Het klinkt alsof je die dikke vette peuk meer dan hebt verdient na al je inspanningen om te voldoen aan de hedendaagse kerstrituelenquote:
quote:
Iedereen is brak, wellicht verzacht dat de pijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, ben nl giga brak......maar hierna kan ik ruim een week niet....ach...tis voor een goed doel...mezelf nl
Ik ga straks als ik thuis ben ook weer films kijken...we mochten geeneens onder het eten happy Feet kijken van mn broerquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
Vandaag wél de deur uit dus zo mijn joggingbroek maar op de crosstrainer gooien. Kan ik die vanavond zo weer aantrekken. Kerst en zijn films!![]()
Gisteren ook weer Up gezien. Te schattig.
Hoe gezellig!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen is brak, wellicht verzacht dat de pijn
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga straks als ik thuis ben ook weer films kijken...we mochten geeneens onder het eten happy Feet kijken van mn broer
Mijn broer kunnen we rond etenstijd altijd in de kelder opbergen. Ontzettend makkelijk, hebben?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga straks als ik thuis ben ook weer films kijken...we mochten geeneens onder het eten happy Feet kijken van mn broer
Ik kijk nooit tekenfilms enzo, maar die toevallig wel gister, nou volgens mij hadden ze delen eruit geknipt voor reklame`s pppfftt kreeg echt de tering erin steeds die reklame`s er tussendoor, ligt ie aangespoeld op het strand komt er een auto aanrijden hup reklame, volgende zat ie al achter glas er klopte geen moer meer van die film met hun geknip erin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haksieeeeeeeeeequote:Op zaterdag 26 december 2009 10:30 schreef Toverheks het volgende:Oh denneboom, Oh denneboom
![]()
Goedenmorgen all, wie er weg gaat veel plezier, wie er thuis blijft ook veel plezier.
Dtje, vergeet je niet de 2000 a gogo vanavond ned 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |