Heeft dat niet alles met elkaar te maken??
Het is echt zo'n film waarvan ik me nuchter niet voor kan stellen dat ik denk "Cool"
Met (flink) wat wijn op echter.....![]()
Môgguh
Die van mij lijkt op Brad Pitt. Doe eens niet zo onaardig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die van mij lijkt op george Clooney.....1 broer is al meer dan genoeg maar wel lief dat je hem zo aanbiedt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch heel veel plezier....wij zijn in gedachten bij je![]()
Thuis...op de bank
Nou...als ie dan niet praat dan...okewwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Die van mij lijkt op Brad Pitt. Doe eens niet zo onaardig.![]()
*gooit met broer
Ach, ff flink er tegen aan vandaag met trainen, geen spijt hebben hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Trainen...ik heb ietwat spijt van de gemaakte afspraak maar vond het ook niet netjes om af te zeggen...dus ik sleep mezelf zo richting die kant op
![]()
Alles ok?
vanavond komt home alone 2 op tv.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:39 schreef Laysa het volgende:Er is een deel 2 van die film....des te meer reden om mezelf weer vol te plempen met wijn
oke dan, is gezellig als moeders komt, en je gooit haar gewoon vroeg de deur uit voor dat de films beginnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde ook rommelen, maar moeders komt vanmiddag
....dus morgen maar rommelen...en de rest van de week ook
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
Maar...ik ben ff weg...tot laters en voor de mensen die nog gezellig elders kerst gaan vieren...Veel plezier....heel veel plezier![]()
![]()
Ik lag gister al om 12 uur op bed, maar grote kans dat het vandaag nog vroehger is idd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:43 schreef Toverheks het volgende:
Liesje, heel veel plezier en gewoon ff verstand op nul. en je blijft er slapen, ga gewoon eens vroeg naar bed.
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, als je er zo tegenop ziet valt het achteraf best mee.
Ik zie mezelf ook niet vrijwillig Home Alone kijken, ook niet met wijn opquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs met wijn vind ik het een afschuwelijke film. Daar denkt men hier anders over.
En vanavond deel II. Oh joy!![]()
Hoe is het met je?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet vrijwillig Home Alone kijken, ook niet met wijn op
Gisteren 1½ glas wijn gehad.... en ik had gelijk zin in een sigaret... zo stevig kwam dat glas wijn aan
Gisteren ook voor het eerst weer "echte" mensen gezien, behalve "dat is dan 32,45 wilt u pinnen" en dat was wel goed maar ook moeiljik, ik zat er na het eten dan ook helemaal doorheen.
Gelukkig wilden ze zelf ook op tijd thuis zijn, dus hebbenen ik gisteravond BrideFlight gekeken die gistermiddag voor mij onder de kerstboom lag.
En hoe is het met jou?? De eerste kerstdag een beetje goed doorgekomen?
Ja maar ik ga morgen niet mee naar de kerk, hoeveel punten aftrek zou mij dat opleveren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
Je blijft daar slapen, Lies? Jeetje, kerstpunten in overvloed!
Oh, ik heb altijd al een broer willen hebben.... doe maarquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Die van mij lijkt op Brad Pitt. Doe eens niet zo onaardig.![]()
*gooit met broer
ach, ik las je krijgt Kerstpunten van Noek, mazzelkontquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lag gister al om 12 uur op bed, maar grote kans dat het vandaag nog vroehger is idd.
Vorig jaar nog helemaal mijn laptop mee gesleept, was er geen draadloos netwerk en op mijn vaders computer fokte niet zo lekker. Had ik nog helemaal de geschiedenis verwijderd enzo
Ik weet dat het achteraf altijd meevalt maar ik verheug me nu al op morgen, dat ik mijn sleutel weer hier in het slot steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |