't Komt vast goed, over 24 uur is alles over en klaarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja heul....maar eigenlijk ben ik de kerst nu alweer zat...maar mams komt morgen nog naar hier
Ik ook zoiets, maar wel over de hele dagquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar wel over de hele dag![]()
Ik zit nu op iets lekkers van Teun te wachten.
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet niet, maar ik wil wel wat![]()
Wat zullen we nemen?
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
* Sloft naar de kast, doet kastdeur open, werpt blik en roept naar de kamer "Er staat nog een pak appelsap en er zijn nog zesentwintig flessen cola"
* Kijkt verbaasd om zich heen en dacht dat hij wat hoorde in de vertequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekker
Appelsap, dat drinken peuters en van cola ga ik boeren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal even kijken
* Sloft naar de kast, doet kastdeur open, werpt blik en roept naar de kamer "Er staat nog een pak appelsap en er zijn nog zesentwintig flessen cola"
Witte of rode?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gheheh ja sorry de wijn was zo lekker![]()
Piepquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt verbaasd om zich heen en dacht dat hij wat hoorde in de verte
* Mompelt iets van "waar heeft ze dat nu weer verstopt" en roept "Ja, graagquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dan misschien een glaasje Bailey's van mij?
Dankjewel Sporti, drie dagen fietsen dus?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Proost allemaal en een fijne kerst,ik doe heerlijk mee traditiegetrouw 3 dagen in joggingpak![]()
Jij ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Proost allemaal en een fijne kerst,ik doe heerlijk mee traditiegetrouw 3 dagen in joggingpak![]()
Stond er nog van de vorige keerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Mompelt iets van "waar heeft ze dat nu weer verstopt" en roept "Ja, graag"
Nee te slecht weer gewoon lekker thuis genieten van het niets moetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dankjewel Sporti, drie dagen fietsen dus?
Mijn dochter ligt naast mij...hahahahha ik moet geen dronken raaskaller naast me....quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt lekker snurken op de logeerkamer dan
Dat belooft watquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Ik ga ook niet al te laat naar bedquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat belooft wat![]()
misschien beter maar niet terug lezen morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |