't Komt vast goed, over 24 uur is alles over en klaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja heul....maar eigenlijk ben ik de kerst nu alweer zat...maar mams komt morgen nog naar hier
Ik ook zoiets, maar wel over de hele dagquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar wel over de hele dag![]()
Ik zit nu op iets lekkers van Teun te wachten.
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet niet, maar ik wil wel wat![]()
Wat zullen we nemen?
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
* Sloft naar de kast, doet kastdeur open, werpt blik en roept naar de kamer "Er staat nog een pak appelsap en er zijn nog zesentwintig flessen cola"
* Kijkt verbaasd om zich heen en dacht dat hij wat hoorde in de vertequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekker
Appelsap, dat drinken peuters en van cola ga ik boeren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
* Sloft naar de kast, doet kastdeur open, werpt blik en roept naar de kamer "Er staat nog een pak appelsap en er zijn nog zesentwintig flessen cola"
Witte of rode?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekker![]()
Piepquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt verbaasd om zich heen en dacht dat hij wat hoorde in de verte
* Mompelt iets van "waar heeft ze dat nu weer verstopt" en roept "Ja, graagquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dan misschien een glaasje Bailey's van mij?
Dankjewel Sporti, drie dagen fietsen dus?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Proost allemaal en een fijne kerst,ik doe heerlijk mee traditiegetrouw 3 dagen in joggingpak![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Proost allemaal en een fijne kerst,ik doe heerlijk mee traditiegetrouw 3 dagen in joggingpak![]()
Stond er nog van de vorige keerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Mompelt iets van "waar heeft ze dat nu weer verstopt" en roept "Ja, graag"
Nee te slecht weer gewoon lekker thuis genieten van het niets moetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dankjewel Sporti, drie dagen fietsen dus?
Mijn dochter ligt naast mij...hahahahha ik moet geen dronken raaskaller naast me....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt lekker snurken op de logeerkamer dan
Dat belooft watquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Ik ga ook niet al te laat naar bedquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat belooft wat![]()
misschien beter maar niet terug lezen morgen
Killepitschquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
[ afbeelding ] was nog ff in Duitsland
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Killepitsch![]()
![]()
ik was een paar jaar geleden met mijn zussen in Dusseldorf en toen zijn we zo dronken geworden van de Killepitsch, wat een lol hadden we zeg. Als herinnering heb ik nog zo'n klein rood kratje met van die miniflesjes.
Dad geevd niestj horquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Wat goed van jou, ik wist niet eens meer dat ik het hier verteld hadquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik wel
Denk niet dat het in NL te koop is hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit meer gedronken, volgens mij is het ook niet te krijgen in NL.
Een echte Dusseldorfer specialiteitquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Denk niet dat het in NL te koop is hoor
Dank meis Deisquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er nog van de vorige keer![]()
Voila
*ook zijn glas volschenktquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sniet??? nau we habbeh het brood in se wein gedoopt heur
nog ff doorbijtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel heel zat...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
nog ff doorbijten
wij zijn er voor je en helpen je er doorheen
Als hij dat wil dan gun ik 'm dat hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij Ruud nu een Natte Alie toewensen?
![]()
Ow...wacht eens even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |