Killepitschquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
[ afbeelding ] was nog ff in Duitsland
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Killepitsch![]()
![]()
ik was een paar jaar geleden met mijn zussen in Dusseldorf en toen zijn we zo dronken geworden van de Killepitsch, wat een lol hadden we zeg. Als herinnering heb ik nog zo'n klein rood kratje met van die miniflesjes.
Dad geevd niestj horquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Wat goed van jou, ik wist niet eens meer dat ik het hier verteld hadquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik wel
Denk niet dat het in NL te koop is hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit meer gedronken, volgens mij is het ook niet te krijgen in NL.
Een echte Dusseldorfer specialiteitquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Denk niet dat het in NL te koop is hoor
Dank meis Deisquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er nog van de vorige keer![]()
Voila
*ook zijn glas volschenktquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sniet??? nau we habbeh het brood in se wein gedoopt heur
nog ff doorbijtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel heel zat...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
nog ff doorbijten
wij zijn er voor je en helpen je er doorheen
Als hij dat wil dan gun ik 'm dat hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij Ruud nu een Natte Alie toewensen?
![]()
Ow...wacht eens even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |