Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Killepitsch![]()
![]()
ik was een paar jaar geleden met mijn zussen in Dusseldorf en toen zijn we zo dronken geworden van de Killepitsch, wat een lol hadden we zeg. Als herinnering heb ik nog zo'n klein rood kratje met van die miniflesjes.
Dad geevd niestj horquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
Ow ik sta trouwes niet meer voor mn spelfouten in....mn broer bleef schenken dus ik ben ietwat in een andere staat dan normaal
Wat goed van jou, ik wist niet eens meer dat ik het hier verteld hadquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vandaar die fles, dat verhaal had ik onthouden en het likeurtje ken ik wel
Denk niet dat het in NL te koop is hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het eigenlijk nooit meer gedronken, volgens mij is het ook niet te krijgen in NL.
Een echte Dusseldorfer specialiteitquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Denk niet dat het in NL te koop is hoor
Dank meis Deisquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond er nog van de vorige keer![]()
Voila
*ook zijn glas volschenktquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sniet??? nau we habbeh het brood in se wein gedoopt heur
nog ff doorbijtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Laysa het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel heel zat...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
nog ff doorbijten
wij zijn er voor je en helpen je er doorheen
Als hij dat wil dan gun ik 'm dat hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe jij Ruud nu een Natte Alie toewensen?
![]()
Ow...wacht eens even
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
teun, wat heb jij eik in der glas gepleurd???....
Graziequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als hij dat wil dan gun ik 'm dat hoor
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Anniebab het volgende:
toe maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
ik had trouwens wel leuke kado's...2 boeken: de nwe S King en de nwe D Brown, Een tegoed bon van ikea, een boor incl boortjes
en een cd.....
't Was bruinig, weet niet goed eigenlijk, maar ik ben er ook doezelig vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ow, ja, sorry. komt door het warrige taalgebruik van Laysaquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog niet weg maar wel al een keer leeggelopen.Tja, bier...
Als het maar lekker was. buon natale anche a te Teunquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was bruinig, weet niet goed eigenlijk, maar ik ben er ook doezelig van
Man man man...ik had allang weer wat gezegdquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ja, sorry. komt door het warrige taalgebruik van Laysa
*benieuwd is of ie haar uit de tent lokt
Das raar...GHB is toch kleurloosquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Was bruinig, weet niet goed eigenlijk, maar ik ben er ook doezelig van
Aj rest maj keesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Man man man...ik had allang weer wat gezegd![]()
Ik wil eigenlijk wel slapen maar heb om 10 uur nog een dubbele espresso op dus ben nog ietwat wakker
Hoi Pietjequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Home Alone![]()
Oprah in 't Witte Huis
Wijn![]()
'avond
Ja nou ja, allemaal van die lastige vragen zo laat. Ik weet het ook allemaal niet meer.quote:
ja maaar nu hek in ieder geval al trusten gezegdquote:
Hij heet eigenlijk Sibbel...de mafkeesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou ja, allemaal van die lastige vragen zo laat. Ik weet het ook allemaal niet meer.
Maar Lebbis was aardig
Wat een mega sukkel zegquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Anniebab het volgende:
oef... dit maar niet proberen dan ruud ....
Jij teveel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maaar nu hek in ieder geval al trusten gezegddus niet jenkuh als ik straks niets meer zeg
... Voor vandaag dan he....morgen zeg ik naar grote waarschijnlijkheid weer genoeg en teveel
gekkie...gekkie...hoeveel wijn heb jij opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat weet jij ervan, ik vond ik Home Alone weer helemaal de bom.
ow...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Jij teveel?
Ik hoopte er op dat je dat vanavond zou doen
Dat is simpel dan. Ik vond hem trouwens altijd leuker samen met Jansenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Sibbel...de mafkees
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef Laysa het volgende:
gekkie...gekkie...hoeveel wijn heb jij op![]()
Fuck, dat zei ik dus netquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De combi van de schreeuwende Lebbis en de relativerende Jansen vond ik altijd cool, alleen mist 't iets.
niets... ik wil alleen weten hoeveel wijn jij op hebtquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de coolheid van Home Alone te maken met de hoeveelheid wijn?
Teruglezen is voor homo's, dus dat zou kunnenquote:
Glaasje of 5 of zo, geen schrikbarende hoeveelheden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
niets... ik wil alleen weten hoeveel wijn jij op hebt....Babs anderhalve fles
Nee, naar broer. Let eens op.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar Laysa, jij zou toch naar Kally met kerst
Oeh...jij wordt Nasty met drank opquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's, dus dat zou kunnen
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet doorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, naar broer. Let eens op.
Das een dronken Roemeen, en dat is weer heel normaal daar. Dat ze dronken zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ik ben zo slap...ik von m grappig
Zit je me nou uit de tent te lokken, steukertquote:
Oh, dat is minderquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Laysa het volgende:
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet door
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Anniebab het volgende:
hahaha ik ben zo slap...ik von m grappig
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, naar broer. Let eens op.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik zou 2e kerstdag naar kally gaan maar om lichamelijke en economische redenen gaat dat niet door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |